Ja, duh... dat is net zo iets als rijk zijn tof vinden. Natuurlijk is Amsterdam tof.quote:
Amsterdam is gewoon een overhypede kutstadquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, duh... dat is net zo iets als rijk zijn tof vinden. Natuurlijk is Amsterdam tof.![]()
Maar dat wil niet zeggen dat Eindhoven niet ook tof is.
Wat dan, ik probeer heel vies te denken, maar ik kan niks bedenken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moest aan iets anders denken bij het plaatje in de OP.
Waaraan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moest aan iets anders denken bij het plaatje in de OP.
Bij wiener hebben ze denk ik wel van die bitjes. Zitten in een setje voor 5 euro.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:36 schreef amaranta het volgende:
ik hoopt dat een van jullie er misschien een had, maar ik haal er zelf wel een of brengt de wii wel naar een adresje wat ik via de pm kreeg.
hmmm thanx, bedankt voor het meedenkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij wiener hebben ze denk ik wel van die bitjes. Zitten in een setje voor 5 euro.
Is wel pisbakkenstaal, maar voor 1 keer goed zat.
Zijn deze setjes:
[ afbeelding ]
Echt wel. Van 4 mensen weet ik het zeker.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:43 schreef amaranta het volgende:
WIj in het Eindhoventopic doen niet aan druks.
We zijn druk. Maar doen er niet aan.
Ik van drie.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Echt wel. Van 4 mensen weet ik het zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |