Ik ken iemand die allemaal nieuwe smaken ontwikkeld voor lay's, en die had een paar blanco chipszakken met experimentele smaken mee. Hoezo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je daar niet meer over vertellen?Of is het van die wedstrijd? Zo ja, lama dan, dan weet ik al voldoende
.
Gewoon, van zulke beroepen hoor je normaal niksquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ken iemand die allemaal nieuwe smaken ontwikkeld voor lay's, en die had een paar blanco chipszakken met experimentele smaken mee. Hoezo?
Hij is het mannetje (of een van de), die met allerlei kruiden en smaakstoffen gaat mixen en rommelen om een bepaalde smaak te maken. In dit geval dus de smaken die ingezonden zijn bij die wedstrijd. En deze 3 waren daarvan blijkbaar de beste ofzo (hoewel de rest wel echt beroerd was als Babi Pangang doorgegaan is).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon, van zulke beroepen hoor je normaal niks. Maar is deze smaak nou door hem verzonnen ontwikkeld of kwam iemand die meedeed met de wedstrijd op dit idee? Of heeft hij juist het idee uitgewerkt zoals dat in de wedstrijd naar voren kwam?
.
de smaken zijn in iedergeval echt bedacht door particulieren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon, van zulke beroepen hoor je normaal niks. Maar is deze smaak nou door hem verzonnen ontwikkeld of kwam iemand die meedeed met de wedstrijd op dit idee? Of heeft hij juist het idee uitgewerkt zoals dat in de wedstrijd naar voren kwam?
.
kan tot week 47 in de winkel liggen en is gewoon bestelbaar, dus komt vast terug in die winkelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:21 schreef ErkendFokker het volgende:
De joppie chips was hier al helemaal uitverkochtdus heb alleen babi pangang en mango chilli ofzo
Ok duidelijk, thanks for sharingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij is het mannetje (of een van de), die met allerlei kruiden en smaakstoffen gaat mixen en rommelen om een bepaalde smaak te maken. In dit geval dus de smaken die ingezonden zijn bij die wedstrijd. En deze 3 waren daarvan blijkbaar de beste ofzo (hoewel de rest wel echt beroerd was als Babi Pangang doorgegaan is).
En ja aan de ene kant is het wel een stoer beroep natuurlijk, aan de andere kant is het een beetje van het niveau "mijn pappa werkt bij McDonalds".
Hier in ieder geval de C1000. En dan in de "voordeelstraat", niet in het gewone schap.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:08 schreef Quickie_Butt het volgende:
Welke supermarkten verkopen ze? Want bij de Plus hadden ze het niet
Gewoon, bij Albert Heijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:08 schreef Quickie_Butt het volgende:
Welke supermarkten verkopen ze? Want bij de Plus hadden ze het niet
Voor 50 cent per zak is er niets mis mee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoor niemand over het formaat van de zak.
Da's de strategie (voor zover je daarvan al kan spreken) waarschijnlijk ook, omgerekend naar een volwaardige zak chips ben je toch wel veel duurder uitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor 50 cent per zak is er niets mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |