op zich wel lekkere serie maar heb wel paar aanmerkingen hoe het naar mijn idee beter zou kunnen

1. ontgaat me een beetje wat je hiermee wilde bereiken... beetje rommelig ook als sfeer-foto
2. had hem een beetje bijgecropt voor een iets rustiger beeld. Jammer ook van de toeschouwers op de achtergrond. Lijkt niet zo druk dat je geen betere achtergrond kon hebben. Je kijkt ook een beetje van boven op de rijder, als je een iets lager standpunt inneemt kun je beter op de ogen focussen en het scheelt meestal een hoop 'rommel' op de achtergrond.
3. Ook hier was het reclame bor dminder storden geweest als je iets lager standpunt had genomen. Zou ook bovenrandje even wegcroppen want dat witte vlekje stoort een beetje

4, 5, idem
6. leuk moment, wellicht even recht zetten op het paaltje... ook als het paaltje in werkelijkheid scheef stond, zo erg komt de rest dan niet uit het lood en nu valt het wel op aan de zijkant...
7. ook eenbeetje scheef (A) en rommelige achtergrond.
samenvattend zou ik vooral wat meer focussen op de achtergrond van je fotoos. Ook als je aan het pannen bent kun je afdrukken op een vooraf gekozen plaats. Het is een vrij liniaire sport dat je niet hoeft te anticiperen op een actie die op een willekerige plaats kan gebeuren.
En vaak kun je met een beetje creatief cropwerk wel een hoop oplossen. Zie dat al je fotoos op standaard formaat zijn dus of je hebt ze op dat formaat gesneden, maar ik neem aan dat je niet gecropt hebt. Foto 5 bijvoorbeeld kun je nog mooi bijcroppen tot een leuk plaatje.