SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op donderdag 30 september door Douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Het zeuren met een knipoog is een onderdeel van mij. Ik ga dat niet aanpassen, dus jawel: jammer dan.quote:
Dat zeuren is trouwens niet een specifiek 'Nederlands' iets. De Fransen kunnen er ook wat van bijvoorbeeld, net als de Spanjaarden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:21 schreef Natalie78 het volgende:
En daar zijn we weer. Een zeurverbod? Maar dit is Nederland! We zeuren en zeiken hier, kunnen we niks aan doen!![]()
Zeuren an sich mag wel, maar je loopt vooral over jezelf te klagen, gelardeerd met dequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Het zeuren met een knipoog is een onderdeel van mij. Ik ga dat niet aanpassen, dus jawel: jammer dan.![]()
En ik denk dat je groter maakt dan het is overigens, het is niet zo dat ik de hele dag alles af loop te zeiken, meer dat het mijn manier is om ergens een grappig(e) (bedoelde) opmerking over te maken.
Zit jij altijd zo snel op de kast?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Het zeuren met een knipoog is een onderdeel van mij. Ik ga dat niet aanpassen, dus jawel: jammer dan.![]()
En ik denk dat je groter maakt dan het is overigens, het is niet zo dat ik de hele dag alles af loop te zeiken, meer dat het mijn manier is om ergens een grappig(e) (bedoelde) opmerking over te maken.
en terwijl ik het post, heb ik de grootste lolquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Zeuren an sich mag wel, maar je loopt vooral over jezelf te klagen, gelardeerd met deen
icoontjes. Zelfmedelijden is niet oké, dus anders zien we je weer in deel #58
niet altijd, maar wat dit aangaat wel, aangezien ik al wist dat dit soort posts van mij verkeerd geïnterpreteerd worden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zit jij altijd zo snel op de kast?
mijn politieke voorkeur en single zijn staan volkomen los van elkaar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:37 schreef Charles.Darwin het volgende:
Over zeuren gesproken ...
met welke politicus identificeren wij singles ons het meeste? Wie wordt ons boegbeeld! Is het Mark Rutte, omdat hij ook single is? Of toch Geert Wilders, omdat hij een importbruid heeft.
Spit it out peeps!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik heb ze nooit als zelfmedelijden hebbend opgevat, meer sarcastisch en zelfspottend.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:36 schreef JoeBravo het volgende:
niet altijd, maar wat dit aangaat wel, aangezien ik al wist dat dit soort posts van mij verkeerd geïnterpreteerd worden.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:41 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit als zelfmedelijden hebbend opgevat, meer sarcastisch en zelfspottend.
Ik hou me echt totaal niet bezig met politiek. Dus neig puur vanwege de manier waarop je het zo neerzet, te kiezen voor Rutte dan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:37 schreef Charles.Darwin het volgende:
Over zeuren gesproken ...
met welke politicus identificeren wij singles ons het meeste? Wie wordt ons boegbeeld! Is het Mark Rutte, omdat hij ook single is? Of toch Geert Wilders, omdat hij een importbruid heeft.
Spit it out peeps!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn politieke voorkeur en single zijn staan volkomen los van elkaar.Hah, het gaat mij meer om de persoon dan om de politieke standpunten. Je mag ook een buitenlander kiezen hoor. Berlusconi bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
451 °F
Helaas houdt de politiek zich wel bezig met ons, de burger.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:44 schreef Natalie78 het volgende:
Ik hou me echt totaal niet bezig met politiek. Dus neig puur vanwege de manier waarop je het zo neerzet, te kiezen voor Rutte dan.
mijn beeld van die figuren word teveel gekleurd door politieke voorkeur om daar een "singles-only" oordeel over te geven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:44 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Hah, het gaat mij meer om de persoon dan om de politieke standpunten. Je mag ook een buitenlander kiezen hoor. Berlusconi bijvoorbeeld
niks van aantrekken, doe ik ook nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:54 schreef McQueentje het volgende:
niet zeurendan moet ik vandaag maar hier wegblijven
Marianne Thieme mag zich wel met mij bezig houden hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Helaas houdt de politiek zich wel bezig met ons, de burger.Maar daar hebben we het nog wel over.
gaan we samen een potje zeurenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niks van aantrekken, doe ik ook niet
mwah, werd door een mug wakker gehoudenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:02 schreef McQueentje het volgende:
[..]
gaan we samen een potje zeuren
lekker geslapen?
niet geprikt?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mwah, werd door een mug wakker gehouden![]()
jij?
heb er nog niks van gemerkt iig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:05 schreef McQueentje het volgende:
[..]
niet geprikt?
ik heb wel lekker geslapen toen ik eenmaal sliep
jammer anders had je mij kunnen uitnodigen voor de volgende nachtenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb er nog niks van gemerkt iig.
top![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |