Nee joh. Vijf minuten!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:19 schreef Lamon. het volgende:
Ik snap niet waarom ze het speeddaten noemen op Paiq, ieder gesprek duurt minstens 1 uur.
dank voor de tip, frs.nl aangeslingerdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:13 schreef ReWout het volgende:
Pas maar op voor je het weet hapt ze je lapswans eraf...
http://www.imdb.com/title/tt0780622/
Met een zak over je hoofd (fobo) zullen ze niet snel happen neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
goddomme, ik net een speeddate proberen is er geen enkele chick die accepteert
Scharrel?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:38 schreef Silenus het volgende:
Hmm zit erover te denken om m'n date van vrijdag af te zeggen. Merk toch niet echt een onwijze klik, het is een beetje saai allemaal. 'Wat heb je gedaan vandaag', dat soort gesprekken. Ze gaat bovendien volgend jaar een jaar naar Australië dus iets worden doet het sowieso niet.
Dan kan ik daarvoor in de plaats gewoon met m'n vrienden gaan borrelen en naar de kroeg, is wel zo leuk aangezien ik morgenavond ook al een date heb en het anders teveel van hetzelfde wordt. Dus dan heb ik morgen die date met dat meisje uit Utrecht, vrijdag gewoon zuup'n met mijn vrienden, dan fiets ik die ene van vandaag er nog ergens tussendoor (die mij al die gare mailtjes van kerels stuurde) en dan volgende week zaterdag nog in Amsterdam.
Oh, nee dat hou ik niet vol. Heb dat wel eens gehad, als je ze alle 3 één keer per week wil zien en nog twee keer per week met je vrienden afspreekt zit je dus amper meer thuis. Dan zou ik altijd voor de dichtstbijzijnde kiezen en de rest laten gaan. Of ik zou dan de lekkerste doen als scharrel. Maar de lekkerste van de drie woont in Tilburg, hmm.quote:
Nee, echt een uur, eerst kiezen of je door wilt gaan, daarna willen ze altijd doorkletsen, en ik ook, en daarna nog een tweede keer kiezen, en daarna de foto's, dus dan weer een half uur, en daarna stop ik meestal met een "Ik spreek je later."quote:
Ik doelde meer op alle drie tegelijk uitnodigenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, nee dat hou ik niet vol. Heb dat wel eens gehad, als je ze alle 3 één keer per week wil zien en nog twee keer per week met je vrienden afspreekt zit je dus amper meer thuis. Dan zou ik altijd voor de dichtstbijzijnde kiezen en de rest laten gaan. Of ik zou dan de lekkerste doen als scharrel. Maar de lekkerste van de drie woont in Tilburg, hmm.
Jongens wat een dilemma's. Ik wacht eerst date numero 1 af, als dat niks wordt is dat jammer maar dan lost zich vanzelf weer een probleem op. Win-win-situatie.
Oh okay ja dat ligt dan een beetje aan hoe je er zelf in staat. Maar de speeddate zelf vijf minuten. Ik ben eigenlijk nog nooit verder gegaan dan die eerste ronde.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, echt een uur, eerst kiezen of je door wilt gaan, daarna willen ze altijd doorkletsen, en ik ook, en daarna nog een tweede keer kiezen, en daarna de foto's, dus dan weer een half uur, en daarna stop ik meestal met een "Ik spreek je later."
Zo snel kan ik mensen niet beoordelen...de meest persoonlijke info komt vaak pas na het zien van elkaars foto's, dat vind ik wel boeiend.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh okay ja dat ligt dan een beetje aan hoe je er zelf in staat. Maar de speeddate zelf vijf minuten. Ik ben eigenlijk nog nooit verder gegaan dan die eerste ronde.
Je fantasie slaat volgens mij een beetje door ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:05 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ik doelde meer op alle drie tegelijk uitnodigenen kijken hoe het loopt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:05 schreef ReWout het volgende:
[..]
Laat mensen die dat willen zeggen gewoon, iedereen heeft een beetje bevestiging nodig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je fantasie slaat volgens mij een beetje door ?
Ik zal het nog eens uitleggen:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:50 schreef susannetilburg het volgende:
Vraagje. Ik vind OkCupid best ok voor het vinden van mensen die fatsoenlijk Engels spreken en Paiq vanwege het foto-verhaal, maar beiden hebben weinig resultaat opgeleverd tot nu toe. Zijn er sites die jullie aanraden? En nee, ik heb geen tijd om elke avond de kroeg in te gaan om een date te scoren
Real life battle date. Nou dames. Jullie hebben vijf minuten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:05 schreef ReWout het volgende:
[..]
Dat ga ik eens even in de binnenkant van mijn oogjes bekijken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Real life battle date. Nou dames. Jullie hebben vijf minuten.Denk niet dat dat een succes zal worden.
Ik heb trouwens pas 1 keer voor mij een battle date gehad, en dat kwam omdat er 1 meisje bereid was, dus uiteindelijk was het niet eens een battledate.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Real life battle date. Nou dames. Jullie hebben vijf minuten.Denk niet dat dat een succes zal worden.
Hm heeft denk ik meer te maken dat -veel- vrouwen veroverd willen worden en niet andersom. Was al eens eerder een discussie over hier.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb trouwens pas 1 keer voor mij een battle date gehad, en dat kwam omdat er 1 meisje bereid was, dus uiteindelijk was het niet eens een battledate.
Vrouwen zijn echt nog niet geemancipeerd hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |