abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:09:14 #1
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87212011
Was ik alweer de sjaak :%
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:09:24 #2
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87212023
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je was het toch al? :?
Zo goed als ;) wilde het opnieuw proberen. En at zo weinig vlees dat het verwaarloosbaar was, dat blijkt wel uit mn tekort. Ik moet nu dus opeens echt vlees eten of ik nou zin heb of niet zei de dokter.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:09:43 #3
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87212035
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Windigo het volgende:

[..]

Dat gaat niet op een budget van 30 euro per week ;) Maar ik beloof plechtig zo gauw ik meer inkomen heb alleen biologisch vlees te kopen. (Dat was ook de reden dat ik vega wilde zijn, dat ik geen bio-industrie wil ondersteunen)
pi_87212043
Een mens kan ook gewoon té veel pennen hebben :') 8)7
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:10:15 #5
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87212066
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Doe mij er een paar, ik ben ze allemaal kwijt ;)
pi_87212082
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef TAV74 het volgende:
Was ik alweer de sjaak :%
Yeah :7 Zegt genoeg over je huidige productiviteit :P Ik heb trek btw en nog maar één appel bij me :{
* PdeHoog kijkt streng naar zichzelf
Niet naar de automaat lopen }:|
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_87212085
Windigo *O*
wat een lieve arts heb je! O+ een goeie tenminste die je serieus neemt en het niet allemaal maar op stress gooit. wat als je in de gevarenzone zat? wat zou er dan kunnen gebeuren evt? :o
ik zie dat je jezelf vnv trakteert op biefstuk. eet smakelijk ;) :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87212096
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:10 schreef Windigo het volgende:

[..]

Doe mij er een paar, ik ben ze allemaal kwijt ;)
Ik heb er wel 30 denk ik :') en ze doen het ook allemaal (uitgeprobeerd :Y ) :P
pi_87212119
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef Sunnythesun het volgende:
ik raak ze net als Windigo allemaal kwijt. als ik een dagje weg ben van kantoor is mijn pen altijd weg. rara :?
pi_87212164
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:09 schreef Windigo het volgende:

[..]

I see. En ik ken het probleem. Ik heb zelf ook een beperkt budget en koop daarom ook niet veel biologische producten, helaas.

Ik zou héél misschien ook heel af en toe wel een stukje vlees kunnen eten waarvan ik weet dat het goed behandeld is e.d. (misschien, hè), maar ik heb het geld niet dus hoef ik ook niet over die keus na te denken. Niet dat ik het mis overigens, maar voor de afwisseling.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:13:48 #11
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87212189
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Windigo *O*
wat een lieve arts heb je! O+ een goeie tenminste die je serieus neemt en het niet allemaal maar op stress gooit. wat als je in de gevarenzone zat? wat zou er dan kunnen gebeuren evt? :o
ik zie dat je jezelf vnv trakteert op biefstuk. eet smakelijk ;) :*
Ja heb bij de Lidl kogelbiefstukjes gescoord, 4 voor de prijs van 1 bij de slager ;) Moet tenslotte meer vlees gaan eten..

De gevarenzone voor vit D betekend dat je op een gegeven moment geen energie overhoudt en alleen nog maar slaapt, nou ik sliep al zo'n 14 tot 16 uur per dag dus ik was er heel dicht bij. En je spieren verslappen (ook de hartspier) waardoor je een hartaanval kan krijgen. Ik had dus als het erger werd makkelijk in mn slaap kunnen overlijden.

Mijn huisarts kent me al mijn hele leven en is een hele prettige man, ik vind het echt super hoe hij hier mee omgaat. Ik voel me enorm gerespecteerd :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:14:10 #12
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87212203
Hmm, ik heb hier ook zo'n 20 pennen, 4 permanent markers en nog een paar markeerstiften :')
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_87212290
Hier ook altijd te weinig pennen!

en wij eten een boomstam, wie verzint zulke namen voor vlees?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:16:33 #14
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_87212292
Ik heb gewoon 1 vulpen en daar blijven mijn collega's gelukkig vanaf.
pi_87212295
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja heb bij de Lidl kogelbiefstukjes gescoord, 4 voor de prijs van 1 bij de slager ;) Moet tenslotte meer vlees gaan eten..

De gevarenzone voor vit D betekend dat je op een gegeven moment geen energie overhoudt en alleen nog maar slaapt, nou ik sliep al zo'n 14 tot 16 uur per dag dus ik was er heel dicht bij. En je spieren verslappen (ook de hartspier) waardoor je een hartaanval kan krijgen. Ik had dus als het erger werd makkelijk in mn slaap kunnen overlijden.

Mijn huisarts kent me al mijn hele leven en is een hele prettige man, ik vind het echt super hoe hij hier mee omgaat. Ik voel me enorm gerespecteerd :)
gekkie, dat doen heel veel mensen hoor maar dat heb je misschien niet door ;)
bij de Digros zijn de biefstukjes en varkenshaasjes uit de vriezer in de aanbieding! 2 in een doos voor ¤ 2,50

en damn van je slaap en spieren verslappen... en dat dat zoiets 'simpels' was als Vit D tekort. tenminste, makkelijk om op te lossen. :)
pi_87212324
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef Windigo het volgende:

[..]

In vis zit doorgaans veel meer B12 dan in vlees, dus misschien wil je daar je dieet op aanpassen. Af en toe tussen de middag een tonijnsalade ofzo. Eitje 's ochtends helpt vast ook.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:20:01 #17
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87212413
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:17 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

In vis zit doorgaans veel meer B12 dan in vlees, dus misschien wil je daar je dieet op aanpassen. Af en toe tussen de middag een tonijnsalade ofzo. Eitje 's ochtends helpt vast ook.
Vis ga ik ook meer eten ja, maar heb denk ik een dieëtist nodig om me uit te leggen waar ik het allemaal uit kan halen want het is duidelijk dat ik sowieso een ernstig tekort heb. Die krijg ik dan ook gelukkig, ze belt me straks terug voor een afspraak. Probleem met eitjes is dat ik ze s'ochtends niet prettig vind, boer ze dan de hele middag op.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:21:33 #18
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87212487
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gekkie, dat doen heel veel mensen hoor maar dat heb je misschien niet door ;)
bij de Digros zijn de biefstukjes en varkenshaasjes uit de vriezer in de aanbieding! 2 in een doos voor ¤ 2,50

en damn van je slaap en spieren verslappen... en dat dat zoiets 'simpels' was als Vit D tekort. tenminste, makkelijk om op te lossen. :)
Nou ja heel makkelijk is het dus niet zei de Huisarts, hij zei dat de zon in Nederland voor mij niet genoeg licht biedt om het nog in te halen, maar gelukkig zijn we op tijd en kan ik nu aanvullingen slikken. En ik heb vandaag 4 kogelbiefstukjes voor 4.99 gescoord en een pond gehakt gekocht :)
pi_87212658
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef Windigo het volgende:

[..]

Vis ga ik ook meer eten ja, maar heb denk ik een dieëtist nodig om me uit te leggen waar ik het allemaal uit kan halen want het is duidelijk dat ik sowieso een ernstig tekort heb. Die krijg ik dan ook gelukkig, ze belt me straks terug voor een afspraak. Probleem met eitjes is dat ik ze s'ochtends niet prettig vind, boer ze dan de hele middag op.
AH ja, daar kan ik me wat bij voorstellen. Ik heb ze zelf ook nooit 's ochtends.

Vis moet je zeker gaan eten, want volgens mij zit er echt aanmerkelijk meer B12 in en in schelpdieren geloof ik zelfs nog meer, maar die eet je niet dagelijks waarschijnlijk. :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:27:22 #20
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87212723
Zalm scoren uit de vriezer bij de Lidl of Aldi.
pi_87212885
moet ook eens wat doen met de garnalen die nog in de vriezer liggen :9
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:45:51 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87213545
Leefstijlcoach. Dat lijkt mij een leuk beroep. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:52:39 #23
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87213816
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:25 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

AH ja, daar kan ik me wat bij voorstellen. Ik heb ze zelf ook nooit 's ochtends.

Vis moet je zeker gaan eten, want volgens mij zit er echt aanmerkelijk meer B12 in en in schelpdieren geloof ik zelfs nog meer, maar die eet je niet dagelijks waarschijnlijk. :P
Oké, meer vis ga ik dus ook kopen ;)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:53:30 #24
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87213846
Ik krijg trouwens ook nog een onderzoek naar mn darmflora omdat ik altijd 4x per dag dunne ontlasting heb, wat een oorzaak kan zijn van mn b12 tekort. Ook daar gaat nog onderzoek naar worden gedaan, dus word vervolgd ;)
pi_87213899
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:21 schreef Windigo het volgende:

[..]

Nou ja heel makkelijk is het dus niet zei de Huisarts, hij zei dat de zon in Nederland voor mij niet genoeg licht biedt om het nog in te halen, maar gelukkig zijn we op tijd en kan ik nu aanvullingen slikken. En ik heb vandaag 4 kogelbiefstukjes voor 4.99 gescoord en een pond gehakt gekocht :)
jammer dat vis best duur is. weet niet of koolvis ook goed voor je is want dat is het goedkoopst. 4 koolvis stukjes voor 99 cent. verder vissticks? :D
tilapiafilet enz uit de vriezer gaat ook nog wel. maar bij de visboer zou ik het niet halen.
qua budgetvlees; kant-en-klaar vlees zoals hamburgers, boomstammetjes, kipschnitzels (evt met champignon of ananas), slavinken etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')