Heel blij jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Justin blij.Of niet; hele kont weggeslagen.
quote:
mooie OP kerelquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Dan doe ik wel een OP.
Heb dat lelleke ding niet voor niets gemaakt.
[ afbeelding ]
steek je ook nog eigen geld erin?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
huis kijken was trouwens goed, het is een net huis, denk dat het hem wel gaat worden
wel standaard dingen als verfen, schuren, behangen en bijvoorbeeld nieuwe vloerbedekking op de trap (en eventueel in de andere 2 kamers boven, 1 heeft er laminaat) verder aantal andere punten, maar die kunnen de komende jaren ook nog wel
heb nu een hypotheek-voorstel, moet voor vrijdag 17.00 laten weten of ik verder wil met het kopen van deze woning; dus we gaan er maar eens even goed voor zitten
35 foto's op: http://s22.photobucket.com/albums/b342/ReMcOrE/Huis/
de hypotheek + starterslening van de gemeente is iets meer dan ik kwijt zal zijn voor de woning, dus dat gebruik dan voor het opknappen; de rest van het benodige geld voor het opknappen komt van mezelfquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
steek je ook nog eigen geld erin?
ja, het viel mij ook mee hoe het huis er aan toe was! totaal niet uitgeleefd, alles zag er netjes en strak uitquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Remco, het ziet er nog beter uit dan op de eerdere foto's. En dat zag er al prima uit.
Nee, ik liep terug van de rijbaan naar de stal, en daarvoor moest ik door het hek, maar meneer was te nieuwsgierig en kreeg een klap stroom van de omheining waardoor hij er als een idioot vandoor ging en op de teugels is gaan staanquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
San![]()
Hoe komt 't? Peerd is te wild?
Klap stroom? Ik ben niet gek op paarden maar dit is wel zielig.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik liep terug van de rijbaan naar de stal, en daarvoor moest ik door het hek, maar meneer was te nieuwsgierig en kreeg een klap stroom van de omheining waardoor hij er als een idioot vandoor ging en op de teugels is gaan staan
Gelukkig alleen het kopstuk en de teugels kapot. Pfff...
Met jouw tekentalent hoef je dat toch niet eens te vragen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:23 schreef Samzz het volgende:
Oh, trouwens! Ik doe mee aan de Paint wedstrijd in F&F, daarmee kan je een tekentablet winnen. En die wil ik dus heel graag winnen en ik heb dus paints ingestuurd.
Nu wil ik jullie vragen of jullie willen stemmen van de week
Liever een tik stroom om ze te keren dan dat ze door de omheining denderen. Dit was overigens een hek dat er voor de honden staat, zodat ze niet ontsnappen. En juist door dat hek moest ik heen...quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Klap stroom? Ik ben niet gek op paarden maar dit is wel zielig.
Tuurlijk welquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Met jouw tekentalent hoef je dat toch niet eens te vragen?
Ik zou denken inzending 43 want paard maar ik heb geen idee San.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Weet je al welke van mij zijn dan?Hint: Het is niet de pauw.
Ik zal je een hint geven, ze zijn alle drie in dezelfde stijl gemaaktquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zou denken inzending 43 want paard maar ik heb geen idee San.
Er zitten een paar hele mooie tekeningen tussen.Wacht ik ga nog eens kijken.
Die 3 die ik net noemde dus.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal je een hint geven, ze zijn alle drie in dezelfde stijl gemaakt
Haha, neequote:Op maandag 4 oktober 2010 19:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oke San, je had het over paints, dat zijn er dus meerderen. Ik neem aan dat je ze pas hebt ingezonden?
115, 118 en 126.
hej echt niks anders te doen?quote:
Ook mooi.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou ook naar een statusscherm kunnen kijken hoe alles langzaam maar zeker gekopieerd wordt
Ik trek er wel één los ja!quote:
Gehoord dat Hennesy overleden is?quote:
Mijn bier gaat ook wel eens doodquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Gehoord dat Hennesy overleden is?
http://www.nrc.nl/economi(...)nnessy_103_overleden
103, wat een leeftijd!
Beetje respect ja!quote:
Geen gordels? Dat heb ik nog nooit gezien. Tijd voor een nette schadevergoeding dacht ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn internet doet vervelend. Dus ik ga slapen.
Gooi wel even een verhaaltje hier neer;
Gisteren met een deel van de familie wezen karten (we waren op familieweekend), ik had nog nooit gekart, en het leek me geweldig, dus ik ging mee. Alles ging geweldig, tot ik met 4 mensen in 1 bocht kwam. 1 tikte me van achter (best hard) aan, waardoor ik vol gas intrapte, en met 60km/u tegen de zijkanten van de kartbaan gereden ben. Het mooiste was, er zaten geen gordels in de karts, dus ben volledig over het stuur heen gevlogen, heb het stuur in mn buik gehad en ben met mn hoofd eromheen geklapt. Kwartier later was ik in het ziekenhuis. Na 3 uur daar gezeten te hebben, blijken mijn beide voeten gekneusd, mijn buikwand gekneusd, en heb ik een (lichte) hersenschudding. Lekker is dat, zo'n eerste keer karten!
Is dat wat, waarvoor?quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:13 schreef Assiej het volgende:
@San, zag dit in de krant, is dat wat ? ik zag het vluchtig dus kijk zelf maar even
www.koetshandel.nl
Was dat heel toevallig in Duiven, bij Arnhem?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn internet doet vervelend. Dus ik ga slapen.
Gooi wel even een verhaaltje hier neer;
Gisteren met een deel van de familie wezen karten (we waren op familieweekend), ik had nog nooit gekart, en het leek me geweldig, dus ik ging mee. Alles ging geweldig, tot ik met 4 mensen in 1 bocht kwam. 1 tikte me van achter (best hard) aan, waardoor ik vol gas intrapte, en met 60km/u tegen de zijkanten van de kartbaan gereden ben. Het mooiste was, er zaten geen gordels in de karts, dus ben volledig over het stuur heen gevlogen, heb het stuur in mn buik gehad en ben met mn hoofd eromheen geklapt. Kwartier later was ik in het ziekenhuis. Na 3 uur daar gezeten te hebben, blijken mijn beide voeten gekneusd, mijn buikwand gekneusd, en heb ik een (lichte) hersenschudding. Lekker is dat, zo'n eerste keer karten!
dat dus.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen gordels? Dat heb ik nog nooit gezien. Tijd voor een nette schadevergoeding dacht ik.
Over Adidas?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:01 schreef norich het volgende:
[..]
Remco![]()
nee niet echt, vandaag presentatie voor engels.
Nee, Hoogeveenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:18 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Was dat heel toevallig in Duiven, bij Arnhem?
Inderdaad, we zijn al aan het zoeken en informeren of het wettelijk verplicht is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen gordels? Dat heb ik nog nooit gezien. Tijd voor een nette schadevergoeding dacht ik.
Onwettige algemene voorwaarden zijn onwettigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad, we zijn al aan het zoeken en informeren of het wettelijk verplicht is.
Voor je die kartbaan opgaat onderteken je een formuliertje dat je ze nergens voor aansprakelijk mag stellen als er wat gebeurd enzo. Dus wordt allemaal wat lastig.
Ja, die gaan 60. Dat is de maximum snelheid die ze halenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat dus.
Sterkte nath![]()
En gaan die karts 60?ik heb altijd het idee dat ze zachter gaan
Jij hebt er verstand van. Kan ik een schadevergoeding krijgen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Onwettige algemene voorwaarden zijn onwettig
Dan moet er uitgezocht worden of kartbanen verplicht zijn gordels in hun voertuigen aan te brengenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Onwettige algemene voorwaarden zijn onwettig
Hmm, goede vraag. Heb je onvergoedbare kosten moeten maken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van. Kan ik een schadevergoeding krijgen?
Als het volgens de wet verplicht is dat die karretjes met gordels uitgerust zijn, dan is de kartbaan aansprakelijk, algemene voorwaarden of niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van. Kan ik een schadevergoeding krijgen?
Juist. Maar er moeten wel kosten zijn gemaakt die niet worden vergoed door de verzekering om een schadevergoeding te krijgen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het volgens de wet verplicht is dat die karretjes met gordels uitgerust zijn, dan is de kartbaan aansprakelijk, algemene voorwaarden of niet.
Ik zei niks over een schadevergoedingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Juist. Maar er moeten wel kosten zijn gemaakt die niet worden vergoed door de verzekering om een schadevergoeding te krijgen.
In het ziekenhuis? Ze hebben onderzoeken gedaan, weet niet in hoeverre dat geld kost?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, goede vraag. Heb je onvergoedbare kosten moeten maken?
Denk ook niet dat er veel uit te halen valt. Gaat me ook niet zozeer om geld ofzo, maar vind het gewoon belachelijk dat dit soort letsel zo makkelijk opgelopen kan worden omdat ze geen gordels hebben. Wil ze op zn minst aanklagen omdat ze geen gordels hebben, zodat het niet weer gebeurd. Daarbij waren de karts ook niet echt goed onderhouden..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei niks over een schadevergoedingAls de kartbaan aansprakelijk is lijkt het me dat hun verzekering de kosten gaat vergoeden, helemaal als dit onder eigen risico valt
![]()
En ik denk wel dat Nath met haar hersenschudding en kneuzingen een aantal dagen werken misloopt... Maar daar kan een dokter meer over zeggen. Ik denk dat het zinvol is uit te zoeken of kartbanen verplicht zijn gordels te voeren. Zo ja, rechtsbijstand inschakelen om je opties door te spreken.
Reken maar op veelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In het ziekenhuis? Ze hebben onderzoeken gedaan, weet niet in hoeverre dat geld kost?
En van de kartbaan heb ik mn geld terug gekregen.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reken maar op veelMaar als het goed is wordt dat vergoed door de verzekering. En in je bovenstaande post geef je aan dat je zowel school als werk hebt gemist. Ik zou toch gaan uitzoeken of een kartbaan verplicht is gordels in zijn voertuigen te hebben, zo ja, dan zijn ze wettelijk fout en gelden de algemene voorwaarden niet meer en kan je ze om een schadevergoeding vragen.
Ik zou als ik jou was even contact opnemen met de rechtsbijstand, die kunnen je meer vertellen dan wij kunnen
Daar zou je ze op kunnen pakken, tegenverweer is dan: Er is duidelijk te zien dat er geen gordels in de karts zitten, ermee rijden houdt dus in dat er een risico genomen wordt en mogelijke schadelijke gevolgen op de koop toe worden genomen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:47 schreef Intelligence het volgende:
De kartbaan is toch verplicht, om alles te doen wat redelijk is om letsel te voorkomen? Gordels lijken mij daarbij wel iets voor de hand liggends... Of het nu wel of niet verplicht is (denk niet dat dit vastgelegd is), nalatigheid is al genoeg ...
Ik zou contact opnemen met de rechtsbijstand als je die hebt!
Even navraag gedaan hier op het werk aan twee personen die 'professioneel' karten en zij dachten beide dat het niet verplicht was + dat zij zelf nooit ook maar enige gordel gebruikten aangezien het volgens hen gevaarlijker was met dan zonder gordel ivm snijden en het vast zitten aan iets wat toch wel makkelijk over de kop gaat. Let wel dat deze heren met karts rijden die 'makkelijk' 150 km/u halen dus niet te vergelijken maar regels zijn er dus volgens mij niet voor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:47 schreef Intelligence het volgende:
De kartbaan is toch verplicht, om alles te doen wat redelijk is om letsel te voorkomen? Gordels lijken mij daarbij wel iets voor de hand liggends... Of het nu wel of niet verplicht is (denk niet dat dit vastgelegd is), nalatigheid is al genoeg ...
Ik zou contact opnemen met de rechtsbijstand als je die hebt!
Kinderen zijn ook zo kut hequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:Ik probeerde net wat te repareren in de bieb (een racestoel(, begint er een kind vlak naast me te janken
Concentratie was volledig weg en de woede bouwde weer op
Ben maar weggelopen...
Als je met een kart over de kop gaat, dan heb je het wel héél bont gemaakt...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Even navraag gedaan hier op het werk aan twee personen die 'professioneel' karten en zij dachten beide dat het niet verplicht was + dat zij zelf nooit ook maar enige gordel gebruikten aangezien het volgens hen gevaarlijker was met dan zonder gordel ivm snijden en het vast zitten aan iets wat toch wel makkelijk over de kop gaat. Let wel dat deze heren met karts rijden die 'makkelijk' 150 km/u halen dus niet te vergelijken maar regels zijn er dus volgens mij niet voor.
Jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kinderen zijn ook zo kut he
Goedemiddag
Ben je ook zo lekker geil, Stridje?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:21 schreef Assiej het volgende:
Ik wil naar huihuiizzzsszz![]()
nog tot kwart voor 5, zucht.
Same here ... tot laat in de nacht gewerktquote:
was jij altijd wel braaf overal dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja
En dan heb je ook nog van die mensen die dan zeggen: wacht maar tot je er zelf eentje hebt... uhu, kan ik jarenlang dat gejank aanhoren, ik dacht het niet![]()
Ben net maar even gaan roken omdat er weer wat krijserds rondliepen die alles 100x herhaalden
Vast wel. Maar wat is je punt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
was jij altijd wel braaf overal dan?![]()
en heb je nooit ergens lopen krijzen ofzo als je iets wou?
![]()
![]()
Ik typ enkel wat zij zeggenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Als je met een kart over de kop gaat, dan heb je het wel héél bont gemaakt...
Jij wordt later echt zo iemand die de politie belt wanneer er kinderen op straat lopenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik probeerde net wat te repareren in de bieb (een racestoel(, begint er een kind vlak naast me te janken
Concentratie was volledig weg en de woede bouwde weer op
Ben maar weggelopen...
Dat dacht ik ook al. Maar volgens mij is er nog wel een klein verschilletje tussen professioneel karten en voor de lol... Maar vooralsnog denk ik dat het eigen risico is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Even navraag gedaan hier op het werk aan twee personen die 'professioneel' karten en zij dachten beide dat het niet verplicht was + dat zij zelf nooit ook maar enige gordel gebruikten aangezien het volgens hen gevaarlijker was met dan zonder gordel ivm snijden en het vast zitten aan iets wat toch wel makkelijk over de kop gaat. Let wel dat deze heren met karts rijden die 'makkelijk' 150 km/u halen dus niet te vergelijken maar regels zijn er dus volgens mij niet voor.
Neuh, alleen as er een zwat'n over stroat löptquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef Mdrop het volgende:
Jij wordt later echt zo iemand die de politie belt wanneer er kinderen op straat lopen?
jeujquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:43 schreef Intelligence het volgende:
Wel net te horen gekregen dat de woning voor ons gereserveerd is, alleen nog de papierwinkel doorkomen
De reactie van Selma is wel koning daarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja dat zeker. Nog erger dat ik er nu achter kom.
Die van die Waarom ben ik zo lelijk had ik ooit wel gezien want daar heb ik ook weer een topic over geopend dat ik dat niet was. Maar vooral die eerste.
Men zal het nu gelukkig wel vergeten zijn.
Anders zijn ze dom dat ze het geloven.
Op een gegeven moment zie je aan de posts wel dat ze zien dat ik vergeten was uit te loggen.
Hopen dat ik 'm dan kan makenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:00 schreef Intelligence het volgende:
Ik ruik een TT / Naamtopic voor het volgende deel
ik zat vanmorgen gewoon met een dikke vettequote:
quote:Er komen 800 kaarten te koop voor het thuisduel tegen Werder Bremen. Meer info over enkele ogenblikken op fctwente.nl.
Nice man, hopen dat jij ook alles rond krijgt!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zat vanmorgen gewoon met een dikke vetteop m'n gezicht te vertellen over het huis, dus ik mag wel zeggen dat ik enthousiast ben!!
Ik zit ook alle drie de thuisduels op de oude hoofdtribune en dat zonder een enkele euroquote:
dit is gewoon het 1e huis waar ik op reageer en dan zou het gelijk raak zijn!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nice man, hopen dat jij ook alles rond krijgt!
quote:
Nog 5 minutenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 35 min te gaan, morgen mooi vrij
Waar vrouwen niet kunnen rijden?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:00 schreef Intelligence het volgende:
Ik ruik een TT / Naamtopic voor het volgende deel
Gefeliciteerdquote:
Welke nr inzending is dat dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:52 schreef rulerofdeath het volgende:
Trouwens, wordt er ook nog op mijn paint gestemd bij die paint wedstrijd?
ik wil ook wel zo'n tablet
inzending nr 82quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Welke nr inzending is dat dan?
Ja daar kan jij wel weer smakelijk om lachen jaquote:
Ik denk hieromquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar vrouwen niet kunnen rijden?
Want?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef Assiej het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat mijn 'meeting' straks met iemand(een bekende) geen succes gaat worden......
FOK!ker ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:12 schreef Assiej het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat mijn 'meeting' straks met iemand(een bekende) geen succes gaat worden......
Diegene wil spontaan even langskomen met de motor, vreemd...quote:
Neenquote:
Ook namens mijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Hen, gefeliciteerd
@ Nath, heel veel beterschap, sterkte en succes
Net als die figuren die geen richting aangeven op de rotondequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Stel gekken op de weg soms.
Vandaag deed er bij mij 1 knipperlicht uit en ging rechtdoor. Ik schrok me ook wezeloos.
3 ofzo vandaag.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Net als die figuren die geen richting aangeven op de rotonde
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
3 ofzo vandaag.
Ik als een malle toeteren dat ze mischien begrijpen dat ze knipperlicht moeten gebruiken.
Gaan ze zwaaien.![]()
Die mensen die geen knipperlicht bij de rotonde gebruiken vind ik de allerergste.
Wat voor auto rij je?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
3 ofzo vandaag.
Ik als een malle toeteren dat ze mischien begrijpen dat ze knipperlicht moeten gebruiken.
Gaan ze zwaaien.![]()
Die mensen die geen knipperlicht bij de rotonde gebruiken vind ik de allerergste.
gefeliciteerdquote:
wat voor nieuwe foon krijg je dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kom er net achter dat Hi me al 3x heeft gebeld over mn nieuwe foon
Morgen wordt ie gebracht
Nog steeds in Maastricht. Gewoon een andere kamer, met eigen keukenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja gefeliciteerd Hen! waar ga je wonen?
En Nathalie beterschap
Bejaarden mag je gewoon aan gort rijden hoor!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Fuckzooi, net bijna een renault kangoo aan stukken gereden, komt zo naar links zetten (vlakbij de mac in oldenzaal), waar ik gewoon netjes met 75 aan kom. Gaat dat mens 50 rijden
HTC Wildfire, da's ineens heel wat anders vergeleken bij mn huidige Sony Ericsson J110iquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HTC Wildfire, da's ineens heel wat anders vergeleken bij mn huidige Sony Ericsson J110i
Ik vond het maar es tijd wordenquote:
Met zo'n H200 kan dat nog wel een keer ja, waarschijnlijk voelt het dan net als een vogelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bejaarden mag je gewoon aan gort rijden hoor!
[ afbeelding ]
pafipo!
Je voelt er inderdaad weinig van (spreek uit ervaringquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Met zo'n H200 kan dat nog wel een keer ja, waarschijnlijk voelt het dan net als een vogel
Scheelt dat je het slachtoffer zo achterin kunt kiepen en weer mooi kunt doorrijden. En dan bij Goor van de brug in 't kanaal ermee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je voelt er inderdaad weinig van (spreek uit ervaring).
Geen stinkende bejaarden achterin. Dat verteert ter plekke welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Scheelt dat je het slachtoffer zo achterin kunt kiepen en weer mooi kunt doorrijden. En dan bij Goor van de brug in 't kanaal ermee.
Je kunt beter een paar keer langs het kanaal rijden richting borculo en wat reeën stukrijden, dat smaakt beterquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen stinkende bejaarden achterin. Dat verteert ter plekke wel
Ter hoogte van verkeerscentrum Rozendom in Rijssen had ik er bijna ééntje te pakken, maar helaasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Je kunt beter een paar keer langs het kanaal rijden richting borculo en wat reeën stukrijden, dat smaakt beter
Oh dat is ook mooi daar ja. Ik had er een keer bijna één een kilometer links na de stoplichten bij het tuincentrum. Op de motorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ter hoogte van verkeerscentrum Rozendom in Rijssen had ik er bijna ééntje te pakken, maar helaas
Met de motor zou ik niet doen, tenzij je er een spies voor hebtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Oh dat is ook mooi daar ja. Ik had er een keer bijna één een kilometer links na de stoplichten bij het tuincentrum. Op de motor, met een aardige snelheid
dat is ook de bedoelingquote:
quote:PeterGriffinn
No woman will ever be satisfied, because no man has a chocolate downstairs that ejaculates money.
quote:
Nee hij heeft ook een Twitter accountquote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]UIt een nieuw seizoen ofzo? Want deze ken ik nog niet
Welke sloop ga je heen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:29 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
Vanmiddag na het werk naar de autosloop.
Waar was dat?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dingen die je liever niet ziet; een bus die een fietser heeft geramd, ambulancepersoneel druk met een brancard en politieagenten die staan te praten met de chauffeur van de bus.
moet vandaag gewoon werken, vanavond proberen een beslissing te nemen over de woning en de bijbehorende hypotheekquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:00 schreef Assiej het volgende:
Slaap lekker allemaal
Wat is de planning voor iedereen voor morgen?
nog wat boeiends ?
Family Guyquote:
onderdelen nodig voor de Polo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:29 schreef rulerofdeath het volgende:
Vanmiddag na het werk naar de autosloop.
Opel vectra uit 98 ofzo.. van me ouders.quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh leu
Ik stond vanochtend om 8u aangekleed en al naast mn bed, in volle overtuiging dat ik om 9u moest beginnen in bieb Zielhorst. Pas 10 min later drong het tot me door dat het woensdag is, en ik dus vrij benMeteen m'n bed weer in en heb nog 3u liggen pitten, heerlijk.
Kut maar stiekem toch superfijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh leu
Ik stond vanochtend om 8u aangekleed en al naast mn bed, in volle overtuiging dat ik om 9u moest beginnen in bieb Zielhorst. Pas 10 min later drong het tot me door dat het woensdag is, en ik dus vrij benMeteen m'n bed weer in en heb nog 3u liggen pitten, heerlijk.
Dat is wel weer heel overdrevenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een kameraad van me doet dat echt domDie zet op z'n vrije dag de wekker om 7u, zodat ie wakker wordt en even later kan beseffen dat ie vrij is en verder kan tukken. Vind ie leuk
quote:
Ooh wachtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jesis, ik heb daarnet al 2x zitten schijten, en nog blijf ik flink ruften laten
Dat zou mijn humeur juist niet ten goede komen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een kameraad van me doet dat echt domDie zet op z'n vrije dag de wekker om 7u, zodat ie wakker wordt en even later kan beseffen dat ie vrij is en verder kan tukken. Vind ie leuk
Elke gek z'n gebrekquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:38 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat zou mijn humeur juist niet ten goede komen.
Thanks for sharing...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jesis, ik heb daarnet al 2x zitten schijten, en nog blijf ik flink ruften laten
Dag mejufferquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Elke gek z'n gebrek
Goeie bekomst Remco.
En......... WTF Drizzt
Hahaquote:
Dan ga je nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Straks een feest, maar geen zin want enorm moe
Voor je telefoontje hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woei, rond 14:15 is de koerier hier, werd net door haar gebeld
True, tenzij het van een goeie maat is die vindt dat jij maar gewoon moet komenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juist, verplichte 'feestjes' zijn nooit leuk.
quote:
Inddquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juist, verplichte 'feestjes' zijn nooit leuk.
Ligt een beetje aan het bedrijf.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
True, tenzij het van een goeie maat is die vindt dat jij maar gewoon moet komen
Bedrijfsfeestjes zijn erg, die gaan bijna altijd gepaard met een toespraak en braaf geleuter met koffie en een koekje enzo
quote:
ik heb zaterdag personeelsfeestquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bedrijfsfeestjes zijn erg, die gaan bijna altijd gepaard met een toespraak en braaf geleuter met koffie en een koekje enzo
Welke telefoon heb je?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, hij moet eerst 3 uur opladen
HTC Wildfirequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |