Zo hee, heb ik eindelijk ook weer eens tijd om uitgebreid te internetten! Hallo!
Ik heb even een stukje terug zitten lezen nog, ik heb zoveel gemist.. Flarden van gesprekken wel meegekregen hoor, maar verder..
Claudia, júist de momenten die op het oog niet heel bijzonder zijn kunnen vreselijk dierbaar zijn. Het besef dat zoiets normaals tegelijk juist heel bijzonder is, eenvoudigweg samen zijn, zonder opsmuk of poespas.. Zoiets? Ik had het laatst ook terwijl Stef bij mij op schoot zat op de bank, hij was heel moe en legde heel even, een paar seconden, zijn hoofd tegen mijn schouder en zo zaten we dan

Geweldig toch? Samen. Jóuw kind, gewoon, bijzonder

En ja, ik ben erg blij dat we het tij wat hebben kunnen keren wat mijn lief betreft, ik vond dat niet fijn en hij uiteraard ook niet. Ben wel benieuwd hoe het van het weekend zal zijn, dan heb ik 2 dagen voor hem gezorgd en heeft hij er een dagje opvang opzitten. Hoe is het nu met de eenkennigheid van Ivan? Gaat idd vast wel weer over
tot nu toe heb ik nog niemand met een 20-jarige aan het been gezien, maar ik twijfel of je dan nog wel buiten zou komen enzo
BJ, oh! Heb je een prijs gewonnen met die foto? Wat gaaf! Ik was helemaal vergeten dat Evie in het begin zo geel was en dat ze zelfs nog onder die lamp moest enzo. En moet je nú eens zien! Terecht hoor, dat je foto is 'bekroond'
En erg offtopic, ik weet het, maar hoe gaat het met je man en zijn banenzoektocht?Wolf

En staan, whaaa! Goehoed! Poppejans, gaat het goed verders? Wacht maar, voor je het weet rent hij door het huis

Ik word af en toe echt weemoedig als ik denk aan die kleine baby's zoals ze waren, en hoe ze in een paar maanden tijd veranderen in heuse, kleine mensjes

Zie die Wolf nou toch staan, alsof hij zich elk moment kan omdraaien en weg kan lopen..
Simmu, ik zag nog ergens een ongelooflijke groeicurve van een klein manneke dat stiekum héél niet zo klein meer is! Wat MOOI!

Emma in de Tripp Trapp

Keshet, wat een meidje is het zo al zeg

En wat zit ze al netjes! Stef moest je in het begin echt stutten met een zitverkleiner en hem goed vasthouden en ondersteunen, haha!
Free, lekker aan het bakken voor je kleine man

Ik vind dat eigenlijk wel heel mooi, dat je gewoon zelf zijn eten helemaal maakt! (Het is vast heul niet zo leuk en liefdevol enzo als je er echt van afhankelijk bent, maar het is wel een beetje een soort van droombeeld ofzo.. Echt zo'n moeder de vrouw enzo

) Ennuhm, beterschap met je ventje joh! Succes bij de HA, vervelend zo

Wickie, gaat het al beter met je been?
Heb even gemist wat je hebt/had? En ik besefte me trouwens vandeweek ineens dat ik nog een meisje ken met de naam van jouw dame, gek dat ik me dat nooit gerealiseerd heb.. Parel betekent dat, toch? En wat fijn dat ze lekker haar eigen lijntje volgt! Ze is misschien klein (toch? Of ben ik gewoon gewend aan mijn spekkie?), maar zolang ze haar lijntje volgt: prima toch?

Sorbo-lief, beterschap meid!

En hoei, kun jij dat ook zo eng vinden? Alle mama's en papa's wel denk ik.. Ik hoorde laatst dat een meisje op wie ik als tiener veel gepast heb een relatie kreeg met een dealer en nu, op haar 17e, ook zwaar verslaafd is

Als ik dan naar Stef kijk vind ik dat zo eng.. Stel je toch voor.. Of als je leest dat er iemand voor de trein is gesprongen ofzo

Hoe moet zoiemand zich wel niet gevoeld hebben om tot zo'n wanhoopsdaad te komen? Hoe moet de moeder van die persoon zich wel niet voelen, wetende dat je kind met zo'n gevoel is gestorven?

Nouja, liever maar weer leuke dingen: stáán!!

OMG, FABIAN!

Wat ben jíj een mooi manneke! Amaranta, verders alles ok?

Vlindur, jaaaaa!

Dé jurk!

Heb je niet een foto voor de PM?

Wat lief dat Rienk naar je
verloofde keek, zelfs al was het misschien per ongeluk

Happy, waar zag ik Daan nou laatst voorbij komen? Kan het niet meer terugvinden, ik wilde nog even kijken

Nouja, dan kijk ik maar naar zijn curve, haha! En daantje, wat doe je nú? Wat een spurt maakt 'ie, Happy!

Netjes!
Twinkly, hahaha, wat cool! Wat is hij lekker aan het happen zo, en echt die halve peer al op ook

Doet Stef ook trouwens, die eet 'm helemaal op, op het stokje na. Appels ook, maar die gaan wat minder ver op

Ow, ik zie nu pas dat ik bijna vergeet te

voor Ivan! Ventje, lópen, wat stoer!!

Leah, wat wordt jij alweer groot!

In mijn hoofd is het echt nog een heel mini-popje Lily.. Stom he? Wel een lang end ook zeg!
Oh, Harry!

Ik smelt helemaal van jou!

Hoe hij dan omkijkt en lacht, Asy! Wát een droppie! Waat koop je er zoëentje? (Alhoewel ik véél kindjes zou hebben als ik van alle leukerds van hier een exemplaar zou moeten aanschaffen

) Ohja, en grappig, elke keer als de cam flitst blijft hij echt even netjes stilstaan lijkt, wel, haha!
Oh Twinks, als ik kon toveren toverde ik voor jou en Niels een briljante nachtrust hoor

Ehm, ja, hiero gaat het wel goed

Stef werd gisteravond wel twee keer gillend wakker, heel sneu. Wat er nu was weten we niet zeker. Tandje 8 is het in elk geval niet, want die was eergisterochtend door, maar hij heeft wel snot, dus misschien voelt hij zich gewoon rot. Mijn moeder paste op terwijl wij naar een film & lezing waren, en zij dacht dat het misschien wel een kiesje was omdat zij vond dat hij een rode, gezwollen wang had. Toen hij weer wakker werd hebben we samen gekeken, maar wij zagen het dus niet. Ah well, we hebben hem weer in slaap gekregen, niet meer gehoord vannacht en nu is hij supervrolijk. Het zal wel.
En hij gaat nu ook weer echt een ontwikkelingsfase door, hij heeft ineens weer zó veel nieuwe dingen! Hij kijkt ook op een hele andere manier naar dingen. Voorheen was hij vooral bezig met komen waar iets nieuws te ontdekken was, nu richt hij zich veel meer op één object en onderzoekt dat dan echt een soort van

Zó lief! En hij pikt dingen retesnel op nu: mijn moeder deed hem twee keer voor hoe je een grappig geluid kunt maken door met je vinger aan je lip te zitten terwijl je een lange klinker maakt zeg maar, en dat doet stef nu dus ook de hele tijd. Gisteren bij de helmpjesdokter wilde ik zijn aandacht trekken en tikte met twee houten blokjes tegen elkaar aan, en ja hoor: sindsdien maakt hij 'muziek' met blokjes

Bij de helmpjesdokter was alles goed, zijn koppie is helemaal netjes en nu is het helmpje vooral nog bedoeld om het hoofdje in vorm te houden. Het grote aftellen is begonnen: nog maar één keer daar op controle (en als het helmpje nog makkelijk op- en afgaat mogen we die zelfs afbellen!

) en de eindcontrole in het ziekenhuis en het is klaar

Nog 6 weken en 5 dagen!
And I saved the best for last: Stef stond dus al los, eerst per ongeluk, maar sinds een aantal dagen echt heel gericht en expres, zette af en toe een stapje en donderde om.. Drie dagen geleden zette hij een stapje en viel niet en gisteren liep hij!

Hij deed 3 stapjes naar iets toe en greep zich toen snel vast. Omdat hij ergens heenliep en ondertussen ook met een blokje aan het frutten was had hij het volgens mij niet eens door, daarna deed hij het ook niet, meer maar
Zo, ben ik weer bijgekletst? Ik hoop het, want ik hoop nu wel weer meer tijd te hebben de komende dagen (tot aan de verhuizing, anyway

) Nouja, ik heb een reputatie hoog te houden, dus het moest even enzo