abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87236878
Auw Sorbo... dingen in je mond zijn zo pijnlijk :X

Wat knap, al die staande en lopende kinderen! Isabeau helemaal los staan en Ivan zelfs compleet aan de wandel :o

Florian net in bedje gelegd en hij is gewoon in één keer en zonder schudden en aaien in slaap gevallen! Aai, speen 'schinneltje'(knuffellapje, naam afkomstig van uiterlijk en geur ondanks regelmatig wassen) en hij sliep :o

En nu is het hier héél rustig... De oudste naar de PSZ, Florian in diepe slaap... hmmmz.
Wat nu :+

Nuja, vanmiddag voor het eerst werken en ik merk nu dat ik echt nog even moet voorbereiden :+
pi_87236932
Oeh spannend Free... Heb ik even gemist! Nieuwe baan? (zul je zien dat ik weer major nieuws gemist heb)

Ik ga even met een boek in een eucalyptusbad liggen. Knap ik vast van op.
En idd, dingen in je mond zijn sowieso naar, maar dit is erger dan wat ik op dat vlak ooit heb gehad. Stel je een afte voor, maar dan keer 10 in formaat en dat op meerdere plekken. Wel onwijs goed voor de lijn. Dat dan weer wel.
pi_87238352
Leah en ik zijn net terug van het CB. Alles prima en de dame weegt 8900 alweer en is 74 cm.

Ik heb de baan van freecell ook gemist?

klote, Sorbo, die "aften" of wat het zijn. Lijkt me ellendig :{
pi_87238516
Jeumig Lily, wat is Leah een lange... (is gewoon 6cm langer dan Minke en ze schelen een dag! :o)...

:* Sorbootje... lijkt me erg pijnlijk.

Evie, wat kan ze al goed stappen BJ! :o geweldig om te zien!!! Maar ze wordt ook al een echte dreumes (sorry, :* ) zo groot en wijs...
pi_87239015
Free, heb ik iets gemist? Nieuw werk?
Sorboo, ik hoop dat het snel weggaat. Ik heb ooit weleens spruw gehad, dat was een hel. Dus hopelijk is het snel weg bij je!

Hier ook weer bij CB geweest, het was ook weer prikkentijd :'(
Maar ons meisje zit helemaal strak op haar lijntje.
7550 kilo en 69 centimetertjes lang. En dat met de leeftijd van bijna 1 jaar.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87239256
wat een reus heb ik dan _O-
pi_87240120
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:11 schreef lily het volgende:
wat een reus heb ik dan _O-
Die van mij is heel erg mini hoor. Ze zit ook onder de onderste lijn. Dus niet echt een graadmeter :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87241440
Hoi hoi, allemaal CB bezoekjes :) Zo ook hier

Ons mannetje is echt een jerommeke. Klein, stevig en oersterk :D Alles was weer ok en hij was zowaar bijna 4cm gegroeid in 6 weken 8-) (vorige keer 64,5cm en nu 68,3cm maar vorige keer naar boven afgerond en nu naar beneden voor de curve)

Het is duidelijk te zien dat hij gek is op eten :D maar ik moet erbij zeggen dat hij net een papfles achter zijn kiezen had, dus dat scheelt toch wel een onsje of 2.

Ik ben er blij mee!

Sorbo, beterschap!
Free, succes met je eerste werkdag vanmiddag!
pi_87242041
Daan :D Toffe curve!

Mijn baan is makkelijk te missen :+ 1x per maand een middag.
Als zelfstandig gezinsbegeleider, dus inclusief begeleidingsplan schrijven ed :) Leuk en lekker passend bij mijn opleiding (SPH)

Sorbo :X Ik vind aften al zo pijnlijk!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:36:34 #60
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87243867
Dat lopen van Evie O+ . Geweldig knap en zo heerlijk wiebelig :D .
pi_87251206
:) Ga zo bijlezen. Of zal dit morgen worden.... ;)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:41:21 #62
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87260649
Sorbo, beterschap! :*

Free, hoe was je werk vanmiddag?

Oh, kijk Evie gaan! En Florian! Goed zeg! ^O^

En wat wou ik nog zeggen...
Oja Daantje wat doe je het goed! Krijg je pokon ofzo? ;)

En voor de rest ben ik het even kwijt...

Harry gaat goed. HIj kruipt inmiddels als een speer. Heel doelgericht. Komt je ook gewoon achterna of gaat naar iets toe wat hij interessant vindt.
Hij trekt zich inmiddels ook tot stand op. Dat deed hij al langer maar niet zo goed/netjes. Maar nu gaat het wel heel goed. En hij staat ook erg stabiel. Hij staat zelfs te hupsen/springen in de box :D

Ik ga nu even in de douche springen en dan ga ik even kijken of ik nog tijd vind om een filmpje te bewerken en te uploaden...
pi_87261650
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:21 schreef happyme28 het volgende:
Hoi hoi, allemaal CB bezoekjes :) Zo ook hier

Ons mannetje is echt een jerommeke. Klein, stevig en oersterk :D Alles was weer ok en hij was zowaar bijna 4cm gegroeid in 6 weken 8-) (vorige keer 64,5cm en nu 68,3cm maar vorige keer naar boven afgerond en nu naar beneden voor de curve)

Het is duidelijk te zien dat hij gek is op eten :D maar ik moet erbij zeggen dat hij net een papfles achter zijn kiezen had, dus dat scheelt toch wel een onsje of 2.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik ben er blij mee!

Sorbo, beterschap!
Free, succes met je eerste werkdag vanmiddag!
Grappig, Happy, Lente maakt een vergelijkbare sprong in gewicht rond die leeftijd. :D

pi_87262876
Pff... heel stuk getypt, alles weg :(

Anyway, wel grappig om te zien inderdaad. Toch denk ik dat die papfles vlak voor de meting niet heeft geholpen en daarnaast is Daan nog niet zo lang van 4 naar 3 flessen terug en eet toch al flink wat vast voedsel. Maar niets om ons zorgen over te maken hoor. Het is geloof ik nog niet eens de +1 lijn. Qua lengte zit ie nu tussen de 0 en -1 lijn dus da's ook keurig.

Nog wel een heel gedoe over de meting van zijn hoofd. Had vorige keer iemand de meting van 43cm ingetekend als 45cm en nu was de meting 43,5 cm. Z'n hoofd was dus ineens 1,5cm minder groot van omtrek. Dus nog een keer gemeten, doen werd het dus 44cm, maar dat was nog vreemd, dus alles nagekeken bleek het in mijn groeiboekje wel goed te staan en was het dus vorige keer 43cm en nu 44 cm.

Harry ook al zo lekker aan het hupsen in de box. Daan ook :D totdat hij zich loslaat, achterover of voorover valt en dan is het leiden in last .... hij snapt nog niet dat je moet gaan zitten i.p.v. gewoon jezelf laten vallen.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:52:02 #65
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87267136
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:24 schreef happyme28 het volgende:
Harry ook al zo lekker aan het hupsen in de box. Daan ook :D totdat hij zich loslaat, achterover of voorover valt en dan is het leiden in last .... hij snapt nog niet dat je moet gaan zitten i.p.v. gewoon jezelf laten vallen.
Heel herkenbaar! :Y
Het bewijs ;)
pi_87272860
Dat doet hij best behoedzaam nog :D Als ik dit zo zie weet ik waarom het Florian niet lukt ondanks pogingen :D

Hij pakt de spijlen, voeten eronder en gewoon heel hard trekken _O- En dat werkt dus niet :P

Wat een nacht trouwens :X Ben al vanaf 4:00 wakker en heb het om 6:30 maar opgegeven in bed :')
Misschien toch even weer naar de HA met zijn oortjes...
pi_87273209
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 07:28 schreef freecell het volgende:
Wat een nacht trouwens :X Ben al vanaf 4:00 wakker en heb het om 6:30 maar opgegeven in bed :')
Misschien toch even weer naar de HA met zijn oortjes...
Florian nog steeds zo'n last -O- Beterschap ventje :*
Hier was het ook erg gezellig :Y) :')

Wat een mooie groeicurves en wat een knappe Harry O+ Ik ben het met je papa eens, je bent veel te klein om te staan hoor.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87273229
Nee, ik heb niet het idee dat hij echt nog pijn heeft. Wél dat hij er nog ongemak van heeft in bed :) Misschien voelt het raar ofzo?
Gisteren was hij volgens TARA wel weer hard aan zijn oor aan het trekken en aan het huilen. Misschien dan toch viraal... Dan doet AB niet zoveel :{
pi_87273254
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:17 schreef freecell het volgende:
Nee, ik heb niet het idee dat hij echt nog pijn heeft. Wél dat hij er nog ongemak van heeft in bed :) Misschien voelt het raar ofzo?
Gisteren was hij volgens TARA wel weer hard aan zijn oor aan het trekken en aan het huilen. Misschien dan toch viraal... Dan doet AB niet zoveel :{
Hmm idd.
Of de buis van Eustachius zit verstopt, dat voelt heel naar als je ligt. Dan helpt spoelen, maar hoe doe je dat in vredesnaam bij een baby :')
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 7 oktober 2010 @ 08:53:26 #70
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87273700
Zo hee, heb ik eindelijk ook weer eens tijd om uitgebreid te internetten! Hallo! :*

Ik heb even een stukje terug zitten lezen nog, ik heb zoveel gemist.. Flarden van gesprekken wel meegekregen hoor, maar verder..

Claudia, júist de momenten die op het oog niet heel bijzonder zijn kunnen vreselijk dierbaar zijn. Het besef dat zoiets normaals tegelijk juist heel bijzonder is, eenvoudigweg samen zijn, zonder opsmuk of poespas.. Zoiets? Ik had het laatst ook terwijl Stef bij mij op schoot zat op de bank, hij was heel moe en legde heel even, een paar seconden, zijn hoofd tegen mijn schouder en zo zaten we dan O+ Geweldig toch? Samen. Jóuw kind, gewoon, bijzonder :) En ja, ik ben erg blij dat we het tij wat hebben kunnen keren wat mijn lief betreft, ik vond dat niet fijn en hij uiteraard ook niet. Ben wel benieuwd hoe het van het weekend zal zijn, dan heb ik 2 dagen voor hem gezorgd en heeft hij er een dagje opvang opzitten. Hoe is het nu met de eenkennigheid van Ivan? Gaat idd vast wel weer over tot nu toe heb ik nog niemand met een 20-jarige aan het been gezien, maar ik twijfel of je dan nog wel buiten zou komen enzo ;)

BJ, oh! Heb je een prijs gewonnen met die foto? Wat gaaf! Ik was helemaal vergeten dat Evie in het begin zo geel was en dat ze zelfs nog onder die lamp moest enzo. En moet je nú eens zien! Terecht hoor, dat je foto is 'bekroond' :) En erg offtopic, ik weet het, maar hoe gaat het met je man en zijn banenzoektocht?

Wolf O+ En staan, whaaa! Goehoed! Poppejans, gaat het goed verders? Wacht maar, voor je het weet rent hij door het huis :D Ik word af en toe echt weemoedig als ik denk aan die kleine baby's zoals ze waren, en hoe ze in een paar maanden tijd veranderen in heuse, kleine mensjes O+ Zie die Wolf nou toch staan, alsof hij zich elk moment kan omdraaien en weg kan lopen..

Simmu, ik zag nog ergens een ongelooflijke groeicurve van een klein manneke dat stiekum héél niet zo klein meer is! Wat MOOI! :)

Emma in de Tripp Trapp O+ Keshet, wat een meidje is het zo al zeg :o En wat zit ze al netjes! Stef moest je in het begin echt stutten met een zitverkleiner en hem goed vasthouden en ondersteunen, haha!

Free, lekker aan het bakken voor je kleine man O+ Ik vind dat eigenlijk wel heel mooi, dat je gewoon zelf zijn eten helemaal maakt! (Het is vast heul niet zo leuk en liefdevol enzo als je er echt van afhankelijk bent, maar het is wel een beetje een soort van droombeeld ofzo.. Echt zo'n moeder de vrouw enzo ;) O+ ) Ennuhm, beterschap met je ventje joh! Succes bij de HA, vervelend zo :*

Wickie, gaat het al beter met je been? Heb even gemist wat je hebt/had? En ik besefte me trouwens vandeweek ineens dat ik nog een meisje ken met de naam van jouw dame, gek dat ik me dat nooit gerealiseerd heb.. Parel betekent dat, toch? En wat fijn dat ze lekker haar eigen lijntje volgt! Ze is misschien klein (toch? Of ben ik gewoon gewend aan mijn spekkie?), maar zolang ze haar lijntje volgt: prima toch? :)

Sorbo-lief, beterschap meid! :* En hoei, kun jij dat ook zo eng vinden? Alle mama's en papa's wel denk ik.. Ik hoorde laatst dat een meisje op wie ik als tiener veel gepast heb een relatie kreeg met een dealer en nu, op haar 17e, ook zwaar verslaafd is :'( Als ik dan naar Stef kijk vind ik dat zo eng.. Stel je toch voor.. Of als je leest dat er iemand voor de trein is gesprongen ofzo :'( Hoe moet zoiemand zich wel niet gevoeld hebben om tot zo'n wanhoopsdaad te komen? Hoe moet de moeder van die persoon zich wel niet voelen, wetende dat je kind met zo'n gevoel is gestorven? :'( Nouja, liever maar weer leuke dingen: stáán!! *O*

OMG, FABIAN! :o O+ Wat ben jíj een mooi manneke! Amaranta, verders alles ok? :)

Vlindur, jaaaaa! *O* Dé jurk! ^) Heb je niet een foto voor de PM? O-) Wat lief dat Rienk naar je verloofde keek, zelfs al was het misschien per ongeluk :)

Happy, waar zag ik Daan nou laatst voorbij komen? Kan het niet meer terugvinden, ik wilde nog even kijken :') Nouja, dan kijk ik maar naar zijn curve, haha! En daantje, wat doe je nú? Wat een spurt maakt 'ie, Happy! :o Netjes!

Twinkly, hahaha, wat cool! Wat is hij lekker aan het happen zo, en echt die halve peer al op ook :D Doet Stef ook trouwens, die eet 'm helemaal op, op het stokje na. Appels ook, maar die gaan wat minder ver op :P

Ow, ik zie nu pas dat ik bijna vergeet te *O* voor Ivan! Ventje, lópen, wat stoer!! *O*

Leah, wat wordt jij alweer groot! :o In mijn hoofd is het echt nog een heel mini-popje Lily.. Stom he? Wel een lang end ook zeg!

Oh, Harry! O+ Ik smelt helemaal van jou! O+ Hoe hij dan omkijkt en lacht, Asy! Wát een droppie! Waat koop je er zoëentje? (Alhoewel ik véél kindjes zou hebben als ik van alle leukerds van hier een exemplaar zou moeten aanschaffen :P) Ohja, en grappig, elke keer als de cam flitst blijft hij echt even netjes stilstaan lijkt, wel, haha!

Oh Twinks, als ik kon toveren toverde ik voor jou en Niels een briljante nachtrust hoor -O-

Ehm, ja, hiero gaat het wel goed :) Stef werd gisteravond wel twee keer gillend wakker, heel sneu. Wat er nu was weten we niet zeker. Tandje 8 is het in elk geval niet, want die was eergisterochtend door, maar hij heeft wel snot, dus misschien voelt hij zich gewoon rot. Mijn moeder paste op terwijl wij naar een film & lezing waren, en zij dacht dat het misschien wel een kiesje was omdat zij vond dat hij een rode, gezwollen wang had. Toen hij weer wakker werd hebben we samen gekeken, maar wij zagen het dus niet. Ah well, we hebben hem weer in slaap gekregen, niet meer gehoord vannacht en nu is hij supervrolijk. Het zal wel.

En hij gaat nu ook weer echt een ontwikkelingsfase door, hij heeft ineens weer zó veel nieuwe dingen! Hij kijkt ook op een hele andere manier naar dingen. Voorheen was hij vooral bezig met komen waar iets nieuws te ontdekken was, nu richt hij zich veel meer op één object en onderzoekt dat dan echt een soort van O+ Zó lief! En hij pikt dingen retesnel op nu: mijn moeder deed hem twee keer voor hoe je een grappig geluid kunt maken door met je vinger aan je lip te zitten terwijl je een lange klinker maakt zeg maar, en dat doet stef nu dus ook de hele tijd. Gisteren bij de helmpjesdokter wilde ik zijn aandacht trekken en tikte met twee houten blokjes tegen elkaar aan, en ja hoor: sindsdien maakt hij 'muziek' met blokjes :D Bij de helmpjesdokter was alles goed, zijn koppie is helemaal netjes en nu is het helmpje vooral nog bedoeld om het hoofdje in vorm te houden. Het grote aftellen is begonnen: nog maar één keer daar op controle (en als het helmpje nog makkelijk op- en afgaat mogen we die zelfs afbellen! *O* ) en de eindcontrole in het ziekenhuis en het is klaar :) Nog 6 weken en 5 dagen!

And I saved the best for last: Stef stond dus al los, eerst per ongeluk, maar sinds een aantal dagen echt heel gericht en expres, zette af en toe een stapje en donderde om.. Drie dagen geleden zette hij een stapje en viel niet en gisteren liep hij! :o *O* :o Hij deed 3 stapjes naar iets toe en greep zich toen snel vast. Omdat hij ergens heenliep en ondertussen ook met een blokje aan het frutten was had hij het volgens mij niet eens door, daarna deed hij het ook niet, meer maar :o :o

Zo, ben ik weer bijgekletst? Ik hoop het, want ik hoop nu wel weer meer tijd te hebben de komende dagen (tot aan de verhuizing, anyway :')) Nouja, ik heb een reputatie hoog te houden, dus het moest even enzo ;) :')
3!
pi_87274451
Incapost ^O^

Stef :o Lopen! *O* Goedzo vent!
En ook nog bijna van het helmpje af O+
Klinkt als een kudde goed nieuws ;)

En dat zelf brood bakken heeft wel iets 'oers' inderdaad :D
Ik riep ook door het huis heen! KIJK NOU! Dit heb ik gewrocht! 8-)

En het was echt te simpel :@
pi_87274729
Stef loopt! :o *O* Wat knap!

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:53 schreef Incantrix het volgende:
En hij pikt dingen retesnel op nu: mijn moeder deed hem twee keer voor hoe je een grappig geluid kunt maken door met je vinger aan je lip te zitten terwijl je een lange klinker maakt zeg maar, en dat doet stef nu dus ook de hele tijd.
Dat is héél herkenbaar, Icantrix! Ivan heeft die ontwikkeling net achter de rug en is ineens weer zoveel sneller van begrip. Hij pikt nieuwe spelletjes meteen op, bootst klanken na, begrijpt wat we bedoelen als we wijzen, snapt grapjes nog iets beter en nog iets sneller.

Het zit vaak in heel suffe dingen. Hij staat bijvoorbeeld bij de rand van de bank, ik zeg 'kom maar bij mama' en strek mijn armen naar hem uit, hij laat zich dan voorover vallen en ligt in een deuk als ik hem vang en tegen me aandruk. Meteen daarna staat hij bij de bank en maakt hij zelf aanstalten om het te doen. En dan de voorpret die hij heeft!

Deze dingen vallen een buitenstaander misschien niet op, maar als je er middenin zit en het meemaakt dan voelt het als een heel grote mentale sprong. Hij kan duidelijk beter en sneller verbanden leggen en anticipatie is daarbij ook wat subtieler geworden. Ik heb niet alleen het idee dat het herkennen sneller gaat, maar ook dat het herinneren wat bestendiger is geworden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87274903
Stef, wat goed jongen ^O^ en wat fijn van zijn koppie :)

klanken nabootsen kan Leah ook heel goed, of handbewegingen (op tafel slaan in bepaald ritme, zwaaien en klappen)
pi_87275322
Als ik het zo opschrijf dan kan ik ook talloze voorbeelden bedenken van dingen die Ivan als jongere baby al deed. Het met de handen op tafel slaan als ik dat doe doet hij ookal lange tijd, en het nabootsen van klanken ook. Maar het is nu iets slimmer geworden. Ik kan bijvoorbeeld een lang verhaal vertellen met het woord 'poes' erin en dan zegt hij aan het einde ineens 'poes'. Of ik zeg 'Waar is papa?' wijs naar zijn vader en daarna wijst hij ook meteen naar zijn vader als ik weer vraag 'Waar is papa?'. Het is minder 'primair' geworden, als je begrijpt wat ik bedoel. (Het is zo lastig uit te leggen!)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:08:00 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87275414
Stef loopt! En dan dat goede helmpjesnieuws! Hoe gaaf! *O*

Claudia, wij lopen wat maanden achter maar ik vind het leuk om je posts te lezen. Zo voel ik me meestal ook. Kan me zo verbazen over zaken die Harry al doet of over na lijkt te denken.

free, vervelend dat zijn oor nog steeds een probleem lijkt te zijn. Mag Florian geen aangepaste versie van neusspray (xylometazoline)? Want daarmee krijg je verstopte buizen van Eustachias weer mee open...

Ja, zie je! Dát was ik vergeten in mijn vroige post: de jurk van Vlindur! :o
Ik ben heel benieuwd naar je jurk! O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')