Executieverkoop.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
Hebben ze dat ding niet gewoon gestolen incl. de papieren?
Vind het echt erg ongeloofwaardig dat ze geen sleutels kunnen overhandigen
Dat, want dat moet namelijk gewoon kunnenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Heb je al geprobeerd om de pook in N te sleuren terwijl je op de rem trapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat, want dat moet namelijk gewoon kunnen
Forget I said thatquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:37 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Ik ben niet anders gewend dan dat het contact aan moet staan (of 1 standje eerder) om te hendel te kunnen verplaatsen.
Met een auto uit 2004 kun je dat soort truukjes wel vergeten hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:58 schreef Herkauwer het volgende:
Slot openbreken en doorverbinden? En hopen dat je geen startonderbreker hebt met een chip in je sleutel
Slopen is overdreven, vaak is het verwijderen van het gedeelte rond de pook voldoende (waar PRND321 op staat). Dan zoeken naar een (meestal geel) hendeltje dat je kan optrekken/wegduwen/schuiven en je kan de auto in de N zetten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:28 schreef 2cv het volgende:
Middenconsole slopen en daar de selecteur deblokkeren. Of 2 van die hondjes/karretjes/dienbladen.
Hmm, had inderdaad het jaartal over het hoofd gezien!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:00 schreef Palomar het volgende:
[..]
Met een auto uit 2004 kun je dat soort truukjes wel vergeten hoor
Das jammr maar zoals daNpy zei wil soms ook nog welquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:25 schreef Taxidude het volgende:
Dat klinkt inderdaad niet heel lastig, bedankt voor de tip daNpy. Ik zal me er eens in verdiepen, je zou denken dat er bij het ontwerp van zo'n auto rekening mee gehouden wordt dat zo'n situatie voor zou kunnen komen.
Morgen de dealer maar eens bellen, zou zonde zijn als ik hem sloop in de eerste 15 minuten dat ie in mijn bezit is...
Eerst maar eens afwachten of mijn bod geaccepteerd wordt
EDIT: moet 150km afleggen (300 heen en terug) kost wat als je het laat doen.
Heb connecties bij een berger, misschien kan ik wel een auto met hefvork lenen.... dacht trouwens dat die vaak zo zwaar zijn dat je er een rijbewijs C voor nodig hebt, en die heb ik niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |