1 van de 2. de ander in 72quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:01 schreef Yankee het volgende:
[..]
Joplin en Hendrix zijn toch beide 1970?
quote:
Je hebt gelijk. Excuus voor de foute aanwijzing.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:14 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ben ik nou gek? volgens wiki gingen ze beide in 1970
die mevrouw is Josefine van Asdonkquote:
O jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Zal ik maar een andere vraag stellen dan ? Over een ander onderwerp ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:52 schreef Berkery het volgende:
Tja, ik heb net hetzelfde wikipedia artikel gelezen dus dat is opzoeken
Het was Wei en Jing. Toen ik het las dacht ik oh ja. Maar was er zelf nooit opgekomen.quote:
Tsja, jeugdige onbezonnenheid... Maar veranderen is ook weer zoiets!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:59 schreef tong80 het volgende:
Stand #2056
7 lubje25
5 Yankee
2 InTrePidIvity
1 PintuR
2 banaantjeEE
3 Pepersaus
2 Bierjoost
1 tomtomaat
7 Flitspaal
2 Njosnavelin
1 TradeMarkie
1 nightcowboy
1 lubje25
1 tong80
InTrePidIvity Heb je geen spijt van je username.
Ik was blij dat je er al tussenstond.
Ctrl-C, ctrl-V.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:59 schreef tong80 het volgende:
InTrePidIvity Heb je geen spijt van je username.
Ik was blij dat je er al tussenstond.
Dat is hij inderdaad. Dus eigenlijk had Flitspaal alles goed, alleen miste hij de naamquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:23 schreef De_Hertog het volgende:
De tekenaar van Dilbert is Scott Adams, geen idee of dat de man op de foto is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |