Ik heb gewoon de OP van het vorige deel gejatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:14 schreef Muis006 het volgende:
Grees, als de Fok!Wiki het bij jou wel doet, zou je dan voor mij de OP kunnen fixen?
Oh ja dat kon ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de OP van het vorige deel gejat
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Trovey
Zwabbert
Tombobeeb-in-het-vorige-deel!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Trovey
Zwabbert
Tombobeeb-in-het-vorige-deel!
WAAROM doe je in godsnaam een ZWARTE string, onder een WITTE jurk?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, kom je een keer langs? Dan gaan we jou in al mijn jurkies hijsen
Deze? Maar dan wel met ander ondergoed![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Komt ze nu mee...spuit ELF!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
WAAROM doe je in godsnaam een ZWARTE string, onder een WITTE jurk?
Ingepingelingeding!quote:
Ik had die middag drie jurkjes gekocht en die achter elkaar ff op de foto gezet om naar zussie te mailen (die dus sinds kort ook van de jurkies isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
WAAROM doe je in godsnaam een ZWARTE string, onder een WITTE jurk?
Oh da's tof!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik is blij; Poesss van Tante die al weken in een revalidatiecentrum zit, verhuist toch maar naar m'n ouders
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef mazaru het volgende:
Ik klikte omdat ik dacht dat er zo'n plaatje in zou staan.
[ afbeelding ]
Die komt voorlopig echt niet thuis, ik vraag me af of ze uberhaupt nog weer thuis komtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's tof!
En als Tante dan weer terug komt?
Die kat blijft dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die komt voorlopig echt niet thuis, ik vraag me af of ze uberhaupt nog weer thuis komt![]()
Maar Mams was het zat om 2x per dag heen te vliegen en daarbij sjouwen er nog tig katten rond (waaronder die naakte), die Rambo tegenwoordig ook nog aanvalt.
Dus Rambo zit steeds bang in een hoekje te wachten op m'n moeder.
Zoooo zielig....
Maar goed....net een uur lang kattentips uitgewisseld en morgen ga ik heen om hem te ontwormen en een nachtje op te sluiten met een kattenbak.
En daarna wordt hij het nieuwe vriendje van het hondje van pa en ma![]()
Haaaaai Em El
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef mazaru het volgende:
Ik klikte omdat ik dacht dat er zo'n plaatje in zou staan.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
Dirkh wil Marga Bult doenDa's toch geen nieuws?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Dirk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Elders als in.... jij zit gewoon op Twitter?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Hij zit elders. Maar hij zal toch vast ff lurker hierOf is hij ons zo snel vergeten
Nee zegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Elders als in.... jij zit gewoon op Twitter?
Gevonden!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee zeg![]()
Ander topic. FB geloof ik
Ja, dat was een goeie, hè?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Ik heb gewoon de OP van het vorige deel gejat
Moeders, die heeft er een dagtaak aanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
RambiBambi?![]()
Maar wie zorgt er dan nu voor al die andere dieren daar?
Die elektrische waar je bier in kon gooien?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
kom net tot de ontdekking dat m'n tekenblok gejat is
Die naakte die op hoge poten teruggehaald was door die mensen toen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moeders, die heeft er een dagtaak aan![]()
En die andere dieren hebben baasjes, maar bij Tante staat het kattenluik altijd open en staan altijd brokjes voor Rambo, dus ja....die zijn daar ook graag![]()
Maar vooral die naakte (ken je hem nog?) terroriseert de hele toko en vreet ook alles op.
Gejat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
kom net tot de ontdekking dat m'n tekenblok gejat is
Die ja...en ja, die komt er nog steeds en pist de boel ook heerlijk onder in de bergingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die naakte die op hoge poten teruggehaald was door die mensen toen?
Die zit nu dus steeds weer daar? En ze missen hem niet?
[..]
Gejat?
nee, godzijdank nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:12 schreef APK het volgende:
[..]
Die elektrische waar je bier in kon gooien?
Kijk eens onder de rok van die doedelzakspeler....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, godzijdank niet
nee, je hebt van die schetsblokken speciaal voor markertekenen (lekken de markers niet door enzo)
en die zijn een euro of 20 voor 50 vellen, maar hij was ineens weg
Hmm dan moet dat luikje straks wel dicht?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ja...en ja, die komt er nog steeds en pist de boel ook heerlijk onder in de berging
Uiteraardquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm dan moet dat luikje straks wel dicht?
Een naakt schetstje van Yolanthe, meer nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Zwabbie, stonden er nog belangrijke tekeningen in ofzo? Of dat niet?
niet echt geloof ik, ik scheur ze er gelukkig meestal uit als ik klaar benquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Zwabbie, stonden er nog belangrijke tekeningen in ofzo? Of dat niet?
En ik maar denken hoe komt dat topic ineens weer in mijn AT omhoogquote:
En in FB een beetje bijdehand doen als ik zeg dat je vast liever niet gezien wil worden hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hallo, ik ben nieuw hier. Nee ik lees niet iedere keer hier, het is wel flora fucking fauna.
Daar ga ik vanuitquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:51 schreef trovey het volgende:
....maar dat kan ook aan mijn dikke kont liggen.
UIteraardquote:
Trusten Tombootjequote:
Dat heeft toch niets met de grootte van je kont te makenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:33 schreef trovey het volgende:
[..]
UIteraard...dat heb je met een zandloperfiguur.
Da's nog niet bekend volgens mijquote:
Jup. Vroeger echt altijd maar ja, toen kreeg ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en toen kon ik geen string dragendus toen werden het boxers
Maar ik draag regelmatig strings
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Omdat mijn lade uitpuilde, en ik benieuwd was hoeveel ik er hadquote:
Heb je je lade meteen opgeruimd?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat mijn lade uitpuilde, en ik benieuwd was hoeveel ik er had
Ik heb ze in van alles. Roze, zwart, wit, huiskleur, grijs, grijs met blauwe stipjes, ect
Met brede heupen kun je geen klein kinderkontje hebben hè?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Trusten Tombootje
[..]
Dat heeft toch niets met de grootte van je kont te maken
Wat is jouw huiskleur?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat mijn lade uitpuilde, en ik benieuwd was hoeveel ik er had
Ik heb ze in van alles. Roze, zwart, wit, huiskleur, grijs, grijs met blauwe stipjes, ect
Nee maar ook als je niet een ieniemieniekont hebt kan je toch strings aan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Met brede heupen kun je geen klein kinderkontje hebben hè?
Ze zitten zoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar ook als je niet een ieniemieniekont hebt kan je toch strings aan?
Hipster.quote:
En mijn wereld klopt weer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:09 schreef Dirkh het volgende:
Even voor de goede orde, ik draag geen strings.
Nog meer zaken die je even duidelijk wilt hebben hier?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:09 schreef Dirkh het volgende:
Even voor de goede orde, ik draag geen strings.
Ik doseer mijn onthullingen, niet alles in eens naar buiten brengen, dat schrikt de burger af.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog meer zaken die je even duidelijk wilt hebben hier?
Now is the time!
Jij hebt mij toch nooit voorgesteld in een string mag ik hopen, jouw wereld zou ik niet willen verstoren.quote:
Die is al gestoord genoeg van zichzelf.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt mij toch nooit voorgesteld in een string mag ik hopen, jouw wereld zou ik niet willen verstoren.
Ook goed....alles behalve een string en een tailleonderbroek.quote:
Cat gaat slettebakken op haar blind date!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is al gestoord genoeg van zichzelf.![]()
En ik lees net dat ik me nog op wat mag verheugen op de 29e.
Wat ga je/jullie doen op de 29-ste? Met z'n allen in een huisje?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is al gestoord genoeg van zichzelf.![]()
En ik lees net dat ik me nog op wat mag verheugen op de 29e.
ahquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat gaat slettebakken op haar blind date!
Lees en huiver: [Singles actie] Two dates down, one to go! Met verslagen! #6quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat ga je/jullie doen op de 29-ste? Met z'n allen in een huisje?
Je klinkt niet verbaasd.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lees en huiver: [Singles actie] Two dates down, one to go! Met verslagen! #6
Dan zouden we dat jou toch wel hebben laten weten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat ga je/jullie doen op de 29-ste? Met z'n allen in een huisje?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zouden we dat jou toch wel hebben laten weten?
Lees maar terug.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]Je gaat met UIO blind-daten? (of moet ik echt terug gaan lezen? )
I see dead peoplequestions!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ze gaf antwoord voordat ik mijn vraag stelde. Greys ten voeten uit.
Dolkomisch ja, maar het was gewoon gemeend hoorquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lees maar terug.De OP van deel 6 zal je wel voldoende info geven.
Whut? Is UIO geen maagd meer?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]Geweldig!
Oh, dan hierbij een kleine onthulling, UIO en ik hebben sex gehad. Samen op een parkeerplaats op de motorkap.
Ik kan niet garanderen dat ie dat overal doet, maar als jij genoegen neemt met iets anders dan een motorkap, dan heb jij een leuke avond.
UIO is tof, laat hem heel.
Je bedtijd verschuift wel steeds verder naar voren, is het de leeftijd?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:30 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga pitten, verwar dat niet met desinteresse als ik niet reageer.
Het is namelijk hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:30 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga pitten, verwar dat niet met desinteresse als ik niet reageer.
Oh, dan neem ik de andere ingang wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, aan de voorkant misschien wel, zijn achterbilletjes niet meer.
Cat, ga eens zitten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, dan neem ik de andere ingang wel.![]()
Ja, ik ben in het afgelopen half jaar een jaar of tien ouder geworden. Dat maakt me dus fysiek 31.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bedtijd verschuift wel steeds verder naar voren, is het de leeftijd?
Trust
Cat neemt gewoon beflapjes mee naar een date, niet voor haar zelf maar voor hem! Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat, ga eens zitten.
We moeten even praten...
Ik luister.....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat, ga eens zitten.
We moeten even praten...
Aaaaaah, die is lief!quote:
En dat weet Dirk nog!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Cat neemt gewoon beflapjes mee naar een date, niet voor haar zelf maar voor hem! Ik bedoel maar.
Iets over ingangen. Moet ik die paint van EliesjeB er weer even bij pakken?quote:
Ingang, uitgang, poteeto, potaato.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets over ingangen. Moet ik die paint van EliesjeB er weer even bij pakken?
Ik ben nú al benieuwd naar het verslag!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingang, uitgang, poteeto, potaato.![]()
We komen er wel uit.Of in.
Klinkt veelbelovend!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Ingang, uitgang, poteeto, potaato.![]()
We komen er wel uit.Of in.
De verwachtingen worden alleen wel erg hoog zo.quote:
Anders verzinnen ze maar iets.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
De verwachtingen worden alleen wel erg hoog zo.
It better be good
No pressure, Cat!
None taken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
De verwachtingen worden alleen wel erg hoog zo.
It better be good
No pressure, Cat!
Komt goed, ik logeer bij Tombo. Die is creatief met de pen.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:47 schreef Cat22 het volgende:
Komt goed, ik logeer bij Tombo. Die is creatief met de pen.
Dat verhaal zit wel ernstig vast anders he?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt goed, ik logeer bij Tombo. Die is creatief met de pen.
Zie er voor mij uit als een getekend varkentje met een muts/hoed op maar ik moet binnenkort aan de multifocale bril dus ik kan het ook helemaal fout hebben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Aaaaaah, die is lief!![]()
Maar ligt daar nou een dood Parkietje rechtsonder?
Een paintquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
Iets over ingangen. Moet ik die paint van EliesjeB er weer even bij pakken?
OMGquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:51 schreef trovey het volgende:
Zie er voor mij uit als een getekend varkentje met een muts/hoed op maar ik moet binnenkort aan de multifocale bril dus ik kan het ook helemaal fout hebben.
Ik zit al boven. Bij de kittens die nu heel langzaam wakker worden.quote:
Volgens Greys wel!quote:
Sterker nog...het varkentje lacht en draagt zijn blauw/witte petje met de klep naar achter (maar je moet wel even naar rechts scrollen om hem te zien hoor, zo zie je hem namelijk niet.quote:
De dinsdagavond komt hard aan bij je hèquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:55 schreef trovey het volgende:
Sterker nog...het varkentje lacht en draagt zijn blauw/witte petje met de klep naar achter (maar je moet wel even naar rechts scrollen om hem te zien hoor, zo zie je hem namelijk niet.)
Nou, Greys is de weg kwijt!quote:
Toch staat dat varkentje (lees APK ziet er een dood vogeltje in) op de afbeeldingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De dinsdagavond komt hard aan bij je hè
quote:
Die rijdt vast weer naar Maastricht.quote:
Ja! Ik ben er ook helemaal heppie van.quote:Hi Cat![]()
Limoena heeft een huisjeIk ben blij
Yupsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:01 schreef trovey het volgende:
Toch staat dat varkentje (lees APK ziet er een dood vogeltje in) op de afbeelding....of ik moet nu zitten te hallucineren zonder iets gebruikt te hebben.
![]()
Volgens mij ligt ze gewoon in bedquote:
Zo helemaal geweldigquote:Ja! Ik ben er ook helemaal heppie van.![]()
Proostquote:Nu zitten hier 2 kittens de kattebak leeg te vreten.
Ik heb wel heel slecht geslapen afgelopen nachtquote:
Even een paarquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Even een paardagen (OK weken
) achter de rug maar vanaf vandaag kan het alleen maar weer beter gaan.
Hier nog 1.quote:
Ik moet sowieso nog iets aan mn huis gaan doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hier nog 1.
moet je werken? of hoef je ook niks?
in het laatste geval: lekker op de bank hangen met de poezels
Ik ben vandaag vrij. Moet wel studeren (maandag tentamen) en naar de apotheek en met de buurman overleggen over verdere verbouwing van ons huis (ze zijn nu het balkon aan het verbouwen, er moeten nog kozijnen en daklijsten gerepareerd en geverfd)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet sowieso nog iets aan mn huis gaan doenmaar dat wacht misschien wel
En ik moet vanmiddag naar college
En jij?
Je moet je rust ook pakken hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vrij. Moet wel studeren (maandag tentamen) en naar de apotheek en met de buurman overleggen over verdere verbouwing van ons huis (ze zijn nu het balkon aan het verbouwen, er moeten nog kozijnen en daklijsten gerepareerd en geverfd)
Genoeg te doen dus
maar zit nu ff GTST bij uitzending gemist te kijken
wat moet je aan je huis doen? schoonmaken? Misschien kan je de bui van Greys van gisteren lenen
Awquote:
Da's een goede motivator.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw![]()
Ik heb ook nog eens hoofdpijn en ik kan de aspirines niet vinden
(zie hier de noodzaak om mijn huis op te ruimen)
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat, ga eens zitten.
We moeten even praten...
Hier nog 1 en ik heb het enorm druk, gelukkig al de stofzuiger erdoor gegooid en nu even vlug dweilen en douchen.quote:
Hoe laat eten we?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier nog 1 en ik heb het enorm druk, gelukkig al de stofzuiger erdoor gegooid en nu even vlug dweilen en douchen.
Ga ik een hele kip scoren op de markt en die aan het spit doen
naar de drogist lopen is misschien makkelijkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw![]()
Ik heb ook nog eens hoofdpijn en ik kan de aspirines niet vinden
(zie hier de noodzaak om mijn huis op te ruimen)
en is er dan ook nog genoeg kip voor Lotusss en mij?quote:
Pfff en dan wel zeiken als jij niet komt opdagen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:19 schreef tombolafan het volgende:
GofferIk zou college hebben vandaag, maar eerst kregen we al mail dat het een uur later werd, en nu (mazzel dat ik nog even check voor ik wegga
) dat het helemaal niet doorgaat. Dat is al de 3e keer ofzo dat de leraar ziek is
Ik betaal klauwen met geld voor bijna niks dus
![]()
Ja, en dat is op zich niet erg natuurlijk (helemaal omdat mn hoofdpijn steeds erger wordtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus nu ben je vanmiddag onverwachts vrij Tombo?![]()
quote:Ik moet vanavond het huis van m'n ouders inspecteren op Catproofheid![]()
Jeuj
Zo, ik snap dat je blij bent dat hij er weer isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:49 schreef Strega het volgende:
Hallo allemaal![]()
Zo, na twee slopende dagen is hier weer rust.
De honden waren helemaal van de rel, de poezels wilden met z'n alleen maar twee dagen op m'n hoofd zitten en eten ik heb twee dagen zo'n beetje continu aan de telefoon gehangen, maar iedereen hier komt nu weer tot rust. pagan kwam gisteren nogal koortsig thuis, en had twee nachten niet geslapen. Afgelopen nacht weer samen in ons eigen bedje, hij kon eindelijk een beetje liggen zonder pijn, en heeft 11 uur aan één stuk heerlijk geslapen. Fijn, alles en iedereen weer thuis.
Pagan loopt alsof hij 100 is. Maar goed, nu eerst maar herstellen. Het viel hem vies tegen, maar het is achter de rug.
Ik ga zo ook eens even het Dating in de dark topic lezen, was er nog niet aan toegekomen.
Hé ik ben zo blij dat hij weer thuis is, kneep hem best wel even.
Hij zal wel moeten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, ik snap dat je blij bent dat hij er weer is
Rustig aan doen jullie 2!
Get wat lijkt me dat vreselijk eng voor jullie beidenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:49 schreef Strega het volgende:
Hallo allemaal![]()
Zo, na twee slopende dagen is hier weer rust.
De honden waren helemaal van de rel, de poezels wilden met z'n alleen maar twee dagen op m'n hoofd zitten en eten ik heb twee dagen zo'n beetje continu aan de telefoon gehangen, maar iedereen hier komt nu weer tot rust. pagan kwam gisteren nogal koortsig thuis, en had twee nachten niet geslapen. Afgelopen nacht weer samen in ons eigen bedje, hij kon eindelijk een beetje liggen zonder pijn, en heeft 11 uur aan één stuk heerlijk geslapen. Fijn, alles en iedereen weer thuis.
Pagan loopt alsof hij 100 is. Maar goed, nu eerst maar herstellen. Het viel hem vies tegen, maar het is achter de rug.
Ik ga zo ook eens even het Dating in de dark topic lezen, was er nog niet aan toegekomen.
Hé ik ben zo blij dat hij weer thuis is, kneep hem best wel even.
Kun je niet thuis studeren?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dat is op zich niet erg natuurlijk (helemaal omdat mn hoofdpijn steeds erger wordt), maar ik wil het dit jaar gewoon halen dit vak, dus ik baal dat er zoveel uitvalt
![]()
[..]
succes
Sterktequote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten.![]()
Ik moet een paar keer dag z'n lies controleren op zwelling of bloeding.
Hij moet de eerste tijd erg voorzichtig zijn, kreeg ook een speciaal kaartje mee van het ziekenhuis dat hij de komende 90 dagen bij zich met houden.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus nu ben je vanmiddag onverwachts vrij Tombo?![]()
Ik moet vanavond het huis van m'n ouders inspecteren op Catproofheid![]()
Jeuj
Oh, wist je dat nog niet?quote:
En mag ik dan niet op jullie badkamerT?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, wist je dat nog niet?
Je slaapt 28 december bij m'n ouders![]()
Dan ben ik hormonaaaaaaal en heeft UIO me allang het huis uitgeschopt.quote:Maarrrr...wie weet woon je dan al samen en ben je zwanger van je eerste tweeling van UIO_ en ben je helemaal niet meer in de mood om met ons Ocelotjes te aaien
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, wist je dat nog niet?
Je slaapt 28 december bij m'n ouders![]()
Maarrrr...wie weet woon je dan al samen en ben je zwanger van je eerste tweeling van UIO_ en ben je helemaal niet meer in de mood om met ons Ocelotjes te aaien
Ga je je leven via mij leven Greys?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet meteen aan de babies en samenwonen hoor Cat.
Eerst gewoon een tijdje brute sex hebben. En daar verslag van doen bij ons.
Dan mag je bij mij douchen/badderen/bubbelen, maar je slaapt tussen m'n vader en moeder, de hond en tegen die tijd ook de katquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En mag ik dan niet op jullie badkamerT?![]()
[..]
Dan ben ik hormonaaaaaaal en heeft UIO me allang het huis uitgeschopt.
Of datquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet meteen aan de babies en samenwonen hoor Cat.
Eerst gewoon een tijdje brute sex hebben. En daar verslag van doen bij ons.
Of toch maar niet, want dan leven we ons leven via Cat hoor ik netquote:
Oh, da's ook niet weer wat he?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Of toch maar niet, want dan leven we ons leven via Cat hoor ik net
Waarom ga jij steeds weg als ik komquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:29 schreef Greys het volgende:
Waarom komt Elies steeds als ik nét weg ben?
Sterker nog....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom ga jij steeds weg als ik kom
Nou, zie je welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
Sterker nog....
Ik ga nu ook weerWerk
Tot later?
Benikoptijdbenikoptijdbenikoptijd????quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom ga jij steeds weg als ik kom
Nog ff snel stiekemquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, zie je wel
We kunnen wel ff bellen of zo een keer misschien. Jeweets
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
Nog ff snel stiekem
We doen idd weer ff bellen! En ga je nog mee 6 november?
quote:
Wat een loffelijk strevenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
En ga je mee uit eten? De plannen zijn deze keer om écht niet bij de MacDonalds te eindigen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:25 schreef JJH het volgende:
Whihihihi,, ik lees altijd palingdroom.
[ afbeelding ]
De credits voor de paint gaan naar google image search
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:30 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Hoe vinden jullie mijn doosbewoner
Ik kreeg het voer binnen van zooplus en meestal laat ik de doos even voor ze staan, vooral omdat Hummer het altijd erg lollig vind en uren zoet kan zijn met een doos. Maar ik stond op van de stoel net en vond dit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charmant standje ook
Whehe, leuk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:30 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg het voer binnen van zooplus en meestal laat ik de doos even voor ze staan, vooral omdat Hummer het altijd erg lollig vind en uren zoet kan zijn met een doos. Maar ik stond op van de stoel net en vond dit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charmant standje ook
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:30 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charmant standje ook
Ga je dan weer staan schreeuwen " BOOOOOOOOOOOOOOOM" ?quote:
Is ze verkouden?quote:
Neuh, kwam door de eerste sigaret van de dag.quote:
Ja zo alweer wegquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies en Muis![]()
En onze hard studerende Ll
Ingepingramalamadingdingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies en Muis![]()
MuizePluissiequote:
Dat zal nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
MuizePluissie![]()
Doei Ll....wii weet wordt je ooooooit nog zo slim als DVJ
Een kikker!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ik iets dat *Pling* zegt na 5 minuten.
PM terugquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies en Muis![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ik iets dat *Pling* zegt na 5 minuten.
Krijg je dan een vervangende telefoon of moet je dan weer een maand op een 3310 hakken?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:59 schreef Qwea het volgende:
Zwabber!? hoest met je desire? Mijn gaat morgen met de koerier mee
Klinkt als iemand uit een Bollywoodfilmquote:
Aan zijn achterpoten te zien is het stiekem een konijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:30 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charmant standje ook
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:50 schreef Qwea het volgende:
Jezus zegDoor de humira, heb ik een luchtweg infectie.
En die komt telkens terug, en gaat niet eerder "echt" weer weg dan dat ik stop met humira
ja, dat wil niet
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Zo leuk, als men braaf het dieren-zoeken-huis-lijstje in de OP invult![]()
Ter adoptie aangeboden: 200/250 lichtgekleurde garnalen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Mag ik het gedrag van de biologische ouders observeren alvorens ik een bod doe?
Ik dacht heel even dat Qwea jouw stiekeme liefde wasquote:
Inteelt ook nog.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Hmmz, da's jammer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Ik dacht heel even dat Qwea jouw stiekeme liefde was
Maar oké, ik zal geen Sherlock overwegen als carrière switch.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik vind het schattigquote:Verdere dingen: (gevolgde hondentrainingen, gedrag aan de lijn, verzekerd etc): Als je met een netje in het bakje roert, gaan ze zwemmen.
Ik denk dat je daar gewoon blij mee moet zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:21 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, da's jammer.
Geen foto's van een pijprokende Greys.
Adopteer ze!quote:
Nee, ik ben dood, je kan nog meedoen aan de nieuwe, volgens mij inschrijven tot 19.00quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Leef jij eigenlijk nog in dat Maffiaspel?
De laatste 2x ging ze donderdag los, dus ik ben benieuwd morgen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat je daar gewoon blij mee moet zijn
Nog pixels ontvangen lately?
En heeft je zus het allemaal kunnen vinden met haar maps?
Wie heeft jou bij de visjes laten slapen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:29 schreef tombolafan het volgende:
Nee, ik ben dood, je kan nog meedoen aan de nieuwe, volgens mij inschrijven tot 19.00
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Adopteer ze!
Sjef en Nelis vinden het vast leuk om ook af en toe in die bak te roeren!
Ze hebben me gelynched en doodgekieteldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Wie heeft jou bij de visjes laten slapen?
Aw!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze hebben me gelynched en doodgekieteld
Serieus?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:31 schreef tombolafan het volgende:
Ze hebben me gelynched en doodgekieteld
Op zich best knap dat ze Tombo ná het lynchen nog konden doodkietelen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus?
Wat is dat voor een schijtspel?
Tough as old boots.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:34 schreef Greys het volgende:
Op zich best knap dat ze Tombo ná het lynchen nog konden doodkietelen.
Ik liet mijn vriendin mij vroeger altijd kietelen als ik ergens zenuwachtig voor was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:33 schreef JJH het volgende:
Dat deed mijn moeder vroeger ook altijd bij mij.
Ze kan er zelf ook niet tegen.
oude SE w700i heb ik nog. Geen vervangende foonquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:04 schreef APK het volgende:
[..]
Krijg je dan een vervangende telefoon of moet je dan weer een maand op een 3310 hakken?
Ik krijg binnenkort waarschijnlijk de Desire HD![]()
Heb de manual van deze nog niet eens gelezen.
SE w700i?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
oude SE w700i heb ik nog. Geen vervangende foonhij is max 2 weken weg
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich best knap dat ze Tombo ná het lynchen nog konden doodkietelen.
Hé, maar jij hebt een of andere fake-call optie.quote:
Da's toch reuze handig?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, maar jij hebt een of andere fake-call optie.
ja zoietsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
SE w700i?
Is dat ook zo'n soort Ladyshave met SMS-functie
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch reuze handig?
'Oeps, belangrijk telefoontje, ik moet weg!'
Mocht iemand dat bij mij doen dan zou ik onmiddelijk de telefoon inspecterenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Da's toch reuze handig?
'Oeps, belangrijk telefoontje, ik moet weg!'
Ouch, dat wordt echt hakken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:41 schreef Qwea het volgende:
ja zoiets
[ afbeelding ]
Ik mis nu mn desire al
* noteert *quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Mocht iemand dat bij mij zou doen zou ik onmiddelijk de telefoon inspecteren
Als het een fake call is gaat dat ding dus zo de gracht in.
Nee, er moet nog gekookt worden! En dat mag vriendlief doen wat mij betreft, ik ben moe en een beetje chagrijnigquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
Smurf!
Blond & Huppelig
Mijn betere helft!
Die spelfout bedoel je?quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, er moet nog gekookt worden! En dat mag vriendlief doen wat mij betreft, ik ben moe en een beetje chagrijnig
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
Smurf!
Blond & Huppelig
Mijn betere helft!
Ja, je het had bijna verpest voor jezelf!quote:
Ik ook, maar ik heb geen snorremans om voor mij te koken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:48 schreef Goodbye het volgende:
Nee, er moet nog gekookt worden! En dat mag vriendlief doen wat mij betreft, ik ben moe en een beetje chagrijnig
Ieh, gelukkig heeft hij geen snor. Dat vind ik maar niks!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb geen snorremans om voor mij te koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |