Onze honden lopen altijd los in het bos... En zo ver dwalen ze dan niet af, want ze houden je precies in de gaten, maar idd wel een paar honderd meter van je af.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet je hond ook niet zo ver laten afdwalen in het bos alleen
Maar evengoed belachelijk
Als jij ze loslaat welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:24 schreef Inu het volgende:
Is het ook niet, maar ze worden daar elke dag 3x uitgelaten, dus ze kennen de weg naar huis ook wel
En er loopt een valse hond rond die andere honden aanvalt terwijl de baas niks doet en als ze aan de lijn zitten kunnen ze niet weg...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jij ze loslaat wel
Ik bedoel te zeggen dat een hond een paar honderd meter van je vandaan laten gaan, niet verantwoord is omdat je geen zicht meer hebt op wat het beest doet. Voor hetzelfde geld vliegt íe een andere wandelaar aan. En gaarne niet aankomen met "dat doet die van mij noooooit!"
Alles kan maar er komen ook weleens mensen in een straal van 50 meter langs....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Een hond kan ook in een straal van 50 meter prima rennen en rauzen
Dan pakt hij mij.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dan ben je iig vlakbij als je moet ingrijpen
En Frits hangt bij iedereen in de enkels.. of ik er nou naast loop of niet!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:37 schreef ColtZ40 het volgende:
En Bink heeft al bij 2 mensen het linker been afgebeten.
dan had jij een rare hond!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb ook een hond gehad dus ik mag er over oordelen
Het lijkt anders wel op een leeuw.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:41 schreef Inu het volgende:
En dit snoetje doet toch niemand kwaad
[ afbeelding ]
dat, mensen die er bang voor zijn. Onze hond heeft ook nooit iemand gepakt, maar er waren genoeg mensen doodsbang voor haar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:40 schreef Inu het volgende:
Het is niet dat ik me zorgen maak dat onze honden iemand aanvallen, maar ik vind het idd vervelend als ze loslopen en ze komen iemand tegen die bang is voor honden. In het grote bos hou ik ze daarom idd ook dichter bij me dan in dat kleine plukje bij mn ouders achter... En ik zorg iig nog altijd dat ik de honden zie en als ik iemand aan hoor of zie komen roep ik ze altijd bij me
En wat moet je ingrijpen als je hond iemand aanvalt? Kunnen die mensen zelf niet trappen?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het lijkt anders wel op een leeuw.
Is it cuz hes blond?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het lijkt anders wel op een leeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |