siii
Elk puntje telt.
Roel van Douwe Egberts?
quote:Senseo koffiepads dragen bij aan gezelligheid.Echte sfeermakers, die pads.![]()
SandcastleIn before Senseo![]()
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
o/Heb je toestemming gevraagd voor deze enquete? Tip: Senseo Koffiepads is een merksoort van Douwe Egberts. Ik koop gewoon koffiepads van de Euroshopper. Noem ze gewoon koffiepads (zonder Sneseo ervoor).
Tip 2: Vragen als " … zijn milieuvriendelijk.", " … passen in een gezonde levensstijl.", " … zijn ‘Fair Trade’ (betalen een eerlijke prijs aan de koffieboeren)", " … bevatten anti-oxidanten.", "… zijn caloriearm.", etc. zijn geen vragen voor waarde-oordelen. DAt kun je alleen met ja of nee beantwoorden. de omnibus dubitandumHeb je toestemming voor je huiswerk / enquête topic? Senseo is KUT en heeft niet met koffie te maken![]()
Lurf is the message and the message is Lurf
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:33 schreef lurf_doctor het volgende:
Senseo is KUT en heeft niet met koffie te maken
Wel degelijk. quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:33 schreef lurf_doctor het volgende:
Senseo is KUT en heeft niet met koffie te maken
Oh en je enquete is ook kut met 3 vragen die beginnen met “Als ik koffiepads koop
Doe ik dus niet.![]()
Lurf is the message and the message is Lurf
slotje.
Eerst overleggen met Fok voordat je deze spam hier spuwtExtremistisch gematigd.
C'est magnifique.Mail maar naar forum@fok.nl om toestemming te vragen.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Boks-ChickBoksChick & CoffeeAddict![]()
lolwut