ik drink eerst m'n koffie op, daarna ga ik zeepsop halenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joe kennende is ie nu naar je onderweg met zeepsop om je je mond te laten spoelen....
Ik kreeg het berichtjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:29 schreef McQueentje het volgende:
[..]
Als iemand uitzichzelf een beetje origineel probeerd te zijn geef ik m de meeste kans![]()
Mijn reactie daarop was dat Shrek al getrouwd is en dat ik niet op groen val.quote:Me! Me! Pick me!
(Donkey)
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik kreeg het berichtje
[..]
Mijn reactie daarop was dat Shrek al getrouwd is en dat ik niet op groen val.
Uiteindelijk hebben we een jaar een relatie gehad. En hij bleek niet groen en lelijk
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik kreeg het berichtje
[..]
Uiteindelijk hebben we een jaar een relatie gehad. En hij bleek niet groen en lelijk
ssssssssssssssseeeeennnnnnssssssssssssseoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik drink eerst m'n koffie op, daarna ga ik zeepsop halen
Humor helpt als het op het "breken van het ijs" aankomtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik kreeg het berichtje
[..]
zeg de mogelijkheid op een eventuele date maar vaarwelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:00 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ssssssssssssssseeeeennnnnnssssssssssssseo
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeg de mogelijkheid op een eventuele date maar vaarwel![]()
Joe, drink jij toevallig, echte, goede, lekkere koffie? Vertel eens...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeg de mogelijkheid op een eventuele date maar vaarwel![]()
liefst goede koffie van een koffiebrander in een (imo) goed filterkoffiezetapparaat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Joe, drink jij toevallig, echte, goede, lekkere koffie? Vertel eens...
als ik weet dat het een spelletje is, durf ik wel jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef Techno het volgende:
McQueentje en JoeBravo lopen wel om elkaar heen te draaien zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
lees de titel van dit topic nou nog eensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:32 schreef Silenus het volgende:
Ja, ik weet nog een goed koffiemerk: private message.
Zeg, ga jij eens een date hosselen ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:32 schreef Silenus het volgende:
Ja, ik weet nog een goed koffiemerk: private message.
Ik heb er morgen en vrijdag al één, ik geniet van m'n vrije avond.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens een date hosselen ofzo
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:38 schreef Niels-Kristian het volgende:
Iemand hier bekend met NXT5? Vriend van me vroeg om te helpen testen. Geen gezeur, snel en efficiënt gewoon lekker klikken. Nu nog in de testfase volgens mij.
http://www.nxt5.com/ neem ik aan?quote:
Ja, dat is te merken...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb er morgen en vrijdag al één, ik geniet van m'n vrije avond.
ja, maar om nou voor 1 persoon een hele kan koffie te zetten is ook weer zoiets.....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens een date hosselen ofzo
Joe, dat klinkt een stuk beter danoploskoffie
en
senseo
![]()
ik zet voor mezelf 2 koppen koffie, geen enkel probleem. die kan hoeft niet per se volquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar om nou voor 1 persoon een hele kan koffie te zetten is ook weer zoiets.....
"ze" zeggen altijd dat een volle kan beter smaakt dan slechts 2 kopjes.....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zet voor mezelf 2 koppen koffie, geen enkel probleem. die kan hoeft niet per se vol
stierepoep.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
"ze" zeggen altijd dat een volle kan beter smaakt dan slechts 2 kopjes.....
is ook zo hoor, maar toch bevalt die oplosbagger me wel. vooral de hazelnootkoffiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
stierepoep.
edit: en zelfs als het wel waar is: dan smaakt het nog altijd beter als oploskoffie of senseo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |