En je probeerde mij zo'n unit aan te smeren?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:10 schreef Inu het volgende:
Heb nu een volgnummer gekregen voor de exchange service dat niet werkt
De telefoon zelf is erg fijn, de helpdesk alleen nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je probeerde mij zo'n unit aan te smeren?
Is op jaarbasis toch weer een potje nagellak (of 2)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup. Scheelt toch weer anderhalve euro per maand abbo kosten
Ja, maar jij bent zakelijk, daar verdienen ze nog eens wat aanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:32 schreef ArTiC het volgende:
Toch raar dat ik iedere keer bij HP alles binnen 5 minuten geregeld heb
hoi jij!!quote:
Vollen bak ambiancequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dag Artic.
Wat een drukte hier
Goed bezig!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Het gaat trouwens goed met mij, ben verhuisd van 'de kunst van het loslaten van je ex' naar 'datingsite' verhuisd.
Je hebt last van prikkels? Lijkt Juup wel!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:35 schreef ArTiC het volgende:
Ik voel dat sommige mensen nu een reactie van me verwachten
je bedoeld:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je hebt last van prikkels? Lijkt Juup wel!
Maar als ik jou was zou ik niet gaan daten met een totaal onbekende waarvan je niet eens weet hoe ze eruit ziet!
Laat ik maar meteen ff duidelijk zijn: ik date niet via FOK.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bedoeld:
Ik wil het geen vrouw aandoen dat ze met jou gaat daten voor ze weet hoe je eruit ziet!
Nee Artic, dat zeg ik niet!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bedoeld:
Ik wil het geen vrouw aandoen dat ze met jou gaat daten voor ze weet hoe je eruit ziet!
ik ook niet...en 1 goede raad: blijf weg uit het singles topicquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Laat ik maar meteen ff duidelijk zijn: ik date niet via FOK.
niet zo happenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee Artic, dat zeg ik niet!
Ik persoonlijk zal nooit gaan daten met iemand waar ik nog geen foto oid van heb gezien.
En btw, ik heb jou ook nog nooit gezien dus ik kan niet oordelen.
Dank voor de tip.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook niet...en 1 goede raad: blijf weg uit het singles topic
Dat zeiden er zoveel. En er zijn al zoveel babies.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Laat ik maar meteen ff duidelijk zijn: ik date niet via FOK.
Goehoed he!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ja kijk maar naar SQ en BB!
Een echte eindhoventopicrelatie nog wel
een huwelijk ja!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zekers!
En jullie hebben een ICQ randomchat huwelijk
Ja weet ik, en ik heb ook via fok wel eens dates gehad en zelfs een relatie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zeiden er zoveel. En er zijn al zoveel babies.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarnaast komt je opmerking een denigrerend over op me, hoewel je dat wss niet eens zo bedoeld.
Er zijn hele mooie relaties ontstaan op fok! Het is niet zo dat er alleen maar vieze mannetjes hier komen die daar op uit zijn ofzo.
aanvaardquote:
oh oh!quote:
bijj deze aanvaardquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:09 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja weet ik, en ik heb ook via fok wel eens dates gehad en zelfs een relatie.
Maar t was inderdaad niet denigrerend bedoeld, eerder omdat ik graag ongegeneerd FOK en hier geen gedoe met exen / flirts die meelezen wil hebben. Dus t is niks ten nadele van de FOK mannen hier want er zullen er hele leuke exemplaren tussenzitten.
Bij deze SORRY!
Ik wilde ze eigenlijkquote:
Flauwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wilde ze eigenlijk
Ilse Celeste Quirine noemen en
Ivo Connor Quintur
Maar dat mocht niet van Bor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |