En is het normaal dat ik geirriteerde ogen heb...
Zijn BTW Hans Anders Zachten Maand lenzen
Is het iets heb ze nu 2 weken op proef
maar je moet het wel opbouwen he!!
dag 1: 1 uur
dag 2: 2 uur
enzovoorts
anders is het vragen om problemen, als je ze meteen de hele dag in gaat houden gaat 't mis, gewoon opbouwen, das binnen een week gebeurd.
daarnaast wordt het zomer => droge lucht => meer stofjes enzo => meer irritatie
In het begin is het idd even trainen, eerst een uur, tweede dag twee uur etc. totdat je ze in kan naar school. Vooral in het begin was het inzetten eng.
Ohja, ik heb zachte lenzen. Als ze uitvallen als je knippert kan het zijn dat je te weinig traanvocht hebt. Ook rode/geïrriteerd ogen kunnen hiervan het resultaat zijn.
Wat je dan kan doen is bij de oogarts vragen om Duratears, dat zijn oogdruppels die je traanvocht aanvullen.
Succes ermee! Ik heb nu bijna 2 jaar lenzen en nog nooit echt problemen mee gehad.
Als je lens weer uitvalt als je gaat knipperen dan heb je er op een punt nog lucht tussen zitten. Het verschilt overigens sterk per lens hoe makkelijk ze blijven zitten in je ogen.
druppeltjes halen bij de opticien misschien of zachte lenzen nemen als je kan.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:13 schreef paultjuhhh het volgende:
wie heeft er hier met harde lenzen ook nu zo rond april mei weer last van zn lenzen als die buitenfiets en wat kan je er aan doen ik word er gek van, ze gaan vet irriteren opeens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |