Ik had het over muziek in het algemeen duifjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het ging over dat je geen metal meer mocht luisteren, sweety
Dit is bij lange na niet mijn record, maar wel de grens voor wat ik op dit moment aan kan en ruim over de grens van verstandigheidquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:21 schreef Graseter het volgende:
Komop nog 5 uur en dan heb je mijn record verbroken.
je zei eerst metal liefjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik had het over muziek in het algemeen duifje
Amateurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:21 schreef Graseter het volgende:
Komop nog 5 uur en dan heb je mijn record verbroken.
Een maat van mij heeft 55 uur als record.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit is bij lange na niet mijn record, maar wel de grens voor wat ik op dit moment aan kan en ruim over de grens van verstandigheid
Linkje?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:23 schreef kitao het volgende:
[..]
waar zit jij , ben je afgeschrikt op Tal ?
ik hou van elvisquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik heb niet heel veel met m maar hij heeft wel wat mooie nummertjes
dan zit ik er weer eens naast... *hangt zichzelf op*quote:
Wat doe je!?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
dan zit ik er weer eens naast... *hangt zichzelf op*
hahahaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou van elvis
Als ie nog zou leven zou ik m stalken en onder zn bed slapen
goed zo snoepjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
dan zit ik er weer eens naast... *hangt zichzelf op*
ik had de meute afgeschriktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha
waarschijnlijk vond je m dan helemaal niets gewoon omdat je niet mee wil doen met de meute
wat? afschrikster?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had de meute afgeschrikt![]()
Lijkt me een geweldig beroep
maar serieus, of de meute m tiof vind boeit me niet.. Het gaat mij om zn stem, looks en danspasjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha
waarschijnlijk vond je m dan helemaal niets gewoon omdat je niet mee wil doen met de meute
Slaap lekker grasjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:28 schreef Graseter het volgende:
Ik ga slapen doei.
Slaap lekker iedereen.
jaquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed zo snoepje*knipt touw door*
ik wil het niet op mn geweten hebben als ik het niet zelf heb gedaanquote:
Truste Grasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:28 schreef Graseter het volgende:
Ik ga slapen doei.
Slaap lekker iedereen.
Echte haatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil het niet op mn geweten hebben als ik het niet zelf heb gedaan
Zo mooi.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:31 schreef Duimelot het volgende:
Minimaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |