Concreet voorbeeld van die vragen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:31 schreef ReWout het volgende:
Ok best wel lol. Ik heb een gesprek met een meid dat steeds vragen stelt, soort vraagbank dusWe praten dus dan en opeens stelt ze een vraag midden door het gesprek, dat helemaal niets met het onderwerp te maken heeft... Best irritant vind ik... en nu zegt ze na afloop van ons vorige gesprek... "ja bedenk maar wat gespreksonderwerpen voor morgen" Toen had ik dus echt zo'n wtf
gesprek moet gewoon flowen niet geforceerd zijn...
dat is toch juist leuk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:39 schreef love_sharon het volgende:
Een leuke date gehad, alleen jammer dat ik over zijn jas struikelde
Nou we waren aan het praten over een film die ze gezien had in de bios vraagt ze opeens "Wat drink je eigenlijk bij het uitgaan?"quote:
Ik hou het nog even voor mequote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:24 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar het maakt me wel nieuwsgierig
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:47 schreef love_sharon het volgende:
Ik had laatst zo'n gast die elke zin begon met ohja..
Ohja wat vind je van die film? Ohja hoe oud ben je eigenlijk? Ohja ik moet straks sporten.
och, genant, charmant....ligt dicht bij elkaar somsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:44 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik vond het eerder vrij genant echt weer iets voor mij
Reply: "Hangt er vanaf hoe lekker en/of interessant jij bent".quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:44 schreef ReWout het volgende:
Nou we waren aan het praten over een film die ze gezien had in de bios vraagt ze opeens "Wat drink je eigenlijk bij het uitgaan?"
Verder wou ze ook voor het eerst ontmoeten in een discoomdat je daar kan "wegvluchten".
Ohja?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:47 schreef love_sharon het volgende:
Ik had laatst zo'n gast die elke zin begon met ohja..
Ohja wat vind je van die film? Ohja hoe oud ben je eigenlijk? Ohja ik moet straks sporten.
Nee ik verzin het alleen maar om dit topic wat te trollenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Reply: "Hangt er vanaf hoe lekker en/of interessant jij bent".
Echt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inkoppertjequote:![]()
Misschien voerde zij het gesprek aan de hand van een flowchartquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:31 schreef ReWout het volgende:
Ok best wel lol. Ik heb een gesprek met een meid dat steeds vragen stelt, soort vraagbank dusWe praten dus dan en opeens stelt ze een vraag midden door het gesprek, dat helemaal niets met het onderwerp te maken heeft... Best irritant vind ik... en nu zegt ze na afloop van ons vorige gesprek... "ja bedenk maar wat gespreksonderwerpen voor morgen" Toen had ik dus echt zo'n wtf
gesprek moet gewoon flowen niet geforceerd zijn...
Ik weet het, het was een retorische vraag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:54 schreef ReWout het volgende:
Nee ik verzin het alleen maar om dit topic wat te trollenje weet het... succesfull troll is succesfull.
Inderdaad! Maar toch happen.quote:Inkoppertje![]()
Ik ben een vrouw wij zijn gemaakt om te happenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet het, het was een retorische vraag.
[..]
Inderdaad! Maar toch happen.
Doe eens niet zo negatief over de vrouwmens.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:01 schreef love_sharon het volgende:
Ik ben een vrouw wij zijn gemaakt om te happen
Ik zie het juist als iets positiefsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief over de vrouwmens.
Ah zo, verkeerde interpretatie van mijn kant dan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:04 schreef love_sharon het volgende:
Ik zie het juist als iets positiefs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |