"hoe smaakt een garnaal."quote:
Alleen als het een onderdanige egel is. Dominante egels zijn funest voor garnalen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:28 schreef DutchieBre het volgende:
Kunnen ze goed opschieten met egels ?
Zeker.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Mag ik het gedrag van de biologische ouders observeren alvorens ik een bod doe?
Gratiz hè. Ik mag geen dieren verkopen op de fok.quote:
Taiwanese.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Zijn het eigenlijk Noorse of Hollandse?
Haha. Domdom.quote:
200/250.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:56 schreef Sounddragon het volgende:
Hoeveel van die dingen gaan er eigenlijk in een cocktail ??
http://www.familiegids.nl/Huisdieren/Huisdier_namen/quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:27 schreef Frishe het volgende:
Leuke OP, zou erdoor bijna de garnalen adopteren... Maar helaas.
Als je gewoon de OP ff c/p't in een MP advertentie, krijg je daar vast ook heel interessante reaktie's opquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:09 schreef Kreator het volgende:
...zucht.. Moet ik het dan maar op marktplaats zetten? fucking tokkies.
Ik zal zo even mijn telefoonnummer weghalen en em dan posten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
Als je gewoon de OP ff c/p't in een MP advertentie, krijg je daar vast ook heel interessante reaktie's op
Laat je de eventuele reacties ook hier even weten?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:29 schreef Kreator het volgende:
http://dieren.marktplaats(...)leurde-garnalen.html
quote:Geachte Maarten,
Wat een leuke advertentie, ik heb een aantal aquaria met visjes en met wat garnaaltjes.
Leuk om deze te kruisen met de jouwe, minder inteelt........
Ik hoor van je
Bij voorbaat bedankt
Groetjes
Martin
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef Kreator het volgende:
Nou, 1 uur op marktplaats: 3 potentiele ophalers die er zelfs wel voor willen betalen.
Heb je voor zoveel garnaaltjes een heel grote bak nodig?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:26 schreef Kreator het volgende:
Nou, 1 uur op marktplaats: 3 potentiele ophalers die er zelfs wel voor willen betalen.
Jaquote:
10 per liter schijnt te kunnen, maar dat is wel veel. Ik vind persoonlijk 100 in een bak met 30/40 liter wel max.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
Heb je voor zoveel garnaaltjes een heel grote bak nodig?
Want dat wordt toch een drama als ze gewoon verder fokken?
Geen van drieen, alleen het feit dat je al zo snel serieuze reacties hebt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
En welke ben jij? Dan kan ik de echte potentieeltjes mededelen dat je ze niet komt halen.
Mja, gratiz doet wonderen op MP.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:48 schreef JJH het volgende:
Geen van drieen, alleen het feit dat je al zo snel serieuze reacties hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |