dat is mooi! ik vertrouw mijn handelaar mij. die lult zoveel; daar kom ik toch nooit doorheenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, ik kan van alles roepen. Maar de garage waar ik heen ga is echt top. Kan er niets anders van maken. Ze bellen van te voren netjes met het werk wat gedaan moet worden en vragen expliciet toestemming. Tenzij het een levensbedreigend defect is. Dan repareren ze het direct, want ze willen die verantwoording niet. Niets meer dan lof voor ze
. Ze doen hun werk keurig en daar betaal ik graag iets meer voor.
Ik zie het als een goede zet van het bedrijfquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Geen opslag? Ik zou weigerenJe mag ook niet meer klagen over het bedrijf?
heel slim van zequote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie het als een goede zet van het bedrijfP. klaagt niet meer, doet verantwoordelijker werk, maar hoeven ze niet meer te betalen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
HoihoiIk ben aanwezig op mijn werk, maar dat is het dan ook wel.
Niets voor je lezers, Steer?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen opslag? Ik zou weigerenJe mag ook niet meer klagen over het bedrijf?
Als jij langskomt voor je PS-cursusjequote:
Mijn teamlead is wel slim geweest jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie het als een goede zet van het bedrijfP. klaagt niet meer, doet verantwoordelijker werk, maar hoeven ze niet meer te betalen
ik zie iedereen al in polonaise achter Pee aanlopenquote:
Altijd leuk een paar dagen weg af en toe voor je werkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn teamlead is wel slim geweest jaMaar als het goed is krijg ik ook twee man in Praag onder me
En het ontwikkelingsgedoe moet eigenlijk face to face worden gedaan
Ik zie mogelijkheden....
Welke?quote:
Stinkt het in Ghana? Of woont er een ex?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zou ook wel graag naar het buitenland willen voor mn werk, behalve naar Ghana. mn baas gaat wel eens naar Zwitserland, Parijs of Londen (laatste vanwege whiskyproeverijen) maar ik mag nooit mee
lijkt me helemaal niks. landschap is niks, je hebt daar niks behalve hotel en paar restaurants. en dan zou ik in de fabriek moeten werken en 20 vrouwen aansturen die pinda's aan het sorteren zijn.... niks voor mijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Stinkt het in Ghana? Of woont er een ex?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Stinkt het in Ghana? Of woont er een ex?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
70e per jaar. VOor 13 nummers. 5,50 per nummer in de winkel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:38 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe duur is een abo op de delicious?
vind je t ook best stoer? ik wel, vooral omdat ik zo niet ben haha. mn moeder zei de hele tijd dat iemand anders op de foto stond en mn vader zei helemaal niksquote:
oooh best duur voor abo. alhoewel elle eten wat ik heb 6,25 per nummer isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:43 schreef borisz het volgende:
[..]
70e per jaar. VOor 13 nummers. 5,50 per nummer in de winkel.
Ik heb nu ook een proefabonnementquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh best duur voor abo. alhoewel elle eten wat ik heb 6,25 per nummer is![]()
maar heb een jaarabo van 6 nummers voor 15 euro... was een aanbieding
Ik vind het heel stoer en totaal anders dan het beeld wat ik van je heb als zachtaardig, lief persoon. En vaders zien dochters liever niet sexyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
vind je t ook best stoer? ik wel, vooral omdat ik zo niet ben haha. mn moeder zei de hele tijd dat iemand anders op de foto stond en mn vader zei helemaal niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet trouwens ook maar niet al teveel van dit soort dingen op internet zetten. Isa hielden ze ook al erg in de gaten in het ziekenhuis
Confidence through competence
ik heb mn vader wel alles laten zien. bij de topless foto zeiden mn ouders allebei niks maar is ook niet bijzonder. ik loop toch vaak naakt rond hehequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het heel stoer en totaal anders dan het beeld wat ik van je heb als zachtaardig, lief persoon. En vaders zien dochters liever niet sexy
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ff met archiefkasten, dozen en rommel gesjouwd, en ik heb nu m'n eigen kantoortje in het ziekenhuis
De andere afstudeerders zijn op een hoop gegooid in de koffiekamer.Moraal van het verhaal: doordrammen heeft zin.
wat?? oh dat is zoo stom. lekker voor die patient!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet trouwens ook maar niet al teveel van dit soort dingen op internet zetten. Isa hielden ze ook al erg in de gaten in het ziekenhuis
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
van de fotoshoot heb ik dezelfde reeks in 'extreme colour' gekregen. het is wel heel overdreven en je kunt het heel lelijk vinden, maar ergens vind ik het best leuk, ook al heb ik nu huidvlekkenwat vinden jullie van extreme colour? en P. gebruik jij het ook weleens? of andere kleureffecten?
FF, ik ben doorgaans meer van naturel, maar ik vind deze kleureffecten bij deze foto erg leuk! De fotograaf had de foto's (imho) misschien iets té naturel, klinisch aangeleverd, mag misschien wel wat meer nabewerking in de vorm van een lichte soft brush eroverheen bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
ok, ik kan niet zo goed zien wat ze met de foto's gedaan hebben. heb er echt totaal geen verstand van. ik kon kiezen uit een extra kleurbewerking tussen:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FF, ik ben doorgaans meer van naturel, maar ik vind deze kleureffecten bij deze foto erg leuk! De fotograaf had de foto's (imho) misschien iets té naturel, klinisch aangeleverd, mag misschien wel wat meer nabewerking in de vorm van een lichte soft brush eroverheen bijvoorbeeld.
hahaha gekkiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:09 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag!
Wat kan inloggen toch moeilijk zijn als je een teken vergeet....
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ff met archiefkasten, dozen en rommel gesjouwd, en ik heb nu m'n eigen kantoortje in het ziekenhuis
De andere afstudeerders zijn op een hoop gegooid in de koffiekamer.Moraal van het verhaal: doordrammen heeft zin.
Ik denk dat ik geen dag in het ziekenhuis voorbij heb zien gaan dat er niet iets mis gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet trouwens ook maar niet al teveel van dit soort dingen op internet zetten. Isa hielden ze ook al erg in de gaten in het ziekenhuis![]()
Het is bijna een wonder dat dingen goed gaan!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
van de fotoshoot heb ik dezelfde reeks in 'extreme colour' gekregen. het is wel heel overdreven en je kunt het heel lelijk vinden, maar ergens vind ik het best leuk, ook al heb ik nu huidvlekkenwat vinden jullie van extreme colour? en P. gebruik jij het ook weleens? of andere kleureffecten?
Nope. Gebruik dat niet. Maar ziet er wel tof uit eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Litphoquote:
Toen ik geopereerd werd, had ik op mijn andere been geschreven: Deze niet! Er was net daarvoor wat verkeerd gegaan in een ander ziekenhuis. Ze zagen het niet eens en konden er niet om lachen. Saaierds!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geen dag in het ziekenhuis voorbij heb zien gaan dat er niet iets mis ging![]()
Het is bijna een wonder dat dingen goed gaan!
hahahhah das jammer! ik vind t een goeiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toen ik geopereerd werd, had ik op mijn andere been geschreven: Deze niet! Er was net daarvoor wat verkeerd gegaan in een ander ziekenhuis. Ze zagen het niet eens en konden er niet om lachen. Saaierds!
maar liegen ze daar over tegen patienten?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geen dag in het ziekenhuis voorbij heb zien gaan dat er niet iets mis ging![]()
Het is bijna een wonder dat dingen goed gaan!
Lieve FFT. Ik negeer je even niet maar het belangrijkste is dat JIJ ja....echt jij. Achter die monitor dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:
fotograaf P. wat vond jij eigenlijk van de foto's opzich? goede fotograaf? licht?
Wat een vriend op het gips geschreven had was ook leuk: Na openen beperkt houdbaar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahahhah das jammer! ik vind t een goeie
Waarom er nou weer de afkomst bij moetquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Een Marokkaanse familieruzie heeft dinsdagmiddag tot een grote knokpartij geleid op het ROC in Hilversum. De politie moest met vier wagens uitrukken om de orde op de school te herstellen.
gezelliggggg
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lieve FFT. Ik negeer je even niet maar het belangrijkste is dat JIJ ja....echt jij. Achter die monitor dustevreden bent met de foto's en dat is het belangrijkst en dan telt mijn mening niet meer
hahahahquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat een vriend op het gips geschreven had was ook leuk: Na openen beperkt houdbaar.
ja in het krantenbericht staat dat het om een Marokkaanse familieruzie ging. 2 families en ze hebben ook beveiligers geslagen. 4 'Marokkanen' zijjn definitief van school afgegooid. Nederlandse afkomst zie je niet vaak staan nee als dat zo is...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom er nou weer de afkomst bij moet![]()
Op de school van zoon F. jaren geleden was het een enorme Hollandse Tokkiefamilie die regelmatig voor ellende zorgde. Dat staat er dan toch ook niet bij in het bericht
(niet tegen jou hoor FF)
@ Steer, doordrammeke
Ik heb idd een mening zoals altijdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
fotografen hebben altijd wel een mening toch? meestal negatief maar dat geeft nietmaar dan zeggen ze hoe zij het zouden doen enzo en wat er lelijk aan de foto's is.
Precies. Slechte zaak, heeft niets met het incident te maken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
ja in het krantenbericht staat dat het om een Marokkaanse familieruzie ging. 2 families en ze hebben ook beveiligers geslagen. 4 'Marokkanen' zijjn definitief van school afgegooid. Nederlandse afkomst zie je niet vaak staan nee als dat zo is...
Heb jij een mening?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb idd een mening zoals altijden in dit geval hou ik die lekker voor me
dan is het negatief maar ik verwacht echt niet iets positiefs hoor. hoef geen veren in mn reet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb idd een mening zoals altijden in dit geval hou ik die lekker voor me
hebben jullie iets anders op t oog?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij een mening?![]()
golfer is op weg naar huis, eindelijk.... rondje NL nu maar hopen dat het huis verkocht wordt na de nieuwe foto's en anders mss eerst tijdelijk verhuren
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:27 schreef DarkElf het volgende:
Over fouten: Toen in die laatste 2 weken , toen ik weer helder was, heb ik wel vaak gemerkt dat mijn medicijnen niet klopten bijv en andere dingetjes.... de grote dingen wil ik liever niet weten denk ik
Meer dat mensen het nooit te weten komen dat er (medische) blunders zijn gemaakt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
maar liegen ze daar over tegen patienten?
Hihihi, beter lezen gekkie, dan hoef je je niet druk te maken. P schrijft dat hij je NIET wil negeren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan is het negatief maar ik verwacht echt niet iets positiefs hoor. hoef geen veren in mn reet.
maareh.. je hoeft me ook niet lief te noemen als je schrijft dat je me normaal wilt negeren (of begrijp ik dat verkeerd? zo maf. volgens mij maak ik me druk om niks)
aha, niet liegen wel zwijgen. Maar als ze verhullen liegen ze ook. Slecht hoor. Ik heb trouwens een grote operatie angst en nu wordt t niet beterquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meer dat mensen het nooit te weten komen dat er (medische) blunders zijn gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Het huis van mijn overleden schoonouders, niet van onsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
hebben jullie iets anders op t oog?
Het gaat vaker goed dan fout hoor. Ik ben al 6 x geopereerd en ik ben er nog.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aha, niet liegen wel zwijgen. Maar als ze verhullen liegen ze ook. Slecht hoor. Ik heb trouwens een grote operatie angst en nu wordt t niet beter
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Medische blunders zijn erg stom. Ik denk dat iedereen wel een persoonlijk verhaal heeft....PfffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
komt vast omdat ik nooit boeken lees dat ik niet kan lezenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hihihi, beter lezen gekkie, dan hoef je je niet druk te maken. P schrijft dat hij je NIET wil negeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
ooh gelukkig maar. Was ff bang die van jullie nu Golfer zonder werk zitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het huis van mijn overleden schoonouders, niet van ons
ik vind je een heldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gaat vaker goed dan fout hoor. Ik ben al 6 x geopereerd en ik ben er nog.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Medische blunders zijn erg stom. Ik denk dat iedereen wel een persoonlijk verhaal heeft....De tuchtraad maakt onderscheid tussen Fout Gedaan en Fout Gegaan. Heel veel medische fouten, vooral in de categorie misdiagnose is gewoon fout gegaan. Diagnosticeren is lang zo sinmpel niet als de theorie (en google) je doen geloven, dus ja, daar gaat nogal eens wat mis waar de arts niet bijzonder veel aan kan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(het verkeerde been amputeren is duidelijk fout gedaan)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
true. Leuk als je dan de resultaten van hetzelfde onderzoek van een ander ziekenhuis onder hun neus druktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meer dat mensen het nooit te weten komen dat er (medische) blunders zijn gemaakt.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:38 schreef DarkElf het volgende:
Heel erg veel mensen hebben galstenen waar ze nooit last van krijgen en opereren brengt juist wel risico's met zich mee. Dus dat zegt helaas erg weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
klopt maar de diagnoses vlogen om je oren en niets ervan klopte. Dat irriteert mij echt wel achteraf.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel erg veel mensen hebben galstenen waar ze nooit last van krijgen en opereren brengt juist wel risico's met zich mee. Dus dat zegt helaas erg weinig.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:38 schreef DarkElf het volgende:waarom checken artsen niet direct alle mogelijkheden? Mn zus had ook een dubbel ingeklapte long, al 2,5 maand terwijl arts stress zei en zij dus gewoon doorwerkte als stewardessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Wij wonen in een huurhuisquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh gelukkig maar. Was ff bang die van jullie nu Golfer zonder werk zit
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:38 schreef DarkElf het volgende:
Echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reuma kan je toch ook in het bloed waarnemen? (Isa?)
Maar je kunt als arts ook wel je hoofd te diep en het zand steken en alleen naar je vooraf getrokken conclusie blijven kijken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De tuchtraad maakt onderscheid tussen Fout Gedaan en Fout Gegaan. Heel veel medische fouten, vooral in de categorie misdiagnose is gewoon fout gegaan. Diagnosticeren is lang zo sinmpel niet als de theorie (en google) je doen geloven, dus ja, daar gaat nogal eens wat mis waar de arts niet bijzonder veel aan kan doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan er nog boos over worden!quote:
Ik weet het Isa, maar er speelt nog iets anders wat naderhand pas aan de orde kwam en daar ben ik nog veel bozer over...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De tuchtraad maakt onderscheid tussen Fout Gedaan en Fout Gegaan. Heel veel medische fouten, vooral in de categorie misdiagnose is gewoon fout gegaan. Diagnosticeren is lang zo sinmpel niet als de theorie (en google) je doen geloven, dus ja, daar gaat nogal eens wat mis waar de arts niet bijzonder veel aan kan doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
Dat snap ik. Het is ook niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt maar de diagnoses vlogen om je oren en niets ervan klopte. Dat irriteert mij echt wel achteraf.
dat jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar je kunt als arts ook wel je hoofd te diep en het zand steken en alleen naar je vooraf getrokken conclusie blijven kijken.
nee want dan word je alleen nog maar bozer en dat wil je dan niet want je hebt al een heleboel energie erin gestokenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kan er nog boos over worden!
Heb trouwens wel een officiele klacht ingediend bij de huisartsenvereniging. Maar toen werd ik uitgenodigd voor een bemiddelingsgesprek en toen heb ik het niet verder doorgezet. Ik was daar toentertijd nog niet aan toe.
Dat wil je er niet nog eens bij hebben, begrijpelijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:45 schreef Tezz het volgende:
Kan er nog boos over worden!
Heb trouwens wel een officiele klacht ingediend bij de huisartsenvereniging. Maar toen werd ik uitgenodigd voor een bemiddelingsgesprek en toen heb ik het niet verder doorgezet. Ik was daar toentertijd nog niet aan toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar je kunt als arts ook wel je hoofd te diep en het zand steken en alleen naar je vooraf getrokken conclusie blijven kijken.ja dat dus. bij mij bleven ze ook uiteindelijk hangen op reuma ondanks dat er geen bewijs in mijn bloed was 'dat zegt niet altijd iets'... op een gegeven moment denk je dan ook 'ze zullen t wel goed hebben' ... das ook logisch toch? na foto's en een echo en bloedonderzoeken en fysio.... ik wist t ook niet meer, want wat weet ik er nou van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wil je er niet nog eens bij hebben, begrijpelijk.
Maar het zou wel goed zijn dat huisartsen leerden van de fouten die zijn gemaakt.Het was ook mijn huisarts. Ik heb ook een andere genomen. De brok in mijn keel als ik aan hem denk is nog niet weg (en dat kwam meer door het verhaal wat in spoiler twee stond).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg hoor Bluezz!
Overigens heb ik de bewuste huisarts wel kenbaar gemaakt wat me dwars zat door een hele emotionele brief te sturen. Nooit iets van gehoord. Geen enkele reactie. Mijn medisch dossier heb ik op laten sturen, ben het niet eens zelf op gaan halen daar toen ik van huisarts wisselde....Alleen met zelfspot kun je overleven...
Ja, je gaat toch af op wat de artsen zeggen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:52 schreef DarkElf het volgende:
ja dat dus. bij mij bleven ze ook uiteindelijk hangen op reuma ondanks dat er geen bewijs in mijn bloed was 'dat zegt niet altijd iets'... op een gegeven moment denk je dan ook 'ze zullen t wel goed hebben' ... das ook logisch toch? na foto's en een echo en bloedonderzoeken en fysio.... ik wist t ook niet meer, want wat weet ik er nou van?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wil je er niet nog eens bij hebben, begrijpelijk.
Maar het zou wel goed zijn dat huisartsen leerden van de fouten die zijn gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.logisch dat je weggegaan bent bij die huisarts...
hij heeft een hoop geluk gehad.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |