echt waar? haha das wel jammer. maar ziet er uit als een klein meisje met een leuke uitstraling. niet te overdreven zoals sommige hooter meiden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1.58m
[..]
Foto's zijn best nog geshopt hoor.
Die is op haar 40e tonnetje rondquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef Sarabi het volgende:
@Steer's foto's
Tja lekkere tieten maar bloedmooi wil ik haar niet noemen
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef TAV74 het volgende:
Wow, alfabetische volgorde, daarom duurde het zo lang
Worden haar borsten wel nog groter vanquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die is op haar 40e tonnetje rondPropje
uhuh want anders zouden sommige dames kunnen denken dat er een volgorde van schoonheid inzit. en dan zou het mogelijk kunnen zijn dat er iemand zich op haar tenen getrapt voelde.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef TAV74 het volgende:
Wow, alfabetische volgorde, daarom duurde het zo lang
Hoe denk je dat Bluezz zich nu voeltquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
uhuh want anders zouden sommige dames kunnen denken dat er een volgorde van schoonheid inzit. en dan zou het mogelijk kunnen zijn dat er iemand zich op haar tenen getrapt voelde.
jij wint het dik van het Steer meisje wat mij betreftquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef Aure het volgende:
Ik vond nog een aftermodeshow fotoStelt niks voor vergeleken met Steers hootersmeisje, maar goed.
Dit issem:
Niet quoten svp! Collega staat er ook op, dus ik haal m zo weer weg
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuke foto!!![]()
je lijkt een beetje op Rafaela
niet quotenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
jij wint het dik van het Steer meisje wat mij betreft
Ja, die foto heeft ook 20 kwijlreacties van mannen en 2 andere wannabe model vrouwen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen die bovenste foto. Bij dat soort 'kijk mij eens ondeugend poseren hihi' foto's trek ik letterlijk een
gezicht
Haal die link is weg mutsiequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuke foto!!![]()
je lijkt een beetje op Rafaela
waarom sta ik 4e?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
uhuh want anders zouden sommige dames kunnen denken dat er een volgorde van schoonheid inzit. en dan zou het mogelijk kunnen zijn dat er iemand zich op haar tenen getrapt voelde.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Worden haar borsten wel nog groter van
Propjes zijn rondquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
@Sunny: propjes zijn goed, kan ik tenminste naar beneden kijken![]()
Hahahahaquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
jij wint het dik van het Steer meisje wat mij betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |