quote:
Same to you hun!quote:
"Oog om oog, tand om tand"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]Goed hè? Doen jullie ook zo, over vrouwen. Doe ik het terug.
Ik heb nooit gezegd dat ik ze haatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:34 schreef TJDoornbos het volgende:
dames gaan jullie lekker samen een anti-mannenkluppie oprichten.
heb alvast een domein besteld: www.LLenEnfhatenmannen.nl
Nee. Eerlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Oog om oog, tand om tand"Primitieve wezens
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik ze haat![]()
:p Het begint met plagen en het eindigt in haatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik ze haat![]()
Ik haat ook geen mannen, ze zijn soms alleen niet echt subtiel of hebben lompe acties/reactiesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:34 schreef TJDoornbos het volgende:
dames gaan jullie lekker samen een anti-mannenkluppie oprichten.
heb alvast een domein besteld: www.LLenEnfhatenmannen.nl
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, heb best een beetje trekEet smakelijk allemaal
mannen kunnen dat wel. alleen niet allemaalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik haat ook geen mannen, ze zijn soms alleen niet echt subtiel of hebben lompe acties/reacties
Net als ik.. en ik geef dat gewoon eerlijk toe... Ook iets wat mannen niet kunnen
Grotendeelsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:40 schreef TJDoornbos het volgende:
mannen kunnen dat wel. alleen niet allemaal
Wow, jij bent echt meester in woorden verdraaien manquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Oh, het grote draaikonten is alweer begonnen
potverdikkie pis ik nu weer naast de bootquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wow, jij bent echt meester in woorden verdraaien man
Als ik ze haatte was ik wel lessebies geworden
jij piest er wel vaak naast je?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
potverdikkie pis ik nu weer naast de boot![]()
Is dat niet menselijk dat niet subtiele en lompe?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik haat ook geen mannen, ze zijn soms alleen niet echt subtiel of hebben lompe acties/reacties
Net als ik.. en ik geef dat gewoon eerlijk toe... Ook iets wat mannen niet kunnen
Wauw. Zij zijn slimquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, direct Marketing doe je zo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Well. Why didn't I think of that??![]()
Misschien ben ik wel bi.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
potverdikkie pis ik nu weer naast de boot![]()
Voor mannen nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat niet menselijk dat niet subtiele en lompe?
Oh kijk dat verandert de zaakquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mannen niet
[..]
Oh kijk dat verandert de zaak![]()
![]()
Wanneer kan je?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij snapt em
[..]
Chickie wanneer gaan we daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |