Maak er maar een geintje van jaquote:
Helemaal niet maar als een of andere idioot gaat zeiken dat hij zelfmoord wil plegen dan moet hij dat gewoon doen en ons er niet mee lastig vallen. Oftewel dikke vette onzinquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb er al vaak serieus over gedacht om van een viaduct te springen, misschien moet ik dit maar doen..
Ik weet dat jullie me zo niet kennen.. maar ik zit nu echt even zwaar met mezelf in de knoopquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef nietzman het volgende:
Gezien je laatste twee topics heb ik het idee dat je ergens bent vergeten uit te loggen, Daywalker..
Wat een laffe hond ben je dan zeg, ruim dan iig je eigen rotzooi op!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb er al vaak serieus over gedacht om van een viaduct te springen, misschien moet ik dit maar doen..
Dat is het woord, knoop.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie me zo niet kennen.. maar ik zit nu echt even zwaar met mezelf in de knoop![]()
JA ik ken je jij bent de kloon van Dribbel _quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie me zo niet kennen.. maar ik zit nu echt even zwaar met mezelf in de knoop![]()
Zoek hulp dan! Als je nog depressiever wilt wordne dan je al bent moet je voorla rondhangen op dit soort forumsquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er zitten nu ergens op een vmbo scholengemeenschap 2 puisterige kutpubertjes ontzettend veel lol te hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef nietzman het volgende:
Gezien je laatste twee topics heb ik het idee dat je ergens bent vergeten uit te loggen, Daywalker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |