Je blonde God kijkt zo lief, dat zei ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:38 schreef amaranta het volgende:Waar amaranta dus vermoed dat haar man is vreemdgegaan met een blonde vrouw ofzoiets...
Nee, ik begreep niet waarom Keshet dacht dat haar man was vreemdgegaan met een blonde vrouw.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:41 schreef Groofsken3 het volgende:
Oftewel, Claudia is teleurgesteld dat ze jou aantrof Amaranta.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, ik begreep niet waarom Keshet dacht dat haar man was vreemdgegaan met een blonde vrouw.
Nee, das de mijne. Al had ik dan weer in mijn hoofd zitten dat ik ook een blonde God heb...quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:52 schreef Keshet het volgende:
Disclaimer: Post van KESHET!![]()
Hahaha, ik zal mijn avatar weer eens aanpassen.
Wat een mooi kereltje is Fabian! Ik had alleen nog in m'n hoofd zitten dat 'ie donker haar had?
Jij hebt een soort van Italiaantjequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:54 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Nee, das de mijne. Al had ik dan weer in mijn hoofd zitten dat ik ook een blonde God heb...
Even voor de duidelijkheid. Mijn man gaat voor zover ik weet niet vreemd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, ik begreep niet waarom Keshet dacht dat haar man was vreemdgegaan met een blonde vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, laatst wilde Eva bij opa en oma blijven. Nou, prima. Ik ben daar aan gewend. Mijn vader, haar opa dus. Staat helemaal bovenaan het topje van de liefste mensen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, het is meer eenkennigheid dan verlatingsangst, al is het niet heel envoudig om die twee van elkaar te scheiden. Hij heeft duidelijk een hiërarchie van mensen waar hij op gesteld is: papa en mama > oma > opa > jonge vrouwen > andere kindjes > de rest van de wereld.
Ik kan er trouwens niet echt mee zitten. Ik ben vooral huiverig voor het moment dat hij gaat huilen omdat hij bij opa en oma wil blijven en niet met ons mee naar huis wil.Wel kijk ik een beetje op tegen introductie op een kinderdagverblijf. Maar goed, we hebben nog steeds geen plek.
Dat is heel herkenbaar. Als Ivan bijvoorbeeld bij zijn oma op schoot zit dan strekt hij zijn armpjes naar me uit en doet hij precies wat jij zegt, zich aan me vastklampen en zijn gezichtje begraven. Mijn neefje heeft ook zo'n fase gehad en die ging vanzelf over. Ach, wat ik al zei, het is hier niet echt een probleem doordat het al vrij gauw heel goed gaat bij zijn opa en oma. Ook zorgt oma ervoor dat ze ruimte voor opa laat zodat Ivan wat meer aan hem gewend raakt (ze trok de zorg voor Ivan wel erg naar zich toe).quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:43 schreef Incantrix het volgende:
(...) maar hij klampte zich ook als een aapje aan me vast en als er dan iemand in de buurt kwam (incl. papa dus) begroef hij verlegen zijn gezichtje in mijn schouder..
Je begint nu ookal ziek te worden?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:11 schreef Sorbootje het volgende:
Ben van het kdv weer naar huis gelopen. Werd steeds misselijker en heb een berm opgeluisterd met wat half verteerde etensresten. Nu weer in bed met laptopje en zo lekker slapen.
toch bedankt voor het bakkie pleur
Ja, zo'n moment had ik ook van de week, toen ik hem een banaan gaf zoals ik die zelf zou eten!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:12 schreef Twinkly het volgende:
Oh en ik vind hem hier zo groot lijken, gewoon een ongeschilde peer verorberen![]()
Ja, ik trek zondag zn beste pak voor hem aan. Isabeau moet hem wel de knapste vinden natuurlijk hequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:02 schreef Sorbootje het volgende:
Rienk is stoer! Komt hij zondag hier ook lekker met zijn skills patsen?
Isabeau kan ook een wijs-trucje! Als je vraagt: Isabeau, waar is de klok? Dan wijst ze naar de klok.
Suf misschien, maar ik vind het schattig.
Claudia, dan moet je wel opgenomen afleveringen van the tudors hebben. Ach... House kan mij ook wel vermaken. (al was het maar omdat ik met hem wil trouwen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |