Grid beter dan Healbot?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:56 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb met mijn druid in raids (resto) nooit problemen gehad. Ik gebruikte ook geen keybounds en dat soort zaken. Enige wat ik gebruikte was een hendig raid frame; Grid. Ik kan die addon iedere healer zeer aanraden. Klein, overzichtelijk en duidelijk
JIJ JIJ ik ben er verdomme al twee maanden mee bezigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Heb je d'r tenminste nog een beetje aan verdiend als je hem verkoopt
Alleen ken ik mensen die hun account hadden verkocht en een paar maanden later zelf weer een nieuwe account hadden gekocht want ze misten het toch wel
En ik was heeeel erg happy gisteren, de tijgermount in Zul Gurub eindelijk gekregen
2 maandenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef cherrycoke het volgende:
JIJ JIJ ik ben er verdomme al twee maanden mee bezig![]()
![]()
![]()
gaat hem niet worden denk ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
2 maandenIk een beetje langer
Succes nog.
Uhuh, instant is echt te langquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:51 schreef GlenSpey het volgende:
Ik hoop echt dat pvp in Cata weer wat leuker wordt. Die wachttijden zijn echt niet normaal meer
Cyclone 15-20 mins voor avquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:51 schreef GlenSpey het volgende:
Ik hoop echt dat pvp in Cata weer wat leuker wordt. Die wachttijden zijn echt niet normaal meer
Instant heb ik al heel erg lang niet meer meegemaakt. Misschien ligt het aan de battlegroup(s) waar ik tot nog toe in gezeten heb.quote:
En dan staat er: "Average waiting time: 6 minutes"quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Instant heb ik al heel erg lang niet meer meegemaakt. Misschien ligt het aan de battlegroup(s) waar ik tot nog toe in gezeten heb.
Het zweeft nu vaak tussen een kwartier en een halfuur
Ach ik zit op Cyclone Alliance en het is idd 2 minuten ofzo voor een random. Weinig last van het pvp systeem. Sowieso heb ik de private server waar ik op gespeeld heb nog in het achterhoofd. Daar waren 5 bgs per week met genoeg mensen. Jeweetwel, 5 tegen 5. Voor mij valt alles nog mee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Instant heb ik al heel erg lang niet meer meegemaakt. Misschien ligt het aan de battlegroup(s) waar ik tot nog toe in gezeten heb.
Het zweeft nu vaak tussen een kwartier en een halfuur
ik vind vrouwen die zo kijken echt grappig / sexyquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:41 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
En dan staat er: "Average waiting time: 6 minutes"
Nou ja, prima, moet maar.
En na 18 tot 20 minuten krijg je eindelijk een invite.
Ik heb dan meestal deze blik:
Ik zit nog altijd met TBC in het achterhoofd. Alles instant zelfs op late of juist vroege tijdstippen... en altijd een mannetje of 30 rond de battlemaster in de Lower City... ah nostalgiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:42 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ach ik zit op Cyclone Alliance en het is idd 2 minuten ofzo voor een random. Weinig last van het pvp systeem. Sowieso heb ik de private server waar ik op gespeeld heb nog in het achterhoofd. Daar waren 5 bgs per week met genoeg mensen. Jeweetwel, 5 tegen 5. Voor mij valt alles nog mee.
Met het AB weekend is de battlemaster titel nu wel erg dichtbij zeker?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:48 schreef Faithfulness het volgende:
Oh random!
*trekt zich terug uit gesprek*
Ik que alleen voor AB
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:01 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Met het AB weekend is de battlemaster titel nu wel erg dichtbij zeker?
Kwestie van finetunen en grid addons instaleren, en hij doet het wel. Was al fervent healbot gebruiker, maar als je Grid eenmaal lekker ingesteld hebt is hij veel fijner.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:54 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Grid laat geen stacks en durations van HoT's zien, Healbot wel.
Nah, ik blijf nog steeds bij Healbot, Resto Druid zijnde.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kwestie van finetunen en grid addons instaleren, en hij doet het wel. Was al fervent healbot gebruiker, maar als je Grid eenmaal lekker ingesteld hebt is hij veel fijner.
Hier heb je er een die al mooi voor geconfigureerd is.
http://www.wowinterface.c(...)GridLayout.html#info
Oh, hoi trouwens. Nieuwe WoW addict meld zich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |