Ja ehm... weet je, je slaapt maar bij mij op de kamer met Marijke's meetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wanneer kan je?![]()
Ik ga maar eens koken
Hoi meisjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:54 schreef suikertaartje het volgende:
Ja hoi.
Wil ik hoi zeggen, krijg ik meteen een p-incident om mij oren...
Dahaaaag
OEHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ehm... weet je, je slaapt maar bij mij op de kamer met Marijke's meet.
Ik heb toch een 2persoons luchtbed
Kookse
[..]
Hoi meisjeHoe is het vandaag?
Oeh noedelsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OEHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
Ohja, ik ging koken. Mijn water kookt. Dus de noedels kunnen op
TMIquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:54 schreef suikertaartje het volgende:
Ja hoi.
Dahaaaag
Soep met boodjes, lekker makkelijkquote:
Aangezien ik al en paar keer ooggetuige ben geweest moet ik helaas mededelen dat het incident wel degelijk bestaatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef MPG het volgende:
[..]
TMI![]()
There is no incident. Ik ontken het bestaan ervan.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soep met boodjes, lekker makkelijk :
n-neuken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:14 schreef Trevland het volgende:
hoor, iets wat begint met n en eindigt op neuken
Ik snap je niet...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoor, iets wat begint met n en eindigt op neuken
Het heeft te maken met wat er te eten isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap je niet...Wat heeft n-neuken te maken met soep en broodjes of lekker makkelijk?
Een pot-vol-koffie-incident?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:54 schreef suikertaartje het volgende:
Ja hoi.
Dahaaaag
Sorry, het wordt niet duidelijkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het heeft te maken met wat er te eten is
Wel thuis en veel plezierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga naar huis
Vanavond weer lekker racen op de ps3
Ja, zoietsquote:
Het duurt nog een maand voor dat GT5 uit isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga naar huis
Vanavond weer lekker racen op de ps3
Neuken niks maar n euken welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, het wordt niet duidelijkerWat heeft neuken met eten te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit receptje ga ik proberenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh noedels![]()
Wat eet je er nog meer bij?
hij bedoel nasi uit eigen keuken gok ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, het wordt niet duidelijkerWat heeft neuken met eten te maken?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het duurt nog een maand voor dat GT5 uit is![]()
[..]
Neuken niks maar n euken welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is toch geen leuke grap zo, als ik er eerst 3 keer om moet vragen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Die is al zo oud dacht wel dat je hem kendequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dat is toch geen leuke grap zo, als ik er eerst 3 keer om moet vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |