lief spelen.quote:
Ik wil meer piercings.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tongen met tongpiercing is wel erg geil hoor![]()
Ik wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:26 schreef justmattie het volgende:
Is het al bijna herfstvakantie? Of wacht, dat heb ik niet
Tepel en klitpiercings met de tong strelen is ook bijzonder aangenaamquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil meer piercings.
[..]
Ik wel.
Wil je nou dat ik een tepel en clitpiercing neem? Ik ga nooit een clitpiercing nemenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tepel en klitpiercings met de tong strelen is ook bijzonder aangenaam
Die keus is aan jou om dat te doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je nou dat ik een tepel en clitpiercing neem? Ik ga nooit een clitpiercing nemenIk vind het veel te leuk om gevoel in mijn clit te hebben.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Jammer dat je geen aziaat bent. Bij een Aziaat met dikke tetten is het pas echt geil.
oke dan is het goedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die keus is aan jou om dat te doenWas overigens een clithoodpiercing die ik bedoel, klitpiercing moet je idd niet willen
quote:Remember, remember, the Fifth of November, the Gunpowder Treason and Plot. I know of no reason why the Gunpowder Treason should ever be forgot... But what of the man? I know his name was Guy Fawkes and I know, in 1605, he attempted to blow up the Houses of Parliament. But who was he really? What was he like? We are told to remember the idea, not the man, because a man can fail. He can be caught, he can be killed and forgotten, but 400 years later, an idea can still change the world. I've witnessed first hand the power of ideas, I've seen people kill in the name of them, and die defending them... but you cannot kiss an idea, cannot touch it, or hold it... ideas do not bleed, they do not feel pain, they do not love... And it is not an idea that I miss, it is a man... A man that made me remember the Fifth of November. A man that I will never forget.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:24 schreef justmattie het volgende:
Voor Alex. En ook mezelf, omdat het wel een toffe intro is.
[..]
GEILquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:24 schreef justmattie het volgende:
Voor Alex. En ook mezelf, omdat het wel een toffe intro is.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |