Dat zit in de aard van het beestje. Alle vrouwen zijn ergens golddigger.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:20 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me op dat vrouwen vooral op beroepen allergisch reageren kunnen.

Ja, inderdaad vooral als het met computers te maken heeft..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:20 schreef von_Preussen het volgende:

)
) 

inderdaad, ze krijgen allemaal een "rol" mee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:27 schreef Djokotron het volgende:
Ach die vrouwen worden ook gesommeerd om zo te gaan oordelen anders kunnen ze ook meteen weer opstappen daar. Al zullen er ongetwijfeld ook een hoop wel echt zo zijn.

Ja, dat komt vooral in deze aflevering duidelijk naar voren:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:20 schreef von_Preussen het volgende:

die andere 2 zien er niet verkeerd uit hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:08 schreef Djokotron het volgende:
Noessss die roeiende kakstudent, heeft bijna alleen nog Corina over. Dat gaat ie niet leuk vinden

Klopt, maar ik denk dat het ieders nachtmerrie is om daar te staan en dat die 2 dan wegdrukken en hij met Corina zit opgescheept.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef robr0 het volgende:
[..]
die andere 2 zien er niet verkeerd uit hoor

?
 ?

jaquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |