Eerste indruk wel heel overzichtelijk ja. Vleeschkeuring zonder doekjes. Wel gratis? Even snel gekeken, niet op gelet. Gratis dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Niels-Kristian het volgende:
Iemand hier bekend met NXT5? Vriend van me vroeg om te helpen testen. Geen gezeur, snel en efficiënt gewoon lekker klikken. Nu nog in de testfase volgens mij.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Niels-Kristian het volgende:
Iemand hier bekend met NXT5? Vriend van me vroeg om te helpen testen. Geen gezeur, snel en efficiënt gewoon lekker klikken. Nu nog in de testfase volgens mij.
Ja, het is idd nxt5.com. Het is een nieuwe site van hem om snel en efficiënt nieuwe mensen te leren kennen. Hij vroeg mij mee te helpen testen. Dus ik dacht, misschien kent iemand van jullie dit al. Vooral omdat het nu net een actueel onderwerp was. Dit is tenminste gratis.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:39 schreef Silenus het volgende:
Wat is dat precies, Niels?
http://www.nxt5.com/ neem ik aan?
om maar even achterdochtige henkie uit te hangen: krijg de indruk dat je alleen maar hier bent om die site te pluggen...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:50 schreef Niels-Kristian het volgende:
[..]
[..]
Ja, het is idd nxt5.com. Het is een nieuwe site van hem om snel en efficiënt nieuwe mensen te leren kennen. Hij vroeg mij mee te helpen testen. Dus ik dacht, misschien kent iemand van jullie dit al. Vooral omdat het nu net een actueel onderwerp was. Dit is tenminste gratis.
hoe kom je daaaaaaaaaaaaaaaar nou weer bij? hij heeft een uitgebreide postgeschiedenis...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
om maar even achterdochtige henkie uit te hangen: krijg de indruk dat je alleen maar hier bent om die site te pluggen...
Een gewaardeerd lid van de FOK!-community.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe kom je daaaaaaaaaaaaaaaar nou weer bij? hij heeft een uitgebreide postgeschiedenis...
relatieplanet en dit topic zijn de enige 2 waaruit ik interesseberichtjes heb gehad.....maar dat kan ook aan mij liggen antuurlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:50 schreef susannetilburg het volgende:
Vraagje. Ik vind OkCupid best ok voor het vinden van mensen die fatsoenlijk Engels spreken en Paiq vanwege het foto-verhaal, maar beiden hebben weinig resultaat opgeleverd tot nu toe. Zijn er sites die jullie aanraden? En nee, ik heb geen tijd om elke avond de kroeg in te gaan om een date te scoren
e-matching dan? Dat is wel echt met profielen en fotos enzo...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:50 schreef susannetilburg het volgende:
Vraagje. Ik vind OkCupid best ok voor het vinden van mensen die fatsoenlijk Engels spreken en Paiq vanwege het foto-verhaal, maar beiden hebben weinig resultaat opgeleverd tot nu toe. Zijn er sites die jullie aanraden? En nee, ik heb geen tijd om elke avond de kroeg in te gaan om een date te scoren
Wat doe je allemaal joh?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:09 schreef Charles.Darwin het volgende:
uhm Durp durp ...
uhm dit is niet OT
volgens mij zit Charles te fappen :squote:
heh getsie. Dat mag niet van m'n geloofquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij zit Charles te fappen :s
Geen idee waar je het over hebt, maar het maakt me wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:09 schreef Charles.Darwin het volgende:
uhm Durp durp ...
uhm dit is niet OT
Dat zou wel behoorlijk OT zijn iig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij zit Charles te fappen :s
Ze heeft je huiswerk gegevenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:31 schreef ReWout het volgende:
Ok best wel lol. Ik heb een gesprek met een meid dat steeds vragen stelt, soort vraagbank dusWe praten dus dan en opeens stelt ze een vraag midden door het gesprek, dat helemaal niets met het onderwerp te maken heeft... Best irritant vind ik... en nu zegt ze na afloop van ons vorige gesprek... "ja bedenk maar wat gespreksonderwerpen voor morgen" Toen had ik dus echt zo'n wtf
gesprek moet gewoon flowen niet geforceerd zijn...
Hou je ook van hobbies?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:31 schreef ReWout het volgende:
Ok best wel lol. Ik heb een gesprek met een meid dat steeds vragen stelt, soort vraagbank dusWe praten dus dan en opeens stelt ze een vraag midden door het gesprek, dat helemaal niets met het onderwerp te maken heeft... Best irritant vind ik... en nu zegt ze na afloop van ons vorige gesprek... "ja bedenk maar wat gespreksonderwerpen voor morgen" Toen had ik dus echt zo'n wtf
gesprek moet gewoon flowen niet geforceerd zijn...
Een fobo zou je al aardig op weg helpen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:50 schreef susannetilburg het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |