Kijk je wel uit dat er geen eikel op je kop valt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:22 schreef ArTiC het volgende:
het is goed weer voor een muts...eens kijken in welke doos ik die heb liggen
auw!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:33 schreef febster het volgende:
Geen soa, maar wel iets lulligs. Ik heb een bijbalontsteking (de mannelijke variant van een blaasontsteking) dus ik heb nu pencilline en moet tot zaterdag 'op bed' blijven.
Yak... Beterschap!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:33 schreef febster het volgende:
Geen soa, maar wel iets lulligs. Ik heb een bijbalontsteking (de mannelijke variant van een blaasontsteking) dus ik heb nu pencilline en moet tot zaterdag 'op bed' blijven.
Auw, beterschap.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:33 schreef febster het volgende:
Dokter zei dat het pech was. Normaal zijn er altijd bacterieen die daar rondzwerven alleen nu kwam er een onsteking uit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Auw, beterschap.
Hoe kom je hier aan?
beter nog, hoe kom je er af!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Auw, beterschap.
Hoe kom je hier aan?
10 dagen pencilline, en dan controle en ik moet mijn bal koelenquote:
loller!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:47 schreef febster het volgende:
[..]
10 dagen pencilline, en dan controle en ik moet mijn bal koelen.
Ja soort van, moest mijn bal niet bevriezenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
loller!
dus een ijspakking op je zaakje?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:49 schreef febster het volgende:
[..]
Ja soort van, moest mijn bal niet bevriezen.
Dikke handdoek er omheenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:49 schreef febster het volgende:
[..]
Ja soort van, moest mijn bal niet bevriezen.
Echt erg!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:41 schreef Inu het volgende:
HP helpdesk is echt crappy
Eerst snapt ie niet waarom ik mijn bestelbevestiging doorstuur (was de factuur kwijt...), want hij valt nog binnen de garantie. Wil ie daarna regelen dat ze mn ipaq op komen halen, dus ik vraag; oh, komen ze het hele ding ophalen? Blijkt dat het toch niet zo is, dus heeft ie toch die bevestiging nodig. Maar die moest in een bijlage ipv een mail en de bevestiging alleen was misschien niet genoeg. Dus gaat ie het navragen. Ondertussen kwam ik erachter dat mn factuur gewoon te downloaden is van de webshopDus ik dat ding mailen (ondertussen voor vet veel geld natuurlijk in de wacht), neemt ie weer op, vertel ik dat ik de factuur al heb gemaild, zegt ie dat ie me doorverbindt en dan daarna terugbelt, verbindt ie me niet door, want hij moest zichzelf doorverbinden met die afdeling en niet mij
Ben benieuwd wat er nu gaan gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |