En dan níet in de hals, moet niet opvallen maar meer voor jezelfquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:55 schreef Karammel het volgende:
In de hals natuurlijk. Dan valt het ook zo lekker op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
Dat dusquote:
Barcelona of anders Tasmanië.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:55 schreef Angelbiitch het volgende:
weet iemand nog een leuke plaats waar het wél lukt?
dan ben ik 4 maanden en 7 dagen ouder!quote:
Dat heten dus nu gewoon 'zoenen'.quote:
Nietus ze heten Choco Zoenenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heten dus nu gewoon 'zoenen'.
Doe niet zo racistisch.
Oh, ik zie je UI
We hadden het op de heup geprobeerd, zit niet echt veel vet he ^^quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:33 schreef dikke_donder het volgende:
Voor zover ik weet zijn de beste plekken waar het minst vet zit.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heten dus nu gewoon 'zoenen'.
Doe niet zo racistisch.
Oh, ik zie je UI
Ik heb er één op mijn borst ontvangen, en dat is niet de plek met het minste vet op mijn lichaam..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:33 schreef dikke_donder het volgende:
Voor zover ik weet zijn de beste plekken waar het minst vet zit.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:05 schreef daftme het volgende:
Als je hard genoeg zuigt moet hij vanzelf komen.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zuigzoenen zijn ordinair.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:55 schreef Angelbiitch het volgende:
Afgelopen weekend wilde ik en me vriend een leuke zuigzoen zetten net naast de heup zegmaar, maar er komt niks.
weet iemand nog een leuke plaats waar het wél lukt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |