Bedankt he... "Vriend"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:51 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Niet geloven hoor mensen ik geeuwde en hield netjes mijn hand voor mijn mond.
En je doet zo je best hè, ik zie dat je tegenwoordig zelfs toneelstukjes opvoert! Kom, kom je bent toch nog wel in staat om zo af en toe voor wat commotie te zorgen, of wordt het tijd dat we je gaan bijzetten in de Gaellerij van "Zij die het eens ....."quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:16 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Pfff... nenenene, niet zo watjesreactie, tering ik zit hier ookniet voor m'n lol!!
Tsja, als ik op jou moet gaan wachten...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
En je doet zo je best hè, ik zie dat je tegenwoordig zelfs toneelstukjes opvoert! Kom, kom je bent toch nog wel in staat om zo af en toe voor wat commotie te zorgen, of wordt het tijd dat we je gaan bijzetten in de Gaellerij van "Zij die het eens ....."
mmmmm de ogen van Spike (mooie naam trouwens) staan helderder dan die van de woordvoerder van Bompa.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:54 schreef vandijkie1974 het volgende:
Sherlock Holmes
[ link | afbeelding ]
en zijn Assistenten Watson en Spike
[ afbeelding ]
lol je wordt steeds zieligerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:53 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
mmmmm de ogen van Spike (mooie naam trouwens) staan helderder dan die van de woordvoerder van Bompa.
Dit verklaart alles m.b.t. zijn gedrag.![]()
Ik zal Dijkie niet meer "Plagen"![]()
De woordvoerder heeft al ellende genoeg zo te zien.![]()
Blindevink-1
Deed ik toch al dankzij jouquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef Toverheks het volgende:
leuke hond.
, maar dan niet gaan lopen zeiken als er filmpjes van je geplaatst worden, nu zwerf je op Internet
vind het leuk dat je af en toe een cap neerzet, maar god zoveel achter elkaar, PB en Chanel en Shomalia blijven onze huisfotografen hoor, je wringt je echt overal tussen.quote:
dank zij mij??? jij bent niet goed bij je hoofd, ik zet mezelf niet op Youtube hoor, dat heb je echt zelf gedaan.quote:
Des te meer reden voor mij om er lekker mee door te gaan... tot je alle kleuren van de regenboog ziet van het ergerenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het leuk dat je af en toe een cap neerzet, maar god zoveel achter elkaar, PB en Chanel en Shomalia blijven onze huisfotografen hoor, je wringt je echt overal tussen.wordt een beetje vervelend.
Beste Dijkie,quote:
Vinkie je weet het jou ban eraf dan die van ons ook is wel zo eerlijk..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:10 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Beste Dijkie,
Zoals ik net aangaf: ik ga niet plagerig reageren.
Is niet meer leuk.
Je hebt moeite daar mee om te gaan en ik begrijp nu pas waarom.
Sorry dat ik hier zo laat achter ben gekomen en vergeef mijn eventuele vervelende (lees plagerige) opmerkingen.
Ik hoop dat je wat met mijn tips kunt en hoop dat je hulp kunt vinden om te leren dat je niet alles negatief hoef te zien
Ik weet nu dat het moeilijk voor je is om een positieve zin te typen maar ben er van overtuigd dat het je gaat lukken.
Sommige mensen, zoals ik nu al 5 minuten, begrijpen de pijn die je van binnen hebt en willen je helpen deze te verdrijven.
Uiteraard moet je je daar wel voor open stellen.
Wellicht zinvol dat je mijn ban bij jou en Bompa's chat er af kunt halen zodat ik je wat sneller als op deze slowchat kan ondersteunen.
Gr. BlindeVink 1
Daarom voel jij je daar erg thuis he.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:29 schreef beequeen het volgende:
Het gaat alleen maar over bannen en unbannen. Gezellig zooitje ongeregeld.
Welcome to the clubquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:29 schreef beequeen het volgende:
Hun poging om alleen de "gezelligerts" over te houden is een succes zo te zien! Daar hebben ze uiteindelijk ook geen flikker aan op hun chatjes en komen uit wanhoop maar weer hier...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:29 schreef beequeen het volgende:
Aha, relle is eigenlijk toch wel lekker he?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Daarom voel jij je daar erg thuis he.
Daarom zit jij ook maar hierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:35 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Hun poging om alleen de "gezelligerts" over te houden is een succes zo te zien! Daar hebben ze uiteindelijk ook geen flikker aan op hun chatjes en komen uit wanhoop maar weer hier...
Wat doe je hier dan? Wat een ongelukkig leven zal jij hebben... Anders zat je hier nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef beequeen het volgende:
Het ongezellige sfeertje van die ouwe klinkt hier aardig door. Stemmingmakerij viert hoogtij. Walchelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |