Ik doe met je mee! Hele middag potentiele nieuwe huisgenootjes over de vloer gehad. Superleukquote:
Je woont op kamers?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik doe met je mee! Hele middag potentiele nieuwe huisgenootjes over de vloer gehad. Superleuk
Hehe, nee joh ik heb een huis gekocht met vriendin. Maar het is financieel nog aantrekkelijk om er een huisgenootje bij te nemen totdat we afgestudeerd zijn. Dus onze huidige gaat per 1dec op wereldreis en gaan nu voor een halfjaar een nieuwe zoekenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je woont op kamers?
Altijd fijn die vleeskeuringen ja
Ah kijk, dat is wel slim jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, nee joh ik heb een huis gekocht met vriendin. Maar het is financieel nog aantrekkelijk om er een huisgenootje bij te nemen totdat we afgestudeerd zijn. Dus onze huidige gaat per 1dec op wereldreis en gaan nu voor een halfjaar een nieuwe zoeken
Ja inderdaad, helemaal waar..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is wel slim jaMaar dus geen kijkavond waarop twintig mensen je de kleren van het lijf vragen
Ik heb een paar kijkavonden gehad voor ik begon met studeren, vreselijk was dat.
ViezeHarry en ik hebben zojuist besloten om onze trouwdatum te wijzigen van 6 naar 3 juni
Wowquote:
Ik had graag tot een uurtje of 10 geslapenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:01 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
[..]
Wow
ik was om half 12 beneden
maar goed, normaal ben ik ook wel iets eerder wakker!
En weer tijd voor wat slaap, of heeft iemand nog wat slaap voor me liggen wat ik mag hebben?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik lag er om 04:20 in en kon er om 06:15 uit
Mijn dankquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:43 schreef Omniej het volgende:
Verdomme DA, jij bent de laatste tijd echt lekker bezig met het concertspul.
Puike foto's (alweer). Ik zou bij de eerste de drummer eraf halen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo! Dat was weer leuk
En ik heb Xi voor het eerst gezien men
En heb ik juist niet gedaan omdat hij lekker wazig is, en geef goed weer wat voor intensiteit er speelde tijdens de foto. Dus ja, keuzesquote:Op zondag 10 oktober 2010 08:54 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Puike foto's (alweer). Ik zou bij de eerste de drummer eraf halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |