Haha een vrouwelijke kennis van me klaagt over de zoveelste saaie kutreactie die ze kreeg op haar profiel.
Dit stuurde ze net door.

quote:
Titel: Klein mailtje;)!
Inhoud:
Hallo daar!
Nou nu kan ik er ff voor gaan zitten om je wat leuks te schrijven…Ik bedoel iemand met zo’n verhaal als jij op haar profiel heft het recht om iets meer te mogen ontvangen dan alleen van die “knipogen”…Dat vind ik zo onpersoonlijk…
Ja zoals ik al zei moest ik echt lachen om wat er in je profiel staat en vooral om hoe het er staat!
Je begint al goed…Genieten van de kleine dingen..Ja ik denk dat we die vaak vergeten of niet zien…Maar mooie dingen zijn er overal en altijd…Je moet er alleen op letten en dan zie je ze…
Ach ja…ik zie ze meestal wel…Maar dat komt misschien omdat ik iets anders tegen het leven aan ben gaan kijken door de dingen die ik in landen gezien heb waar heel veel zaken niet zo vanzelfsprekend zijn..
Je menu kaart vond ik ook verassend dicht in de buurt komen van mijn eigen keuken…Alleen heb ik af en toe nog wat sausjes en kruiden die je er gratis bij geserveerd krijgt.
Een motto heb ik niet echt maar als ik er een zou hebben dan zou dit het meest in de buurt komen: “Life is like a box of chocolates…..”;)
>Humor: Ja, hoe droger hoe beter en wanneer er wat actualiteiten of een bepaald thema in verwerkt wordt dan lig ik onder de tafel…Yep, South Park is daar een goed voorbeeld van…(Opmerkelijk, ik ken toch niet heel veel vrouwen die dat waarderen) en natuurlijk past Team America ook vrij aardig in dat rijtje!Wat vind je trouwens van bepaalde voorstellingen van Youp van ‘t Hek?
>Wat muzieksmaak betreft kun je met mij echt heel veel kanten op..Ik denk dat ik toch het meeste aan de kant van rock sta maar alles dat me raakt vind ik mooi en dat kan echt van alles zijn. Van rock tot blues of jazz en zelfs rap…
Ik vind het jammer dat ik zelf geen instrument speel maar ik heb me voorgenomen dat ik ooit echt nog eens op pianoles of gitaarles ga!
Het enige waar ik wel een grondige allergie voor heb is techno en al die ellende…Wel af en toe met uitgaan en om op te dansen maar ik draai dat thuis dus echt nooit.
>Zingen in Hollands got no talent is een grote hobby van me en dat doe ik dus regelmatig…Vooral in de file moeten mensen het ontgelden als m’n raampjes open staan;) Soms krijg ik mensen zelfs zover dat ze mee beginnen te bleren!
Tsja…ik snap nooit waarom iedereen altijd zo zuur om zich heen en naar elkaar zit te gapen in de file
Ik bedoel je staat er toch en daar doe je niets tegen…Dan kun je maar beter zorgen dat je de tijd een beetje leuk verdrijft..Met zingen (nou ja eerder een mengsel tussen krijsen en boeren) lukt me dat altijd aardig en dan vind ik het leuk om te zien dat mensen om me heen ook mee beginnen te doen of beginnen te lachen!!Denk maar aan me als je morgenochtend in de file staat en probeer het eens, gewoon even over je schaamte heen stappen en je zult zien dat het oplucht!;)
>Spontaniteit: Uitgevonden en verbeterd
>Ondernemend: Ik ben niet het type om te lange strandvakanties mee te houden of om op een vakantie resort op te sluiten.
Ik ben altijd aan het ontdekken en verder aan het kijken..Zowel in de wereld om mij heen als op persoonlijk vlak zoek ik grenzen en nieuwe indrukken.
Ik ga problemen niet uit de weg maar ik bekijk ze, beoordeel ze en los ze op waar mogelijk. Ergens naar blijven kijken heeft geen zin.
Ik heb dan ook een hekel aan passieve mensen en van een partner verwacht ik dan ook een vleugje pittigheid om maar in het kader van smaken en menukaarten te blijven.
>Sportief: ik hou van hardlopen, lekker op het strand, door de polder of in het bos. De wind door m’n haar, de zon in m’n gezicht en de geuren van buiten opsnuiven.
Ik heb eigenlijk altijd al aan sport gedaan. 14 jaar Taekwondo gedaan, duiken vind ik geweldig (hoewel ik dat jammer genoeg al een tijd niet meer gedaan heb) en sinds gisteren ben ik nu ook verslaafd aan snowboarden!
>Reizen: als ik even kan dan ben ik weg en dan het liefst naar plaatsen waar iets te zien is, ik hou ervan om met een goed boek op het strand te luieren maar zoals ik al zei moet dat bij mij niet te lang duren want dan wil ik iets gaan doen;)
>Levensgenieter: Alles wat mooi en lekker is in het leven daar kan ik me mee bezig houden, ik hou van koken en lekker eten, mijn Oma was Italiaans dus ik denk dat Italiaans eten een familie-hobby gebleven is (Ja ik weet wat tagliatelli is;) Alles wat mooi is dus…Musicals, goede boeken of goede films (en ja Gladiator en the Notebook staan ook in mijn lijstje!)
>Kinderwens: Ja, maar dan wel met iemand waar ik dat mee voor me zie en die ben ik nog niet tegengekomen
>Kritisch: Misschien wel…maar na diverse lange relaties weet ik heel goed wat ik zoek in iemand en weet ik nog beter wat ik niet zoek in iemand.
Tsja, misschien zijn er steeds minder menukaarten te vinden die bij mij een ongetemde eetlust opwekken…Maar dat is het logische gevolg van ouder worden en steeds beter weten wat je wel en niet zoekt.
>Zorgzaam: Ontzettend maar dat verwacht ik van jou ook;)
>Interesses: Heel breed en altijd open voor nieuwe interesses, vooral geschiedenis, politiek en natuur doen het goed bij mij…Zo lees ik van kinds af aan al heel graag de National Geographic en soortgelijke mentale voeding. Ik vind het ook leuk als iemand dat met mij kan delen en mij kan prikkelen op die gebieden.
>Passie en gevoelsmens: Mijn leven bestaat soms uit uitersten, als ik iemand eenmaal geweldig vind dan ga ik er ook volledig en onvoorwaardelijk voor…Het nadeel is alleen dat ik door die onvoorwaardelijke passie ook heel erg pijnlijk geraakt kan worden..Maar zo is het leven, soms heel mooi en soms heel hard.
In alles wat ik doe in het leven luister ik vaak naar mijn gevoel, soms kan ik iets niet verklaren maar vaak blijkt dat mijn gevoel juist is. Is soms ook wel handig haha!
Ik kan ook vrij direct zijn, als ik iets vind dan zeg ik dat ook..Ook als ik iets negatief vind dan zeg ik dat ook vaak gewoon en sommige mensen kunnen dat niet altijd waarderen. Daar moet je maar tegen kunnen vind ik;)
Ik zou nog zoveel meer kunnen schrijven maar dat bewaar ik voor later, kijk eerst maar eens of je hier iets mee kunt;)
En ja, mijn negatieve kanten heb ik ook maar zoals je zelf al zei: “In liefde en oorlog is alles geoorloofd” dus die vertel ik later wel;)
Je (over) enthousiasme vond ik trouwens wel een grappige haha!Vraag me alleen af wat er gebeurt als je dat met 2 vermenigvuldigt!
Oh…en nee…Ik heb geen 2e simkaart…Ik heb ook geen vrouwen in m’n telefoon opgeslagen onder mannen namen…Ik leg m’n telefoon ook niet omgedraaid neer als ik bij je ben en ik zet m ook niet op stil als ik bij je ben..
Ik heb niet het figuur van Barbapappa en tegen de tijd dat ik de ideale peervorm begin te ontwikkelen dan ben ik oud en heb jij het recht om me naar de sportschool te verbannen;) Ik heb niet eens een spelcomputer want dat vind ik zonde van m’n tijd en ik ben niet gefrustreerd en op zoek naar sex.
Als ik dat alleen wil dan weet ik precies hoe ik dat moet krijgen maar daarvoor zit ik hier dus niet op een datingsite een heel verhaal te tikken haha!
Nou ja, lijkt me leuk om wat van je te horen want echt als ik al die profielen hier lees dan kan ik 90% al meteen door klikken…En toen ik jouw profiel las sprong je er echt uit!;)
Groetjes,
Sander
Serieus, wat voor een slap lulverhaal is dit? Slijmie slijmie balbalbalbalbal, hier zitten vrouwen echt niet op te wachten hoor.