http://www.nu.nl/economie(...)ij-unox-gemaakt.htmlquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:25 schreef Sisko het volgende:
Alle rookworsten die niet van de Hema zijn zijn inferieur
Mee eens.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:25 schreef Sisko het volgende:
Alle rookworsten die niet van de Hema zijn zijn inferieur
Die van Unox smaken wel degelijk heel anders dan de echte Hema wordt. Tevens is het een werknemer die dat zei omdat hij gefrustreerd was dus of het waar is weten we niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:34 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Kortom: je bent dus gek op Unox rookworsten! (zie link hierboven)
Dat is lief! Alvast bedankt!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:56 schreef Karstman het volgende:
volgens mij liggen er nog 1 of 2 in de oudpapierbak, zal vanavond even kijken voor TS.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:36 schreef Lijnloos het volgende:
Volgens mij hebben wij er thuis ook nog 3 of 4 liggen (en ik ben zelf geen blond-fan, maar wisten nog niet wat de actie was dus hadden wel gespaard)... Zal vanavond effe checken als ik thuis ebn en als ze er nog zijn PM ik je!
In ieder geval bedankt voor de moeite!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:26 schreef meg1983 het volgende:
Kijk straks wel even op me werk of ze bij de groot verpakkingen zitten, maar mss dat de dames ze zelf ook sparen dus ik beloof niks.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:57 schreef twentemeisje het volgende:
Als het van de modjes mag, mag het van mij. Maar misschien trekt een nieuw topic meer aandacht?
quote:ik heb er eentje in je PM box gemieterdOp donderdag 21 oktober 2010 11:53 schreef Trusten het volgende:
Weer een paar gehad via PM! Vielen dank!
Keep 'm coming want ik lust geen rookworst![]()
Ik zoek er nog 6![]()
quote:you're welcome !
quote:Aangezien je nu voorzien bent, durf ik ook te vragen!Op dinsdag 12 oktober 2010 23:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk, jammer dat ik geen worst eet
pm staat niet openquote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:09 schreef Tijger03 het volgende:
Ik ben ook op zoek naar de codes. Is er nog iemand die er een paar voor mij heeft?
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef Muks het volgende:
Code in de aanbieding, eerste die PM-t krijgt m en weg naar prinsesje
Dank jequote:Op donderdag 4 november 2010 16:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Ook een code in de aanbieding....PM maar.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:38 schreef twentemeisje het volgende:
Ik kreeg net van een hele attente user nog een code, maar mijn bestelling is inmiddels binnen. Wie kan ik er blij mee maken?
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef Fayah het volgende:
Ik heb hier nog 1 code, wie wil hem?
Hij is al weg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |