ja mis Teun ook, maar Ian en mera zijn er ook niet meer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:03 schreef Jian het volgende:
[ [url=http://gs14.rimg.info/4846bf900ecb508c2cc92edef35b5c8b.png]afbeelding ] [/url]
Ja, vele politici zijn vast beter in de slaapkamer dan in de kamer maar ons Fem niet. Vond haar ook vrij irritant in het begin, zeker toen ze Paul opvolgde maar ze is gegroeid vind ik of misschien ben ik aan haar gaan wennen, dat kan ook. Mijn respcet heeft ze in elk geval! Dit zal haar zeker steunen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:00 schreef Toverheks het volgende:
ja hoor Noek, zeker in bed tegen haar eigen man, ( wat wel een leuke vent blijkt te zijn) maar vind haar echt 5 keer niks, was best voor Femke maar steeds meer krijg ik een afkeer van haar, omdat ze maar blijft herhalen en haar standpunten zowat door je strot duwt.
Ian kom ik hier en daar op Fok gewoon tegen. Teun is zoek, verdwenen, .... gegijzeld?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja mis Teun ook, maar Ian en mera zijn er ook niet meer.
ben blij voor Femke Noek, dat ze jou steun heeft, ach het arme mens tussen al die wilde politici.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, vele politici zijn vast beter in de slaapkamer dan in de kamer maar ons Fem niet. Vond haar ook vrij irritant in het begin, zeker toen ze Paul opvolgde maar ze is gegroeid vind ik of misschien ben ik aan haar gaan wennen, dat kan ook. Mijn respcet heeft ze in elk geval! Dit zal haar zeker steunen.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ian kom ik hier en daar op Fok gewoon tegen. Teun is zoek, verdwenen, .... gegijzeld?
Ja, zo is ze. Consequent!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:08 schreef Toverheks het volgende:
als ze ergens te gast is weet ik precies wat ze wil gaan zeggen
Welnee, Teun zit hier lekker mee te lezen en te wachten tot wij gaan janken om hemquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ian kom ik hier en daar op Fok gewoon tegen. Teun is zoek, verdwenen, .... gegijzeld?
Ja Mina dus ook...en aan deuren krabben...Of gewoon voor je zitten ...Uren.... En met grote ogen je aanblijven kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach gos, vooral als hij van lekker eten houdt.
Die rooie van mij is ook zo'n smulpaap, die gaat dan gewoon keihard ziten miauwen omdat hij eten wil, ook als het geen tijd is.
http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.phpquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja Mina dus ook...en aan deuren krabben...Of gewoon voor je zitten ...Uren.... En met grote ogen je aanblijven kijken
HOI!!!
[ afbeelding ]
Leuke meid en goeie politica.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:14 schreef Noek het volgende:
[..]
http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php
ze kijkt wel een beetje boosquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja Mina dus ook...en aan deuren krabben...Of gewoon voor je zitten ...Uren.... En met grote ogen je aanblijven kijken
HOI!!!
[ afbeelding ]
Op die foto vind ik hem niet eens zo heel dik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
HOI!!!
[ afbeelding ]
oh dan is het logies dat ze zo boos kijktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ghehehe hier was ze Fok aan het checken
Op deze komt ze dan ook meer tot haar rechtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die foto vind ik hem niet eens zo heel dik.
ohh wat schattig ze is groter dan het mandjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Op deze komt ze dan ook meer tot haar recht![]()
[ afbeelding ]
Stevige tante inderdaad, maar wel een mooie!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze puilt uit haar mandjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |