quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:09 schreef Burdie het volgende:
Iemand van hier interesse in een (make-up) secret santa?
quote:waarschijnlijk hetzelfde als wij bij het SHJN topic doen, moet je maar evn bij de SHJN secret santa kijken bij de centrale topics
quote:everydayminerals?Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Halloooo
Ik zoek een doorzichtige finishing powder
Om te beginnen wil ik niet zo'n dure, om uit te proberen of het me bevalt.
Iemand tips?
quote:Ik heb de keuze om te shoppen bij kruidvat/hema/ochelle parfumerie/etos anders moet ik naar de stad en daar heb ik geen tijd voor helaas
quote:Fijn setje heOp dinsdag 26 oktober 2010 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laten we er meteen ook een uitprobeerseltje bij gooien dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met het Pupa rockstar setje
quote:Ooh, zie nu dat ze online hebben met best redelijke shipping costs
quote:ziet er leuk uit! maar waarom staan jouw mooie wenkbrauwen niet op de fotoOp dinsdag 26 oktober 2010 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laten we er meteen ook een uitprobeerseltje bij gooien dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met het Pupa rockstar setje
quote:Ik had alleen maar mn ogen opgemaaktOp dinsdag 26 oktober 2010 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ziet er leuk uit! maar waarom staan jouw mooie wenkbrauwen niet op de foto
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:27 schreef Marloes het volgende:
Weet niet of het al gemeld is, maar bij Sephora is het nu 2 halen 1 betalen en op het product dat je betaalt krijg je ook nog weer 15% korting(geldt alleen op sephora producten).
Heb vandaag dus een oogschaduw gekocht en een oogpotlood en heb iets van 15 euro bespaard
quote:Waar gebruik je die primer voor?Op donderdag 28 oktober 2010 19:36 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
![]()
Morgen even langs dan, bedankt voor de tip.
Met de spulletjes die ik al van Sephora heb ben ik superblij. De primer is echt geweldig, net als de poeder, perfecte kleur lijkt het. De mascara's heb ik nog niet gebruikt.
quote:Die primer draag je onder foundation of poeder zodat het beter blijft zitten. Hij maakt mijn huid echt superzachtOp donderdag 28 oktober 2010 19:55 schreef Marloes het volgende:
[..]
Waar gebruik je die primer voor?
M'n oogschaduw is ook echt supermooi, heb een grijze kleur gekocht
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:00 schreef megamandy het volgende:
Het is al vaker gevraagd maar ik weet het nog niet fatsoenlijk.
Wat kun je het beste gebruiken om je oogschaduw het beste te laten zitten op je ogen? Dus dat het niet in de rimpels gaat zitten door het knipperen.
Meestal staat er dan poeder, maja dan weet ik het nog nietIk heb namelijk totaal geen ervaring op make up gebied en weet/snap niets van de namen af. Aangezien ik sinds kort bij de Bijenkorf in Maastricht werk wil ik er namelijk wel netjes en representatief uitzien
20 oktober heb ik een bruiloft van mijn tante en ben ik getuigen, dan wil ik dus ook wel netjes uitzien. Daarom ben ik van plan om dan een afspraak te maken bij de mac in de Bijenkorf in Eindhoven te maken om mij daar te laten opmaken en dan ook daar met behulp nieuwe make up aan te schaffen.
Maar dat duurt toch nog een kleine maand dus kunnen jullie mij al met deze vraag helpen? Dankje!
quote:Zo voelt het welOp donderdag 28 oktober 2010 20:16 schreef Marloes het volgende:
Volgens mij heb ik daar wel eens een tester van gehad!! Het legt een soort fluwelen laagje op je huid of niet?
quote:Is al bekend wanneer dat Nude pallet van Urban Decay bij de Sephora ligt?Op donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef Debsterr het volgende:
Kickje met een tipje:
Als iemand nog Urban Decay oogschaduw wil
http://www.groupdeal.nl/5(...)ecay-oogschaduw.html
quote:Dankjewel, maar ik heb nu al een paintpot gekocht. Ik gebruik nooit foundation dus daar heb ik het niet nodig en de blush blijft bij mij wel altijd goed zitten.
quote:Deze primer kan je ook aanbrengen op de oogleden!Op donderdag 28 oktober 2010 23:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dankjewel, maar ik heb nu al een paintpot gekocht. Ik gebruik nooit foundation dus daar heb ik het niet nodig en de blush blijft bij mij wel altijd goed zitten.
Ben erg goed geholpen bij de mac en gebruik nu dan een beauty powder voor mijn hele gezicht (deed ik eerst ook gewoon met de blush) ben namelijk nog steeds een grote noob op make up gebied maar ik vind het zo leuk!
Al zeg ik het zelf, de laatste paar weken maak ik mijzelf steeds beter op, mede door de spullen en adviezen van bij de mac.
quote:Nou, het ding is vrijwel overal ter wereld uitverkocht dus ik vermoed dat dat nog wel een poosje zal duren. Of hij komt helemaal niet meer aangezien het een limited edition isOp donderdag 28 oktober 2010 21:09 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Is al bekend wanneer dat Nude pallet van Urban Decay bij de Sephora ligt?
quote:Nou ik had zelf ook een beetje gegoogled en er zijn mensen die Sephora medewerksters zo ver hebben gekregen dat ze er eentje uit het magazijn halen, andere hadden gehoord dat ze tot 15 november moesten wachten. Ik ga zo toch de stad in dus maar eens informerenOp zaterdag 30 oktober 2010 09:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nou, het ding is vrijwel overal ter wereld uitverkocht dus ik vermoed dat dat nog wel een poosje zal duren. Of hij komt helemaal niet meer aangezien het een limited edition is![]()
quote:Ok, ik ben wel benieuwd, dat zou goed nieuws zijnOp zaterdag 30 oktober 2010 10:22 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Nou ik had zelf ook een beetje gegoogled en er zijn mensen die Sephora medewerksters zo ver hebben gekregen dat ze er eentje uit het magazijn halen, andere hadden gehoord dat ze tot 15 november moesten wachten. Ik ga zo toch de stad in dus maar eens informeren
quote:Jep erover.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:12 schreef Marloes het volgende:
En zo'n primer, die doe je over je dagcreme? (ook een noob)
mooi !quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:21 schreef megamandy het volgende:
Hier een look die ik vanavond als uitprobeersel heb gemaakt. Ben net twee weken wat serieuzer met make-up bezig.
Helaas kan ik nergens mijn accu-oplader van mijn camera vinden dus de fotos zijn met mijn gsm gemaakt. In het echt zie je goed kleurverschil/overgang helaas niet op mijn fotos. Toch wilde ik het delen want ik er ben er best een beetje trots op dat het goed geblend etc. is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gebruikt:
mac paintpot painterly
mac sumptuous olive
mac soba
mac sweet joy
Dankjewelquote:
Echt?quote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Die verkopen ze toch ook bij boozyshop oid? Heb ze iig bij een Nl webshop gezien.
Enchantra heeft ze.quote:Op maandag 1 november 2010 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Echt?
*gaat verder kijken dan neus lang is
Ik faal met je mee, kan niet kiezen tussen 88 warm pallet en 88 matte pallet dus sjah, dan maar allebeiquote:
ik heb die gister ook allebei gekochtquote:Op zondag 7 november 2010 22:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik faal met je mee, kan niet kiezen tussen 88 warm pallet en 88 matte pallet dus sjah, dan maar allebei
ik heb mijn book of shadows via ebay besteld.quote:Op maandag 8 november 2010 10:48 schreef Enfermera het volgende:
Vraagje; waar bestellen jullie je urban decay dingen?
Is dat een beetje betrouwbaar via eBay? Ik snap dat je naar de seller moet kijken enzo, maar dat is dus wel the real deal? Geen fake zoals je vaak tegenkomt van MAC?quote:Op maandag 8 november 2010 11:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ik heb mijn book of shadows via ebay besteld.
Dat weet ik ook niet zo, hoe dat zit met andere dingen van UD... ik heb idd naar de seller gekeken, maar verder weet ik het ook niet zo goed, waar je nou precies op moet letten, sorry!quote:Op maandag 8 november 2010 11:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is dat een beetje betrouwbaar via eBay? Ik snap dat je naar de seller moet kijken enzo, maar dat is dus wel the real deal? Geen fake zoals je vaak tegenkomt van MAC?
Werkt die een beetje?quote:Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef Marloes het volgende:
Als iemand nog een goede goedkope gelliner zoekt, even naar de kruidvat! Van essence
Hmmm... matig. Hij is nogal hard, en niet echt 'gel'. In vergelijking met de mac fluidliner is het bagger, maar voor een eerste gelliner leuk om mee te beginnenquote:
Ik vind het echt troep.quote:
Die is inderdaad fantastischquote:Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef Marloes het volgende:
Als iemand nog een goede goedkope gelliner zoekt, even naar de kruidvat! Van essence
Ik vind die nagellak van essence echt slecht, wel leuke kleurtjes en goedkoop, maar na 2 dagen is het er alweer half af...quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Die is inderdaad fantastisch
Ik heb ook een enorme berg Essence nagellakjes
Met een goede basecoat en topcoat heb ik er niet zo'n last vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind die nagellak van essence echt slecht, wel leuke kleurtjes en goedkoop, maar na 2 dagen is het er alweer half af...
Ik vind van wel! Heb ook de gelliner van Bobbi Brown gehad (10 keer zo duurquote:
ik wil ook zulke vriendenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb het naked palette!Een Engelse vriend van mij vertelde dat hij naar een of ander retail park ging met een Boots (om me te plagen, ik ben dol op Boots
), ik vroeg hem uit te kijken naar het palette. Hij beweerde toen dat het er niet was, en nu net werd er een pakketje bezorgd met het palette erin
Hij is mooi!
Tof!!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb het naked palette!Een Engelse vriend van mij vertelde dat hij naar een of ander retail park ging met een Boots (om me te plagen, ik ben dol op Boots
), ik vroeg hem uit te kijken naar het palette. Hij beweerde toen dat het er niet was, en nu net werd er een pakketje bezorgd met het palette erin
Hij is mooi!
Heb jij ook het oogschaduwboek gefaald??quote:Op woensdag 10 november 2010 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat schaduwboek is mooi.(Ja, I haz failed as well
)
Oogschaduwboek. Was hier blijkbaar gister al, maar hij lag verstopt.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb jij ook het oogschaduwboek gefaald??Of iets anders?
Whie!!! Yay!!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oogschaduwboek. Was hier blijkbaar gister al, maar hij lag verstopt.
Mooiquote:Op woensdag 10 november 2010 17:28 schreef Lindytje het volgende:
Eerste rondje spelen met mijn Book of Shadows leverde dit op:
Daar is ie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paar swatches....
[ afbeelding ]
Eerste uitprobeerseltje
Ik heb die van mij via ebay besteld, hier om precies te zijn:quote:Op woensdag 10 november 2010 20:26 schreef n0a het volgende:
Waar bestellen jullie the book of shadows? Bij UD zelf?
Fail.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:33 schreef Lindytje het volgende:
Dankjulliewel
[..]
Ik heb die van mij via ebay besteld, hier om precies te zijn:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220692838189
Nu zelfs 3 pond goedkoper
Ja, beetje jammer van de 3 pondquote:Op woensdag 10 november 2010 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fail.Maar voor mij dus dezelfde.
Concealer neem ik zelf altijd één tintje lichter dan mn foundation, om wat highlights onder mn ogen te creeren en ze te openen, maar ook om oneffenheden te verdoezelen. Ik vind vloeibaar fijner omdat je dat niet ziet zitten op bijvoorbeeld droge plekjes. Als je dan een concealerstick hebt verdoezelt die de kleur van het plekje wel, maar als het dan droog is zie je alle droogte zitten. Bij een vloeibare concealer zie je dat nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben op zoek naar een concealer maar ik heb dus géén idee waar ik op moet letten.
Moet het lichter dan de foundation? Is creme/vloeibaar/poeder fijner? etcetc
weet iemand of bij de sephora ook de 15% maxeda korting geld?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het Naked palette (en nog twee andere producten, dacht ik) ligt nu in de Sephora, voor 40 euro. Er schijnt een actie te zijn van 25% korting op alle make-up, dus dat scheelt lekker30 euro voor zo'n mooi palette is een goede prijs.
Nee is daar niet geldig helaasquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
weet iemand of bij de sephora ook de 15% maxeda korting geld?
Misschien nog wat merken die ik beter wel/niet kan nemen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Concealer neem ik zelf altijd één tintje lichter dan mn foundation, om wat highlights onder mn ogen te creeren en ze te openen, maar ook om oneffenheden te verdoezelen. Ik vind vloeibaar fijner omdat je dat niet ziet zitten op bijvoorbeeld droge plekjes. Als je dan een concealerstick hebt verdoezelt die de kleur van het plekje wel, maar als het dan droog is zie je alle droogte zitten. Bij een vloeibare concealer zie je dat niet
ik ben het helemaal eens met princess-a .. ik heb zelf die van mac die isquote:Op zondag 14 november 2010 10:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien nog wat merken die ik beter wel/niet kan nemen?
Ik ben gisteren nog geweest, in Den Bosch, maar daar zag ik niks liggen....quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het Naked palette (en nog twee andere producten, dacht ik) ligt nu in de Sephora, voor 40 euro. Er schijnt een actie te zijn van 25% korting op alle make-up, dus dat scheelt lekker30 euro voor zo'n mooi palette is een goede prijs.
Ik heb deze van rimmel:quote:Op zondag 14 november 2010 10:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je wil van de poeder. Ik gebruik bijvoorbeeld foundation om mijn huid te egaliseren, en kan daarom toe met een doorzichtige (translucent) poeder. Die matteert de huid, zorgt dat de foundation blijft zitten en klaar. Je hebt ook compact powders, of foundation powders, die geven meer dekking. Sephora's eigen merk is wel fijn om je eerste poeders bij uit te zoeken, daar staat ook echt voor of het een translucent of compact is. Maar bij ongeveer alle merken staat wel een beschrijving bij de poeders van wat ze doen.quote:Op zondag 14 november 2010 15:29 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een vraagje over poeder
ik heb het nog nooit gebruikt, dus ben een absolute noob.
als ik poeder op m'n gezicht wil doen, moet er dan altijd een make-up basis onder?
of kan het ook zonder?
en stel, ik doe het zonder, ik heb hier een spray om gezichts make-up te fixeren ofzo, is dat dan ook goed?
euh..quote:Op zondag 14 november 2010 15:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je wil van de poeder. Ik gebruik bijvoorbeeld foundation om mijn huid te egaliseren, en kan daarom toe met een doorzichtige (translucent) poeder. Die matteert de huid, zorgt dat de foundation blijft zitten en klaar. Je hebt ook compact powders, of foundation powders, die geven meer dekking. Sephora's eigen merk is wel fijn om je eerste poeders bij uit te zoeken, daar staat ook echt voor of het een translucent of compact is. Maar bij ongeveer alle merken staat wel een beschrijving bij de poeders van wat ze doen.
Ik heb zo'n spray nog nooit gebruikt maar volgens mij kun je dat altijd wel gebruiken, maar als je bijvoorbeeld al een primer hebt gebruikt lijkt het mij wat teveel
Dit was in Almerequote:Op zondag 14 november 2010 15:03 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb een aantal keer gevraagd (Utrecht) en daar wisten ze steeds van niks...
Ik heb Maybelline pure cover mineral concealer. L'oreal heeft er ook één, net als Rimmel en Bourjois. Denk dat je beter kunt kijken of het de goede kleur is, aangezien veel merken maar een beperkt aantal kleuren heeft zou ik gaan voor het merk wat jouw kleur heeft.quote:Op zondag 14 november 2010 10:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg dat nou niehiet....quote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
L'oreal 1+1 gratis vanaf morgen bij etos!!
Mooi heb nieuwe mascara nodigquote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
L'oreal 1+1 gratis vanaf morgen bij etos!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |