Ik heb echt heel erg veel niet in huisquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
Gelukkig ik ben niet de enige fokker die dat niet in huis heeft
quote:
quote:
Ikke wel maar dat komt ook omdat ouders morgen voor bijna 2 weken met vakantie gaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb echt heel erg veel niet in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten allen!![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:58 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker slapen. Ben helemaal kapot van mijn nog niet eens halve dagje werken
Slaap lekker nog lang niet omaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten allen!![]()
![]()
![]()
Ik ga lekker slapen. Ben helemaal kapot van mijn nog niet eens halve dagje werken
slaap ze omaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten allen!![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Heul nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten allen!![]()
![]()
Slaap lekker
Ik ga ook, morgen drukke dag![]()
Kusjes![]()
Slaap lekker LLquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Slaap lekker
Kusjes
trusten lovelyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Slaap lekker
Kusjes
Mij bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb echt heel erg veel niet in huis
Ja, waarom is dat eigenlijk?quote:
Kweetniet... Eet ik te veel? Maak ik lawaai?quote:
Misschien omdat je liever bij Marijke bentquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Kweetniet... Eet ik te veel? Maak ik lawaai?
Ah. Dat!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef Trevland het volgende:
Misschien omdat je liever bij Marijke bent
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
O. Ja. Die heeft suikertaartje ook al niet in huisquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Soms welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:16 schreef MPG het volgende:
O. Ja. Die heeft suikertaartje ook al niet in huis.
Waarom mij dan nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |