Ik heb gewoon de OP van het vorige deel gejatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:14 schreef Muis006 het volgende:
Grees, als de Fok!Wiki het bij jou wel doet, zou je dan voor mij de OP kunnen fixen?
Oh ja dat kon ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de OP van het vorige deel gejat
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Trovey
Zwabbert
Tombobeeb-in-het-vorige-deel!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Trovey
Zwabbert
Tombobeeb-in-het-vorige-deel!
WAAROM doe je in godsnaam een ZWARTE string, onder een WITTE jurk?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, kom je een keer langs? Dan gaan we jou in al mijn jurkies hijsen
Deze? Maar dan wel met ander ondergoed![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Komt ze nu mee...spuit ELF!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
WAAROM doe je in godsnaam een ZWARTE string, onder een WITTE jurk?
Ingepingelingeding!quote:
Ik had die middag drie jurkjes gekocht en die achter elkaar ff op de foto gezet om naar zussie te mailen (die dus sinds kort ook van de jurkies isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
WAAROM doe je in godsnaam een ZWARTE string, onder een WITTE jurk?
Oh da's tof!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik is blij; Poesss van Tante die al weken in een revalidatiecentrum zit, verhuist toch maar naar m'n ouders
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef mazaru het volgende:
Ik klikte omdat ik dacht dat er zo'n plaatje in zou staan.
[ afbeelding ]
Die komt voorlopig echt niet thuis, ik vraag me af of ze uberhaupt nog weer thuis komtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's tof!
En als Tante dan weer terug komt?
Die kat blijft dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die komt voorlopig echt niet thuis, ik vraag me af of ze uberhaupt nog weer thuis komt![]()
Maar Mams was het zat om 2x per dag heen te vliegen en daarbij sjouwen er nog tig katten rond (waaronder die naakte), die Rambo tegenwoordig ook nog aanvalt.
Dus Rambo zit steeds bang in een hoekje te wachten op m'n moeder.
Zoooo zielig....
Maar goed....net een uur lang kattentips uitgewisseld en morgen ga ik heen om hem te ontwormen en een nachtje op te sluiten met een kattenbak.
En daarna wordt hij het nieuwe vriendje van het hondje van pa en ma![]()
Haaaaai Em El
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef mazaru het volgende:
Ik klikte omdat ik dacht dat er zo'n plaatje in zou staan.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
Dirkh wil Marga Bult doenDa's toch geen nieuws?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Dirk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Elders als in.... jij zit gewoon op Twitter?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Hij zit elders. Maar hij zal toch vast ff lurker hierOf is hij ons zo snel vergeten
Nee zegquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Elders als in.... jij zit gewoon op Twitter?
Gevonden!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee zeg![]()
Ander topic. FB geloof ik
Ja, dat was een goeie, hè?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Ik heb gewoon de OP van het vorige deel gejat
Moeders, die heeft er een dagtaak aanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
RambiBambi?![]()
Maar wie zorgt er dan nu voor al die andere dieren daar?
Die elektrische waar je bier in kon gooien?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
kom net tot de ontdekking dat m'n tekenblok gejat is
Die naakte die op hoge poten teruggehaald was door die mensen toen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moeders, die heeft er een dagtaak aan![]()
En die andere dieren hebben baasjes, maar bij Tante staat het kattenluik altijd open en staan altijd brokjes voor Rambo, dus ja....die zijn daar ook graag![]()
Maar vooral die naakte (ken je hem nog?) terroriseert de hele toko en vreet ook alles op.
Gejat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
kom net tot de ontdekking dat m'n tekenblok gejat is
Die ja...en ja, die komt er nog steeds en pist de boel ook heerlijk onder in de bergingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die naakte die op hoge poten teruggehaald was door die mensen toen?
Die zit nu dus steeds weer daar? En ze missen hem niet?
[..]
Gejat?
nee, godzijdank nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:12 schreef APK het volgende:
[..]
Die elektrische waar je bier in kon gooien?
Kijk eens onder de rok van die doedelzakspeler....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, godzijdank niet
nee, je hebt van die schetsblokken speciaal voor markertekenen (lekken de markers niet door enzo)
en die zijn een euro of 20 voor 50 vellen, maar hij was ineens weg
Hmm dan moet dat luikje straks wel dicht?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ja...en ja, die komt er nog steeds en pist de boel ook heerlijk onder in de berging
Uiteraardquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm dan moet dat luikje straks wel dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |