SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op donderdag 30 september door Douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Nice! Hoe, wie, wat, waar vandaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:06 schreef love_sharon het volgende:
Alweer een nieuwe
En ik heb weer een date voor zaterdag![]()
Ook al een date in het vooruitzicht, leuk hoor! Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:11 schreef palawan het volgende:
Gaat snel met die topics!
Ik heb voor vanavond een date geregeld!
Benieuwd hoe het wordt, ze staat al veel te lang in mijn msn lijst, en geeft ook constant hits dat ze mij wel leuk vind: ze wou me wel masseren toen ik spierpijn in mijn nek had, spreekt me constant aan, en begint ook constant met smsjes sturen.
Maar toch heb ik niet het idee dat ze heel enthousiast is. Vorige week cancelde ze al, en in het weekend kon ze niet, maar geen tegenvoorstel doen. Maar vanavond gaat het er eindelijk van komen
Spannend!
Nou heel toevallig eigenlijk..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nice! Hoe, wie, wat, waar vandaan?
Yup, gaan vanavond gewoon wat drinken in het centrum.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ook al een date in het vooruitzicht, leuk hoor! Wat gaan jullie doen?
Dat soort types gooi je na 2 dagen toch gewoon van je msn af?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:06 schreef picardmike het volgende:
Tjonge jonge ben je gratis member krijg je dit soort hartverwarmende berichten....ahum
Check mijn Hyves voor een foto alsjeblieft: xx,xx
Hi Mike
Je kan me toevoegen op msn misschien praat dat wat makelijker...
*********@hotmail.com
Groet
Ik dus toevoegen en ik zie nu al 3 weken geen plaatje verschijnen dat ik geaccepteerd ben.
Hi Mike,
Bedankt voor je berichtje terug! Volgens mij waren we allebei geen full member, dus dat heb ik net maar even gedaan. Wel leuk als ik ook een persoonlijk berichtje kan sturen, toch?!
Ik zal je anders mijn emailadres geven: ******@live.nl
Als je het leuk vindt kun je daar een berichtje achter laten. Ik ben benieuwd!
Groetjes,
Ellen
Ik dus toevoegen wederom geen gehoor. Jahoor je bent dus full member voor mij geworden, wat een snoeperd!
Leuk voor jullie allemaalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef palawan het volgende:
Wat een boel dates opeens: 3rdrock, love_sharon, ikke, en had Lamon nou ook een fok-date geregeld?
Ik date niet met FOK!kers...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef palawan het volgende:
Wat een boel dates opeens: 3rdrock, love_sharon, ikke, en had Lamon nou ook een fok-date geregeld?
Mijn date van paiq heeft vorige keer een afspraak verplaatst, en nu wil ze in plaats van morgen in het weekend. Maar het is graag of niet. Heb haar maar helemaal afgezegd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:11 schreef palawan het volgende:
Gaat snel met die topics!
Ik heb voor vanavond een date geregeld!
Benieuwd hoe het wordt, ze staat al veel te lang in mijn msn lijst, en geeft ook constant hits dat ze mij wel leuk vind: ze wou me wel masseren toen ik spierpijn in mijn nek had, spreekt me constant aan, en begint ook constant met smsjes sturen.
Maar toch heb ik niet het idee dat ze heel enthousiast is. Vorige week cancelde ze al, en in het weekend kon ze niet, maar geen tegenvoorstel doen. Maar vanavond gaat het er eindelijk van komen
Spannend!
Goede suggestie, rot ff lekker zelf opquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef Socios het volgende:
Veelal allemaal kortzichtige wijven getroffen die iemand zoeken met een groot huis en torenhoge hypotheek, ´stabiel´ werk, een ´druk sociaal leven´ en ´sportieve´ ambities. Rot toch op._!
Ik heb het tegen de betreffende wijven van zo een datingsite, hoor. Niet tegen mensen in dit topic. Ik zoek ook naar tips.quote:
Ja, lekkere binnenkomer ook. Hier vast een tip: zo'n instelling op je profiel of bij een eerste Paiq chat werkt nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb het tegen de betreffende wijven van zo een datingsite, hoor. Niet tegen mensen in dit topic. Ik zoek ook naar tips.
Niet zo meteen doen van "rot zelf op" enzo. Pffff.
Zo werkt het bij mij niet waar ik aan begonnen ben dat maak ik ook afquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat soort types gooi je na 2 dagen toch gewoon van je msn af?
Wat bedoel je allemaal leuke dames die ik hier op fok gemist heb? Die zijn nu zeker allemaal weggekaaptquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:28 schreef Neelix het volgende:
Hey PiMi, toevallig dat jij ook weer langskomt, je hebt net al het nieuwe bloed gemist.
Ik heb nog nooit Paiq chat gedaan. En bovenstaande zet ik natuurlijk niet in m´n profiel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:26 schreef Neelix het volgende:
Ja, lekkere binnenkomer ook. Hier vast een tip: zo'n instelling op je profiel of bij een eerste Paiq chat werkt niet
Ja, lees maar terugquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat bedoel je allemaal leuke dames die ik hier op fok gemist heb? Die zijn nu zeker allemaal weggekaapt
Als ik vriend,cheronissos en vakantie lees dan kijk ik niet eens meer naar de fotoquote:
Mja, zo anoniem zijn ze volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zie enkel maar anonieme mensen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |