Komaan, omdat jij het bent! - ik ben ook de beroerdste niet:quote:
harryhouweling50jaar.punt.nl/upload/popcorn.jpgquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Komaan, omdat jij het bent! - ik ben ook de beroerdste niet:
[ afbeelding ]
Ah, hier is 't popcorn maar dat zal dan wel uit m'n cache komen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
harryhouweling50jaar.punt.nl/upload/popcorn.jpg
Grappig, hier is het een leeg .jpg-tje?
Nog vele jaren, ouwe rammer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:58 schreef MaxMark het volgende:
Maar nog wel even felicitaties aan Harry
Je zit nog op een 14k4-modem..?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:09 schreef Renesite het volgende:
Great. Loading loading loadinggggg... Tering wat een plaatje
Vooruit. Laatste poging.quote:
Want?quote:
Ai. Sterkte dan maar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:20 schreef Mistaken het volgende:
Omdat teveel dingen.
Ik krijg ook geen stufi meer om bizarre redenen.
Morgen naar loket anders heb ik ook nog een financiele crisis.
Betaal je voor een spel, krijg je ditquote:The Steam servers are currently too busy to handle your request.
Please try again in a few minutes.
Soms wel, soms niet. Ik vind het wel handig dat ik 'overal ter wereld' mijn spellen kan spelen zonder dat ik de cd/dvd bij me hoef te hebben.quote:
Op Steam download je met maximaal 7 megabyte/sec terwijl je vanaf een dvd'tje met meer dan 50 megabyte/sec naar je hdd schrijft. Vind het dus maar overbodige luxe.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Ik vind het wel handig dat ik 'overal ter wereld' mijn spellen kan spelen zonder dat ik de cd/dvd bij me hoef te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |