het gaat er juist om dat ik als helpdesker erachter kom waar de slager/bakker e.d. tegenaan loopt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe hetn graag voor je, iclusief loon
Aha zo, dus je eigen kennis vergrotenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
het gaat er juist om dat ik als helpdesker erachter kom waar de slager/bakker e.d. tegenaan loopt.
red dead redemptionquote:
Alte Schule jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was het jaar van Windows 95
[ afbeelding ]
niet voor de pc, ik wou vragen is dat wat maar nu wil ik het niet wetenquote:
ik game nooit op de pcquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet voor de pc, ik wou vragen is dat wat maar nu wil ik het niet weten
Flesquote:
jupsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, dus je eigen kennis vergroten
ik hooguit CIV5 en alle delen van FMquote:
ik zweer bij mijn ps3quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vandaag 6 km gelopen, ook zoiets gefietst op een cardioding, en zwaar getraind in de sportschool. Ik mag nu wel even op bed gaan liggen![]()
Hey Wok
maar kan je daar ook mee kwartetten, ganzenborden, schaken en yahtzeën?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was het jaar van Windows 95
[ afbeelding ]
Ja, ik de laatste tijd ook steeds meer op de eettafelquote:
FMquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:35 schreef TJDoornbos het volgende:
ik hooguit CIV5 en alle delen van FM
Toen kon jij nog niet eens zwemmen gekkiequote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen kon jij nog niet eens zwemmen gekkie
Nou zie, daaromquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]Nee, ik was pas 10 zeg, als je dan al kan zwemmen ben je wel heel raar
![]()
volgens mij had ik toen schoolzwemmenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]Nee, ik was pas 10 zeg, als je dan al kan zwemmen ben je wel heel raar
![]()
Ik had in groen 3 al schoolzwemmen, dan ben je een jaar of 7. En ik heb mn diploma's ook nog ergens anders gehaald, volgens mij ben ik daar zelfs eerder mee begonnen. Nouja. Whutevahquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij had ik toen schoolzwemmen
ah, ik vroeg me al af waar je bleef...quote:
was dat al in klas 1?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik had in groen 3 al schoolzwemmen, dan ben je een jaar of 7. En ik heb mn diploma's ook nog ergens anders gehaald, volgens mij ben ik daar zelfs eerder mee begonnen. Nouja. Whutevah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |