En op welk consumentenlijntje wordt dat ingezet?quote:Op maandag 29 november 2010 09:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je kan over 10KM prima een DSL verbinding opleveren.. moet je wel peperdure verstekers in de lijn hebben zitten..
dsl is niet per definitie adsl...quote:Op maandag 29 november 2010 09:19 schreef fathank het volgende:
Echt ongelofelijk dat er nog mensen zijn die met zo'n bedrijf in zee gaan. Als je dit topic nog eens doorleest kom je alleen maar ellende, onkunde en onwil tegen.
Op 10 km krijg je echt geen ADSL-verbinding hoor. Bij ons op de werkplaats zitten we op 4,5 km en komen we niet hoger dan 512 kbit verbindingkje..
Klopt als een bus, maar een fatsoenlijke dsl-verbinding over 10 km afstand voor normale kosten is een sprookje. Dus ik denk dat die bbned-tool iets meer gelijk heeft dan jij denkt.quote:Op maandag 29 november 2010 09:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
dsl is niet per definitie adsl...
Wat zijn volgens jou normale kosten?quote:Op maandag 29 november 2010 10:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Klopt als een bus, maar een fatsoenlijke dsl-verbinding over 10 km afstand voor normale kosten is een sprookje. Dus ik denk dat die bbned-tool iets meer gelijk heeft dan jij denkt.
quote:Upstream lijnsnelheid (kbit/s) 2907
Downstream lijnsnelheid (kbit/s) 22569
Je telefoonlijn zal ook dood blijven, analoge telefonie (PSTN) of ISDN is niet mogelijk icm VDSL. Als je ook wil telefoneren zal dat via een telefoonabo van Online moeten (wat in feite een VOIP oplossing is met je oorspronkelijke telefoonnummer)quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:18 schreef santiagojwz het volgende:
Hier is er ook het e.e.a veranderd na een software update. Telefoonlijn is overigens nog steeds dood.
Hetgeen jij beschrijft is ook afgesproken met de medewerker. 't is alleen nog niet geactiveerd, maar ik verwacht wel dat het goed komt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je telefoonlijn zal ook dood blijven, analoge telefonie (PSTN) of ISDN is niet mogelijk icm VDSL. Als je ook wil telefoneren zal dat via een telefoonabo van Online moeten (wat in feite een VOIP oplossing is met je oorspronkelijke telefoonnummer)
nja ik zou t doen voor die snelhedenquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef FredvZ het volgende:
Geen veranderingen deze week.
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |