Halfdove vaders zijn een goed schrikbeeld. Ook op m'n 16e.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oordoppen zijn niet ruig als je 16 bent
Nou precies! Kijk, als mijn moeder mee at en prei geweldig lekker had gevonden, sure. Maar dat is niet het gevalquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik niet iig
Zo heb ik al eeuwen geen schouderkarbonade en prei gegeten
Ik ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:25 schreef Debsterr het volgende:
Kneusjeeeeees. Ik wil stiekem dat OPI boek
.
NAO, ofwel, niet anders omschreven, ofwel: een mix van verschillendequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:29 schreef mirannie het volgende:
Maar Lindytje, eetstoornis?? Which one?
Damn, dat is mooi verrot!! Mijn zusje heeft anorexia gehad en lijkt er momenteel weer in terug te glijden. Haar lichaam heeft het sowieso weinig goed gedaan en dan was het bij haar maar een jaar of 3.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NAO, ofwel, niet anders omschreven, ofwel: een mix van verschillende
Ben begonnen als een anorect, toen kreeg ik vreetbuien, toen ging ik kotsen, en nu wisselen we het af en toe een beetje af. Al ben ik helaas bar slecht geworden in de anorectische trekken![]()
Oeh, sterkte met je zusje!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Damn, dat is mooi verrot!! Mijn zusje heeft anorexia gehad en lijkt er momenteel weer in terug te glijden. Haar lichaam heeft het sowieso weinig goed gedaan en dan was het bij haar maar een jaar of 3.
Sterkte meis!
Ik ben ook vetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik ben vet, da's ook wel vervelend. En ik heb platvoeten, chronische voetschimmel, chronische nicotinemonsters, overmaatse jetsers, schelpdierenallergie en ik heb een roosterfobie (ik kan niet over roosters of glazen vloeren lopen)
Maar daar is goed mee te leven allemaal
Als je eenmaal een eetstoornis hebt, heb je die voor je hele leven heb ik begrepen. De kunst is om er niet in terug te vallen. Moeilijk!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, sterkte met je zusje!!![]()
Hier gaat t wel hoor, ik zal waarschijnlijk de rest van mijn leven een eetstoornis houden ergens, maar het is veeeeeeeeeeeel minder dan het geweest is, dus ik kan er nu heel goed mee leven![]()
(het enige grote minpunt is dat mijn stofwisseling niet zo best meer werkt, maar daar doen we het dan maar mee!)
Succes ermee hoor!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:46 schreef Lindytje het volgende:
Jullie zijn lief! Maar daarom vertelde ik het niet hoor
.... om zielig gevonden te worden ofzo, want dat ben ik heul niet!!
quote:
Da's idd een goeie! Ik moet ook nog iets gaan verzinnen... misschien wel een salade! Met geitenkaas ofzo...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over eten gesproken: geen idee wat vanavond weer te gaan eten. Sleur.
Ik weet het ook nog niet. Heb vanmorgen boodschappen gedaan en heb dus van alles in huis. Nu nog kiezen waar ik zin in heb vanavond (of eigenlijk vanmiddag, want kind moet sporten, dus wij eten om kwart over 4 al...)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over eten gesproken: geen idee wat vanavond weer te gaan eten. Sleur.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:01 schreef Lindytje het volgende:
Nee, nog beter, pastasalade met rode pesto er door en zongedroogde tomaatjes en mozarella![]()
Dat wordt het
Is het ook! En dan komkommer er door en gewone tomaat, dus dan heb je zo'n koude pastasaladequote:
Mannen met hun vleeschquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Salade is
Maar m'n vader "vreet geen konijnenvoer".
Argh.![]()
(Als het aan hem ligt, eet 'ie trouwens alleen maar vleesch. Dus mja.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |