ik nodig je liever ergens anders voor uitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:28 schreef McQueentje het volgende:
[..]
jammer anders had je mij kunnen uitnodigen voor de volgende nachten
gewoon om de muggen bezig te houden
ik word altijd geprikt
ze wil nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:30 schreef Techno het volgende:
Zeg, wanneer gaan jullie twee eens daten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
zodra ik over mn liefdesverdriet heen benquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:30 schreef Techno het volgende:
oh vertel?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik nodig je liever ergens anders voor uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
moet ik het voor je spellen, zingen of uittekenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet het echt niet, eten?
Koude handen, warme liefde
ik mis je...
wat lief!quote:
My thoughts exactly! *kijkt weer hoopvol en pakt etui*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:30 schreef Techno het volgende:
net ben je nog verontwaardigd dat ik t niet begreep en nu is dat lief?quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef McQueentje het volgende:
[..]
net ben je nog verontwaardigd dat ik t niet begreep en nu is dat lief?
quote:
Niet zo snel.....dan schrik je ze af!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
My thoughts exactly! *kijkt weer hoopvol en pakt etui*
Ik leer het ook nooit he.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:41 schreef Neelix het volgende:
[..]
Niet zo snel.....dan schrik je ze af!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik leer het ook nooit he.*verbergt etui onder tafel*
Je bent wel een beetje eng aan het worden, ja. Net paparazziquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik leer het ook nooit he.*verbergt etui onder tafel*
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:45 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje eng aan het worden, ja. Net paparazzi
De bedoeling is een datingsite-ervaringentopic. In de praktijk komt het erop neer dat iedereen met smileys smijt, slap ouwehoert en zegt dat 'ie zojuist uit bed is gekomen danwel naar bed gaat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:49 schreef McQueentje het volgende:
maar is dit nu een dating topic of eeen datingsite discussie topic?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
De bedoeling is een datingsite-ervaringentopic. In de praktijk komt het erop neer dat iedereen met smileys smijt, slap ouwehoert en zegt dat 'ie zojuist uit bed is gekomen danwel naar bed gaat.
Het is een datingsite discussie topic, maar in de afgelopen tijd zijn er ook uit dit topic wat dates voortgekomen, dus het topic zelf valt ook weer onder de datingsites.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:49 schreef McQueentje het volgende:
maar is dit nu een dating topic of eeen datingsite discussie topic?
duidelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
De bedoeling is een datingsite-ervaringentopic. In de praktijk komt het erop neer dat iedereen met smileys smijt, slap ouwehoert en zegt dat 'ie zojuist uit bed is gekomen danwel naar bed gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |