Hoe is het met jou dan Muck?quote:
Komt vast goedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt positief jahopelijk kan je het verder ook fixen...
Coolquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:11 schreef Muck het volgende:
Kijk eens wat ik vond bij het opruimen van mijn kamer
[ afbeelding ]
Liefquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k knuft even met Muck en gaat nu eten maken
lolquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ik los "in 't bos" en vroeg me af waar je in godsnaam over had![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:11 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck even boos om zich heen kijkt
Laat Enf los, NU!
wat ik niet heb kan je niet afpakkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]Muck to the rescueeee /o/
Waarom moeten die mannen ons altijd zo nodig in bedwang houden? Zijn ze bang dat wij hun macht afpakken ofzo?![]()
Nee, ik denk dat ze onbewust wel weten dat zij nooit de macht gehad hebben en daarom angstvallige pogingen doen om het te laten lijken alsof zij toch de macht hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]Muck to the rescueeee /o/
Waarom moeten die mannen ons altijd zo nodig in bedwang houden? Zijn ze bang dat wij hun macht afpakken ofzo?![]()
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat ik niet heb kan je niet afpakken
GMTAquote:
What's the deal then?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat ik niet heb kan je niet afpakken
Ah. Qft.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze onbewust wel weten dat zij nooit de macht gehad hebben en daarom angstvallige pogingen doen om het te laten lijken alsof zij toch de macht hebben
morgen mag ze zich melden in het heropvoedingskampquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan Muck?Wanneer kun je terecht bij de cardioloog en voel je je al beter?
Kook jij?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
GMTA![]()
Laten we daar eens uitgebreid op terug komen tijdens een etentje
Heropvoedingskamp? Wat heeft ze gedaan met die cardioloog?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
morgen mag ze zich melden in het heropvoedingskamp
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier kinders![]()
Een plaat die flut is, van een trein die kut is.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ik kan alleen lekker koken
ga ik nu ook doen![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel zin om pizza te bestellen maar al mijn huisgenootjes lachen me dan uit tegenwoordig
dat is bij de cardioquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heropvoedingskamp? Wat heeft ze gedaan met die cardioloog?
Wat, het is zo. Heb er genoeg ervaring mee. Die dingen rijden nooit als je ze nodig hebt. Lijken net mannen.quote:
quote:
Oh krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat, het is zo. Heb er genoeg ervaring mee. Die dingen rijden nooit als je ze nodig hebt. Lijken net mannen.
Ik hou nu al van jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat, het is zo. Heb er genoeg ervaring mee. Die dingen rijden nooit als je ze nodig hebt. Lijken net mannen.
quote:![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |