Vergeet het melden van koffie drinken niet. En rapporteren wat er zoal op mijn radio te horen zou zijn, als ik 'm aan zou zetten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
De bedoeling is een datingsite-ervaringentopic. In de praktijk komt het erop neer dat iedereen met smileys smijt, slap ouwehoert en zegt dat 'ie zojuist uit bed is gekomen danwel naar bed gaat.
en dan zeggen ze dat ik een zeurpiet ben...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
De bedoeling is een datingsite-ervaringentopic. In de praktijk komt het erop neer dat iedereen met smileys smijt, slap ouwehoert en zegt dat 'ie zojuist uit bed is gekomen danwel naar bed gaat.
LOL.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Vergeet het melden van koffie drinken niet. En rapporteren wat er zoal op mijn radio te horen zou zijn, als ik 'm aan zou zetten.
dat was toch een OT discussie over wat in je profiel te zetten?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:58 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
LOL.En rijmelarij niet te vergeten.
Oh ja! Oh ja zo begon het he? Scherp.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat was toch een OT discussie over wat in je profiel te zetten?
zo ben ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:00 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh ja! Oh ja zo begon het he? Scherp.
Jij zeurt alleen over jezelf, dat is wat anders.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat ik een zeurpiet ben...![]()
er word in mijn beleving ook regelmatig wel echt OT gepost hier.![]()
m'n OKC profiel levert me iig weer meer frustratie op dan wat anders, maar dat ligt mss ook wel aan mezelf.
De dames waar ik op reageer, regeren niet of nauwelijks terug en de dames die op mij reageren, vind ik niks
Niet dat van beide veel gebeurd overigens
ik noem het meten met 2 matenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij zeurt alleen over jezelf, dat is wat anders.
Heb jij ook weer wat om over te zeuren, toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij zeurt alleen over jezelf, dat is wat anders.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:06 schreef Neelix het volgende:
[..]
Heb jij ook weer wat om over te zeuren, toch?
Nouja is het zo gek dat er mensen zijn die dat geleuter over koffie, 3FM,quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat ik een zeurpiet ben...![]()
er word in mijn beleving ook regelmatig wel echt OT gepost hier.![]()
m'n OKC profiel levert me iig weer meer frustratie op dan wat anders, maar dat ligt mss ook wel aan mezelf.
De dames waar ik op reageer, regeren niet of nauwelijks terug en de dames die op mij reageren, vind ik niks
Niet dat van beide veel gebeurd overigens
Ik ben bezig met het ambitieuze project "Help JoeBravo met een vrouw de winter door". Maar dan moet ie wel een beetje meewerkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:06 schreef Neelix het volgende:
[..]
Heb jij ook weer wat om over te zeuren, toch?
zorg jij eerst maar voor jezelf, maak ik me wel druk over mijn eigen hachjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het ambitieuze project "Help JoeBravo met een vrouw de winter door". Maar dan moet ie wel een beetje meewerken
Net als FOK! dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:40 schreef g0dz0r het volgende:
Wat een bijzondere mensen kun je vinden op datingsites.![]()
![]()
![]()
Het is echt in sommige gevallen het afvoerputje van onze maatschappij.
Dat. En op een datingsite staat er bij een profiel over het algemeen veel persoonlijke informatie vermeld, wat weer bij kan dragen aan het (negatieve) beeld. IRL heb je dat hele 'achtergrondplaatje' er niet gelijk bij natuurlijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:46 schreef Charles.Darwin het volgende:
Of de supermarkt. Of het partijcongres van het CDA
Wheh, volgens mij is er weinig verschil hoor, maar kijk je gewoon kritischer naar de datingsite in kwestie.
Was jij niet die kerel die "met toestemming van zijn vrouw" op zoek was naar een neukertje buiten de deur?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:40 schreef g0dz0r het volgende:
Wat een bijzondere mensen kun je vinden op datingsites.![]()
![]()
![]()
Het is echt in sommige gevallen het afvoerputje van onze maatschappij.
Haha!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef Silenus het volgende:
*Rebecca heeft de speeddate geannuleerd*Nee, dit was geen match.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |