quote:Will Arnett stars as a Beverly Hills jackass who ends up falling in love with Emmy Kadubic (played by Keri Russell), a charitable tree hugger, who hates his lifestyle and moral code.
"On the night of the party, Steve worried that he had made a huge mistake."quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:57 schreef Rectum het volgende:
Ik heb het gezien, maar ik heb nog mijn twijfels. Ik heb eigenlijk alleen maar moeten lachen om de referenties naar Arrested Development. Maar ik geef het zeker nog wel een kans.
Vind je wel leuk om naar te kijken he.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:31 schreef nietzman het volgende:
Nou maar hopen dat het z'n seizoen überhaupt af mag maken..
[ afbeelding ]
Dit is geen feit maar een mening. Ik vond het een van de betere serie maar op het eind werd ook deze redelijk voorspelbaar. Zal eens kijken wat deze serie inhoudt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:45 schreef nietzman het volgende:
De makers van de beste geschreven comedyserie aller tijden, Arrested Development (Feit.)
Naja de rol van Michael is nu dus voor die dochter eigenlijk.quote:Op zondag 21 november 2010 18:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Inmiddels allemaal gezien en blijf het zeker volgen. Heerlijke show![]()
Ik mis alleen wel een beetje een 'normaal' personage, zoals Michael in Arrested Development. Zo eentje heb je eigenlijk wel nodig voor de balans, nu zijn het allemaal debielen
Oh, alweer gecancelled?quote:Op zondag 21 november 2010 18:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naja de rol van Michael is nu dus voor die dochter eigenlijk.
Helaas niet lang meer te gaan
Ik ben echt een belachelijk grote fan van Arrested Development, maar Running Wilde vind ik wel op een flink lager niveau. Ook niet grappiger dan een 'fantasieloze lachbandsitcom' als HIMYM of The Big Bang Theory.quote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef nietzman het volgende:
Kut.
Nouja, dat krijg je als mensen liever naar fantasieloze lachbandsitcoms kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |