Ik raad je aan dit met hem af te spreken, anders komt het er nooit van!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
hij zou nog een keer voro mij koken, i love chili
Whehe, nee wij hebben kpn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:52 schreef Dizer het volgende:
zijn er mensen met 564x postcode en ook internet storing hebben met UPC?
Kut UPC
Krijgen jullie geen internet van upc?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
De buurman met onbeveiligd internet ook
Neequote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Krijgen jullie geen internet van upc?
Ja zeg, dat was onze twee-op-twee date!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef -moppie- het volgende:
nou dames, wie komt er op 27 oktober chili eten?
nietus dit is op een woensdag....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zeg, dat was onze twee-op-twee date!
Oh. Ik en dataquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nietus dit is op een woensdag....
2e?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
de 2e SQ!
Onthouden en geen smoesjes dat het straks niet in je nieuwe foon staat!
ik was al weg, vals zingen is dan overbodig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
lang zal hij leven
lang zal hij leven
hoewel hij al over de helluft is
ik gaf ook alleen maar antwoord.quote:
Maar wat brengt je dan weer hier?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:33 schreef FUFR het volgende:
omdat het kan, omdat ik dat wil en omdat ik het wel gezien heb hier.
omdat hier op zn zachts gezegd NIETS MAAR DAN OOK NIETS te beleven valt. (ok dat was niet zacht)
en om andere redenen die je niet aan gaan ook trouwens.
Mijn chili denk ik zo!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar wat brengt je dan weer hier?
ik weet niet waar dit nu weer over gaat, maar dat is verder niet belangrijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik dacht eigenlijk dat we het wel uitgepraat hadden enzulks, toen
Nee hoor. Chili ok, maar de trubbels daarna is het niet waard.quote:
dank.quote:
Naja, ik weet dat het niet aan moppie, colt, febster, r8ality, amaranta ligt. Dus dan blijven artic en sq over. 1+1 enzoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik weet niet waar dit nu weer over gaat, maar dat is verder niet belangrijk.
ik heb nagedacht, dingen gezien, dingen gehoord, dingen gelezen en bij mezelf (unaniem dus) toen besloten dat ik mijn vrije tijd (KUCH: WERKTIJD) beter kan besteden dan vanaf het moment dat ik gescheten heb tot ik naar bed ga de hele dag maar hier rond te hangen. ik heb ook een leven buiten fok, IRL vrienden buiten fok en daar wil ik meer tijd aan besteden.
40 euro voor dat dvd ding.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef Dizer het volgende:
Feli FUFR
Maar dat heb ik ook via PM gezegd
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef Dizer het volgende:
Feli FUFR
Maar dat heb ik ook via PM gezegd
Nou ja, jammer! Het was gezellig!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik weet niet waar dit nu weer over gaat, maar dat is verder niet belangrijk.
ik heb nagedacht, dingen gezien, dingen gehoord, dingen gelezen en bij mezelf (unaniem dus) toen besloten dat ik mijn vrije tijd (KUCH: WERKTIJD) beter kan besteden dan vanaf het moment dat ik gescheten heb tot ik naar bed ga de hele dag maar hier rond te hangen. ik heb ook een leven buiten fok, IRL vrienden buiten fok en daar wil ik meer tijd aan besteden.
niet meteen alles naar je toetrekken he, hebbert.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik weet dat het niet aan moppie, colt, febster, r8ality, amaranta ligt. Dus dan blijven artic en sq over. 1+1 enzoEn de manier waarop je de laatste tijd tegen me reageert. Maar dat mag ik niet zo voelen, dat weet ik.
(plus dat je wel meeleest getuige de PM's dan, dus je hangt hier nog evenzogoed rond dan toch?)
je mag m hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |