Klopt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar dit is pre-paid toch? geen abbo..
De mr is al een tijd onderweg terug uit Duitsland, wrs voor achten al thuisquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij ook alleen thuis? Meneer moet vanavond naar NL.
ook lekker! en leuk naar yoga.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, lekkere snack DEIk maak courgettekoekjes met feta en knoflookyoghurt - even een snelle hap. Vanavond lekker naar yoga
Ja:quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:10 schreef LieLie het volgende:
Bestaat er niet een soort hele handige overzichtelijke site om abonnementen en toestellen te vergelijken?
Oeh handig. Volgens die site moet ik tzt bij BEN zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja:
http://www.telecomvergeli(...)rAuaQCFcg1DgodTygNGw
of
http://www.mobiel.nl/
Ja dat moeten wij ook nog ff omzetten. Hebben nog ouderwets dure KPN lijn, maar wel Ziggo tv en zo.. dus beetje zonder eigenlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:22 schreef golfer het volgende:
Ik bel vast via de kabel. Zit bij mijn Ziggo-abonnement in. Met andere Ziggogebruikers is het gratis bellen.
Constant gebleven, eigenlijk. Het eten in China is baggervet vaak, en in NK zijn we helemaal volgeproptquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ook lekker! en leuk naar yoga.
hoe is t nou na de vakantie? nog aangekomen door de groenten dumplings en yakmelk?of ben je juist keurig op gewicht gebleven door t vele dingen doen?
oh netjes als je zolang weg geweest bent en uit je eigen ritmequote:Op maandag 4 oktober 2010 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Constant gebleven, eigenlijk. Het eten in China is baggervet vaak, en in NK zijn we helemaal volgeproptdus eigenlijk viel het me wel mee!
Mooi zoquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
Constant gebleven, eigenlijk. Het eten in China is baggervet vaak, en in NK zijn we helemaal volgeproptdus eigenlijk viel het me wel mee!
Voelde je je niet een beetje bezwaard daarover, wetende dat tijdens wat ze in NK de Zwarte Mars noemden er waarschijnlijk ca. 2 miljoen mensen verhongerd zijn en het gros van de bevolking nu nog haast aan het doodhongeren is?quote:
Ja, natuurlijk wel (ik vind dit een beetje een belerende opmerking, eigenlijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Voelde je je niet een beetje bezwaard daarover, wetende dat tijdens wat ze in NK de Zwarte Mars noemden er waarschijnlijk ca. 2 miljoen mensen verhongerd zijn en het gros van de bevolking nu nog haast aan het doodhongeren is?
Ik krijg mijn bundel echt nooit leeg. Ik ben net zo gek op bellen als Steer (nou ja, bijna) en SMS ook slechts incidenteel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:20 schreef flying-dutchman het volgende:
hmmmz jullie met jullie lage bundels
elke maand bel ik mijn bundel van 300minuten wel leeg, ook meestal nog een uurtje of 2-3 op de werk telefoon en ben bezig met een vaste lijn zodat ik niet mijzelf hoef te rantsoeneren eind van de maand als ik zie dat ik nog maar paar bel minuten overheb. Bellen buiten de bundel is wel duur (25cpm). Dus als ik thuis ben is vaste lijn voornamelijk voor vaste nummers (iets van 3cpm)
wij hebben wel een vaste (Vlaamse) lijn (waarmee we wel gratis in Europa bellen maar alleen naar vaste nummers) maar ik gebruik mijn (Nederlandse abo) mobiel t meest eigenlijk. bel vrij veel naar Nederlandse gms's. .. dus die 300 minuten enzo komen bij mij echt wel op.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Als je geen vaste telefoon hebt (zoals wij nog) dan moet je wel een abbo hebben denk ik, en goed nadenken over hoeveel je belt. Wij hebben daarom genoeg aan prepaidjes
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wij hebben wel een vaste (vlaamse) lijn maar ik gebruik mijn (nederlandse abo) mobiel t meest eigenlijk aangezien we t meest naar nederlandse 06nummers bellen.. dus die 300 minuten enzo komen bij mij echt wel op.
Ik heb nog bereik hier (pas ong 3-4 km verderop is mijn Nederlandse bereik wegquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]bellen vanuit Belgie naar Nederland valt toch buiten je bundel, DE?
Ahquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb nog bereik hier (pas ong 3-4 km verderop is mijn Nederlandse bereik weg)
Ben je aan de lijn, Tezzje?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:49 schreef Tezz het volgende:
@FF: ik ga hapjes maken, geen heel buffet voor ze maken! Gewoon voor bij de borrel 's avonds!
En ik heb friet gegeten (friet?? Ja. FRIET). Was errug lekker! Na vier weken water en brood (nou ja) heb ik intens genoten van een vette fricadel met mayo en satesaus en knapperige frietjes uit de snackbar met zout. Jummie jummie jummie. Nu maar even een paar kilometer wandelen, haha
nee ik heb gewoon een Nederlands abo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:59 schreef flying-dutchman het volgende:
DE heb jij zon speciale grens bundel ofzo? heb daar wel eens over gehoord maar of ze echt bestaan geen idee. Zodat het wat minder uitmaakt of je toevallig aan een NL mast hangt of een BE mast.
ik ben itt Steer, de bel-Aziaatquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:20 schreef flying-dutchman het volgende:
hmmmz jullie met jullie lage bundels
elke maand bel ik mijn bundel van 300minuten wel leeg, ook meestal nog een uurtje of 2-3 op de werk telefoon en ben bezig met een vaste lijn zodat ik niet mijzelf hoef te rantsoeneren eind van de maand als ik zie dat ik nog maar paar bel minuten overheb. Bellen buiten de bundel is wel duur (25cpm). Dus als ik thuis ben is vaste lijn voornamelijk voor vaste nummers (iets van 3cpm)
zat je in zo'n internationale trein richting duitsland ofzo... daar blijf je van plek wisselen als het reservering weergave systeem kaduuk is... elk station mag je weer een nieuwe plek vinden omdat een duitser die gereserveerd heef. Erg hinderlijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi heZo lekker koken
Met de trein reizen is wel vermoeiend hoor....al dat heen en weer geloop
![]()
lekkeeerrr!!! nu heb ik trek in patat oorlog, een satékroket en een kaassoufflequote:Op maandag 4 oktober 2010 17:49 schreef Tezz het volgende:
@FF: ik ga hapjes maken, geen heel buffet voor ze maken! Gewoon voor bij de borrel 's avonds!
En ik heb friet gegeten (friet?? Ja. FRIET). Was errug lekker! Na vier weken water en brood (nou ja) heb ik intens genoten van een vette fricadel met mayo en satesaus en knapperige frietjes uit de snackbar met zout. Jummie jummie jummie. Nu maar even een paar kilometer wandelen, haha
Lekker toch? En gezondquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zat je in zo'n internationale trein richting duitsland ofzo... daar blijf je van plek wisselen als het reservering weergave systeem kaduuk is... elk station mag je weer een nieuwe plek vinden omdat een duitser die gereserveerd heef. Erg hinderlijk
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:06 schreef Vork het volgende:
Ik zit momenteel met smartphone te wachten op een rijsttafel.
Ook wel handig van zo'n ding, het maakt het alleen zitten wachten in een restaurant wat minder vervelendquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:06 schreef Vork het volgende:
Ik zit momenteel met smart te wachten op een rijsttafel. Etentje bij een oud collega, alleen is er momenteel nog niemand.
Voor 2k heb je een andere auto, geen nieuwequote:Op maandag 4 oktober 2010 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
Nee hoor...ik heb nl. geen geld voor een nieuwe. En tuurlijk zal je voor 1300 EUR vast een nieuwe auto kunnen krijgen of voor EUR 2000 maar ik ken deze auto en ondanks dat-ie eigenlijk een tikkie te klein is voor mij, ga ik hem niet zomaar weg doen. En hierna ben ik er weer voor een jaar vanaf hoop ik
Sommige kinderen vragen er gewoon omquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:49 schreef Sarabi het volgende:
I wish....
Echt je mag kinderen niet slaan, maar......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Tering. Wat veel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:01 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben itt Steer, de bel-Aziaat![]()
moet iedere maand opletten dat ik niet te veel over mn belbundel ga van 430 minuten. ik ga er altijd over, maar wil niet meer dan ¤ 5,- meer. betaal daarbij voor mn tel ¤ 10,- internet, ¤ 10,- smstegoed en ¤ 7,- verzekering. Als ik een rekening van rond de ¤ 75,- heb ben ik heel tevreden
Fijn voor de auto en minder voor je hoofd !quote:[b]Op maandag 4 oktober 2010 18:23 schreef Leintjeuh
Nou, auto weer opgehaald. De dagwaarde zoals geschat door de schade expert valt 100% (of 1000 euro) mee. Auto mag voor 2400 gerepareerd worden, de schade is 2250
Ik hou er geen geld aan over maar het kost me ook niks.
En nu ga ik op de bank liggen want ik ben én misselijk, én ik heb alweer/nogsteeds hoofdpijn
Nou - nou .quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Tering. Wat veel.![]()
Jij bent dus eigenlijk een enorme belslet.
een hele grote slet iddquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Tering. Wat veel.![]()
Jij bent dus eigenlijk een enorme belslet.
smurf?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou - nou .
Wat ben ik dan?
* belt voor 7,50 per maand mobiel en krijgt het niet op.
Net zo belschuw als de meesten hier?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou - nou .
Wat ben ik dan?
Neem es rust Lein, na dat ongelukquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
En nu ga ik op de bank liggen want ik ben én misselijk, én ik heb alweer/nogsteeds hoofdpijn
hahaquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:48 schreef flying-dutchman het volgende:
komt gewoon omdat FF zon onwijs leuke telefoon stem heeft
Ja want dok Isa zit te verzakenquote:
Nou, niet zo zeer aan het lijnen maar minder aan het eten. En wat bewuster. Goed ontbijt, matige lunch en gewoon een bord avondeten (waarbij ik niet speciaal kook, maar wel bijvoorbeeld het sausje weglaat over mijn biefstuk).quote:
als ik dingen moet regelen doe ik dat weer liever wel met de mail.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik mail het liefsteEigenlijk zou ik gewoon alles willen mailen..
Een belmaagd?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:40 schreef AnneX het volgende:
Wat ben ik dan?
Met mijn ouders bellen vind ik wel leuk, maar die spreek ik dan ook niet vaak. Verder bel ik eigenlijk nooit iemand voor mijn plezierquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als ik dingen moet regelen doe ik dat weer liever wel met de mail.
bellen is voor mij alleen leuk als t gezellig is
van veel sms'en of mailen krijg ik zere vingers.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja want dok Isa zit te verzaken
En Elf dat herken ik ook wel, ben niet meer zo'n beller sinds mijn functie aan de balie. Daar gaat het kreng de hele dag door
Ik vind sms-en leuk
vergis je niet, zulke dingen zien mensen wel in tekst hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan heel persoonlijk mailen![]()
![]()
Aan de telefoon kom ik soms bot over als ik geen zin heb, dat merk je niet via mail
haha meestal is dat andersom.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan heel persoonlijk mailen![]()
![]()
Aan de telefoon kom ik soms bot over als ik geen zin heb, dat merk je niet via mail
wat voor liedje?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom zit ik met het liedje "verliefde op het meisje van de oliebollenkraam" in mn hoofd?
Nee, want ik mail alleen terug als ik zin hebquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vergis je niet, zulke dingen zien mensen wel in tekst hoor
Dat is niet waar, hoe weet jij nou hoe ik mail? Heb je nog nooit een mailtje gestuurd meen ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha meestal is dat andersom.
Ik heb wel een heleboel collega's die ook een BB hebbenquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet na vandaag ook dat je kunt Pingen
een kwaliteitsliedje van de allerbeste zanger die dit land te bieden heeft. ik heb het in mn hoofd en het komt er niet meer uitquote:
Pilates is leukquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
Sportkaart aangeschaft voor in Maastricht.
Zag dat ze ook Pilateslessen gaven, dus misschien ff een kijkje nemen
ik klik maar niet denk ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een kwaliteitsliedje van de allerbeste zanger die dit land te bieden heeft. ik heb het in mn hoofd en het komt er niet meer uit![]()
Ah, we hebben een letter.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:01 schreef flying-dutchman het volgende:
bellen![]()
sms![]()
pingen![]()
emailen(iets minder dan bovenstaande, tis net wat langzamer)
bovenstaande met A![]()
![]()
![]()
ooh dat is tof!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Pilates is leuk
In mijn cluppie komt een oude man meedoen, die doet het al een tijd... als je hem ziet denk je: pff. zou dat goed gaan? (oud krom en zo) maar die is lenig!
anna liever niet.... stel dat we zouden trouwen en mijn achternaam zou nemen dan heeft ze dezelfde naam als een van mijn zusjesquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Anneke? Annelyn? Anna?,, ik vind Anna wel wat voor het vriendinnetje van Mans, of is het een Annelieke? Amalia.. neh.. ehhmm.....
Tot nu toe heeft het weinig duurzaams opgeleverd, dus misschien moet je toch eens aan de B beginnenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:05 schreef flying-dutchman het volgende:
bedenk me net iets... alle meisjes die ik leuk vond/vind op 1 na hadden een A in de naam
je mist wel wat hoor. rinus is het visitekaartje van de nederlandse muziekquote:
Vraag je toch of ze haar naam veranderdquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:05 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
anna liever niet.... stel dat we zouden trouwen en mijn achternaam zou nemen dan heeft ze dezelfde naam als een van mijn zusjes
Amalia, Alexia, Ariane?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:05 schreef flying-dutchman het volgende:
bedenk me net iets... alle meisjes die ik leuk vond/vind op 1 na hadden een A in de naam
Dat ik dat niet eerder bedacht!quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:08 schreef flying-dutchman het volgende:
wie quote even heel voornamen woordenboek
Aagjequote:Op maandag 4 oktober 2010 19:08 schreef flying-dutchman het volgende:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:08 schreef flying-dutchman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Women are like phones ; We like to be held, talked to and if you press the wrong button you will be disconnected.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]Ik sta er inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
maar de golfer variant is heel veel handwerk... die moet je namelijk aanzwengelen... wat minder modern enzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is dan weer meer een golferopmerking
ok dat staat ook wel weer heel dubbelzinnig, doelde dus op zon slinger die gebruikt word voor het aanslingeren van auto's vroegahquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:19 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
maar de golfer variant is heel veel handwerk... die moet je namelijk aanzwengelen... wat minder modern enzo
Dat zou wel echt te grappig zijn als ie daar ligtquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:27 schreef flying-dutchman het volgende:
bedenk me nog een plek waar ik nog niet gekeken heb... de brievenbus beneden... ik kan het me niet voorstellen, maar ga toch zo maar ff kijken
helaas ook al niet, ik weet het gewoon echt niet meer, straks nog wel de vuilnis doorzoekenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat zou wel echt te grappig zijn als ie daar ligt
Etenquote:
NSSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:47 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
NSSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu een nespressootje denk ik
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:
Morgen eerst huisje kijken, daarna avonddienst. Maar woensdag-donderdag-vrijdag vrij.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:39 schreef AnneX het volgende:
Fijn voor de auto en minder voor je hoofd !
Heb je toevallig een dagje vrij om rustig te bewegen en niet te werken?
HUH? Heb je ruzie gekregen omdat je de organisatie van iets op je had genomen??quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:49 schreef LieLie het volgende:
Het hele ruzie-in-de-straat-verhaal is ook nog niet afgelopen trouwens![]()
Maar ik heb wel een blok mensen die aan mijn kant staan en de mr heeft gezegd dat we ons lidmaatschap van de buurtvereniging gewoon opzeggen als ze hier over doorgaan.
Nou, het is nog geen ruzie, maar dat borrelt wel. Blijkbaar is er wat ontevredenheid over mij en twee anderen uit de 'kleine commissie'. Omdat we er vaak niet waren (studie, eigen zaak, sport). Maar destijds heeft niemand daar iets over gezegd. En wij hebben dat wel van tevoren aangegeven. Maar nu vroeg één van de mensen in de straat ineens om een evaluatiegesprek, want er waren dingen niet goed gegaan. En zij en nog een aantal anderen betaalden al geen contributie meer. Maar dat wordt een mogelijkheid om ons onderuit te halen en daar pas ik voor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HUH? Heb je ruzie gekregen omdat je de organisatie van iets op je had genomen??!!
Ik heb veel teveel courgettekoekjesbeslag gemaakt, dus ik blijf bakken. Ah well, heb ik morgen een lekkere lunch. Maar nu heb ik onder het bakken al 2/3e portie opquote:
Wat een geweldige kleinburgerlijkheidquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:58 schreef LieLie het volgende:
Nou, het is nog geen ruzie, maar dat borrelt wel. Blijkbaar is er wat ontevredenheid over mij en twee anderen uit de 'kleine commissie'. Omdat we er vaak niet waren (studie, eigen zaak, sport). Maar destijds heeft niemand daar iets over gezegd. En wij hebben dat wel van tevoren aangegeven. Maar nu vroeg één van de mensen in de straat ineens om een evaluatiegesprek, want er waren dingen niet goed gegaan. En zij en nog een aantal anderen betaalden al geen contributie meer. Maar dat wordt een mogelijkheid om ons onderuit te halen en daar pas ik voor.
Samenwerken met vrijwilligers in buurtverenigingen, sportverenigingen en soortgelijke clubs is ook echt vreselijk frustrerend. Er is vaak een reden dat veel van die mensen niet beroepsmatig in een managementfunctie zittenquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, het is nog geen ruzie, maar dat borrelt wel. Blijkbaar is er wat ontevredenheid over mij en twee anderen uit de 'kleine commissie'. Omdat we er vaak niet waren (studie, eigen zaak, sport). Maar destijds heeft niemand daar iets over gezegd. En wij hebben dat wel van tevoren aangegeven. Maar nu vroeg één van de mensen in de straat ineens om een evaluatiegesprek, want er waren dingen niet goed gegaan. En zij en nog een aantal anderen betaalden al geen contributie meer. Maar dat wordt een mogelijkheid om ons onderuit te halen en daar pas ik voor.
't zijn ook allemaal van die mensen die bijna de hele dag bij huis zijn. Maar die hebben zich toen niet opgegeven om het te doen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een geweldige kleinburgerlijkheidJe zal maar niets beters te doen hebben
Ja, ik begon enthousiast en naïef, maar zo ben ik er ook snel klaar meequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Samenwerken met vrijwilligers in buurtverenigingen, sportverenigingen en soortgelijke clubs is ook echt vreselijk frustrerend. Er is vaak een reden dat veel van die mensen niet beroepsmatig in een managementfunctie zittenVroeger best veel gedaan, maar sinds ik werk kan ik het niet meer opbrengen. Ik heb in mijn werkzame leven wel genoeg gezeik aan mijn hoofd
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:07 schreef ColdFeet het volgende:
W0000000t, ons nieuwe neefje is geboren
congrats!!!!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:07 schreef ColdFeet het volgende:
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:07 schreef ColdFeet het volgende:
Feliquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, kinderachtig!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!![]()
Enne LieLie, ik zou er ook klaar mee zijn hoor als ze zo gaan doen. Wat een zeikerds zeg.
Iddquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:14 schreef TAV74 het volgende:
OMG, daar hebben we onze schreeuwende Eurlings weer bij DWDD
WOOOOOOOOOOtquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:07 schreef ColdFeet het volgende:
Alles zat er in en jij noemt het een overgangsafleveringquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
w000000t CF
Dexter aflevering 2 gezien. Beetje een overgangsaflevering vond ik. Maar wel genoten.
50 gulden toch?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Over voornamen gesproken, ik kwam vandaag een Geeltje tegen. Wie had daar ooit eerder van gehoord? Ik heb nog geprobeerd op te zoeken waar dat van af stamt oid, maar kon daar niets over vinden.
Vliegen? Je verse neefje woon in ZA?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:23 schreef ColdFeet het volgende:
Dit is #2, zijn grote broer is 4.
Kijken of ik snel vliegtickets kan boeken
Hij heeft niemand vermoordquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles zat er in en jij noemt het een overgangsaflevering
Madridquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vliegen? Je verse neefje woon in ZA?
Weet ik niet, vind het wel leuk om je ooit te ontmoeten en dan verlegen te doen ende zo.quote:
Sorry, zullen het in een spoiler zetten maar je weet iig dat er een wasbeer doodgaatquote:
Zul je zien dat dat een cruciaal moment in deze serie isquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sorry, zullen het in een spoiler zetten maar je weet iig dat er een wasbeer doodgaat
iddquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
zoontjes, kleinzoontjes, neefjes, mannetjes, broertjes allemaal leuk
De wasbeer lag op een asfaltwegquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zul je zien dat dat een cruciaal moment in deze serie is
En hoe zit het dan met dochtertjes, kleindochtertjes, nichtjes, meisjes en zoontjes?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:29 schreef Bluezz het volgende:
zoontjes, kleinzoontjes, neefjes, mannetjes, broertjes allemaal leuk
Nichtjequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met dochtertjes, kleindochtertjes, nichtjes, meisjes en zoontjes?
Er wordt over kids gepraat en gelijk gaat ze de Mr. zoenenquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er wordt over kids gepraat en gelijk gaat ze de Mr. zoenen![]()
![]()
Dealquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet ik niet, vind het wel leuk om je ooit te ontmoeten en dan verlegen te doen ende zo.
Ook leuk & lief was garpje, niezo happen kindquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
En hoe zit het dan met dochtertjes, kleindochtertjes, nichtjes, meisjes en zoontjes?
Ligt dit nou aan mij, ofquote:Geluid is redelijk zolang je geen vinger voor de speaker houdt, er is dan bijna niets meer te horen.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:46 schreef LieLie het volgende:
Van Kieskeurig.nl over een telefoon:
[..]
Ligt dit nou aan mij, of
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wel een enorm minpunt natuurlijk
was jij hier al bij in hun tijd dan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:54 schreef AnneX het volgende:
Eigenlijk mis ik een stuk of drie regelmatige users: Dude , Braamyo en z80.
Weten jullie waar die uithangen?
Neem ze alledrie?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeliciteerd CF!!!leeeeuukkk!!
ik neem een thee op jeweet alleen niet wat ik erbij wil. Bitterkoekjes, een boterkoekblokje of een handje maltesers?
Geen idee, op oefening oid en volgens zei Z80 een keer iets over Tailand.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:54 schreef AnneX het volgende:
De eerste 10 minuten okay?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het helpt als jij ook een beetje verlegen gaat doen.
Braam is toch op uitzending? Of was dat een grapje?quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen idee, op oefening oid en volgens zei Z80 een keer iets over Tailand.
Braamyo is in afghanistan!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:54 schreef AnneX het volgende:
Oefening, uitzending, iets in het groen iigquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Braam is toch op uitzending? Of was dat een grapje?
Dat moet ik zienquote:
Uitzending is wel iets serieuzer dan dat gehobbel over de Drentse heidequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oefening, uitzending, iets in het groen iig
Dacht dat we daar aan het weggaan waren. Of zit hij daar als Talibanquote:
Bitterkoekjequote:Op maandag 4 oktober 2010 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ik neem een thee op jeweet alleen niet wat ik erbij wil. Bitterkoekjes, een boterkoekblokje of een handje maltesers?
Ik heb eindexamen in drama gedaanquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat moet ik zienJij en verlegen doen?
RDTF?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dacht dat we daar aan het weggaan waren. Of zit hij daar als Taliban
Braamyo zn lichting is als goed is de laatstequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dacht dat we daar aan het weggaan waren. Of zit hij daar als Taliban
Phew, die ENFJ's ik word er nu al moe vanquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat moet ik zienJij en verlegen doen?
Huh? Wat?quote:
Ik wil wel de bitterkoekjesquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
neuh das overdreven... het werden 2 bitterkoekjesquote:
Wat is het dilemma?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:04 schreef flying-dutchman het volgende:
ik geef het zoeken op... ben net door vuilnis heen gegaan![]()
ik heb gewoon geen idee meer. A smsde net dat ze van het weekend geen tijd heeftgelukkig heeft ze wel en optie overgelaten voor het weekend daarna... dilemma's dilemma's
doordeweeks een hapje eten ergens? woensdagje of zo?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:04 schreef flying-dutchman het volgende:
ik heb gewoon geen idee meer. A smsde net dat ze van het weekend geen tijd heeftgelukkig heeft ze wel en optie overgelaten voor het weekend daarna... dilemma's dilemma's
But van je camera.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:04 schreef flying-dutchman het volgende:
zijn nog genoeg over, kom maar een bakkie thee halenquote:
goed teken dat ze wel direct een alternatief biedt. sms morgen maar terug...quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:04 schreef flying-dutchman het volgende:
Optie is goed fdquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:04 schreef flying-dutchman het volgende:
Door de gootsteen gespoeldquote:
Goeie. Date hoeft niet uitgebreid. Is gewoon tijd met elkaar doorbrengen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
doordeweeks een hapje eten ergens? woensdagje of zo?
weekend smste zequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
doordeweeks een hapje eten ergens? woensdagje of zo?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Phew, die ENFJ's ik word er nu al moe van
dan kan die van mij met 2002 erop ook in de gootsteen denk..quote:
ze kan dit weekend niet. Volgend weekend is een optie maar duurt te lang voor FD. Daarom doordeweeks.quote:
a) duurt te langquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ze kan dit weekend niet. Volgend weekend is een optie maar duurt te lang voor FD. Daarom doordeweeks.
Eerst bellen proeven, dan pas conclusies trekkenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan kan die van mij met 2002 erop ook in de gootsteen denk..
correctquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
a) duurt te lang
b) housewarming; the culsc edition
Ik heb alleen geen idee waar jij woont eigenlijk, leiden?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn nog genoeg over, kom maar een bakkie thee halen
En ik ben ook niet zo fysiek.quote:
Hahahahahaquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik ben ook niet zo fysiek.Qua aanraken en knuffelen.
Dansen daarentegen.![]()
Van het Hootersmeisje gehoord dat ze niet met de andere jongens wilde dansen want die waren suf, ze wil met mij dansen.quote:
Coolquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van het Hootersmeisje gehoord dat ze niet met de andere jongens wilde dansen want die waren suf, ze wil met mij dansen.
Wat leuk!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van het Hootersmeisje gehoord dat ze niet met de andere jongens wilde dansen want die waren suf, ze wil met mij dansen.
of interpreteer ik dat verkeerdquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van het Hootersmeisje gehoord dat ze niet met de andere jongens wilde daten want die waren suf, ze wil met mij daten.
Hoe heet zequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Friggin tease man, op elke foto die ze op haar facebook post heeft ze 20 anabole negers + Duitsers die aan haar vertellen hoe *kwijl* ze wel niet is.
Maar neem je het haar kwalijk?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ze is ook best *kwijl* dus ik neem het die kerels niet kwalijk.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neu, ik denk dat ze op haar leeftijd (24) gewoon het licht uit haar ogen moet laten uitwonen door een paar negers en dan pas rond haar 30e aan een stabiele relatie met een betrouwbare jongen moet beginnen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:19 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
of interpreteer ik dat verkeerd
subtiel enzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neu, ik denk dat ze op haar leeftijd (24) gewoon het licht uit haar ogen moet laten uitwonen door een paar negers en dan pas rond haar 30e aan een stabiele relatie met een betrouwbare jongen moet beginnen.
Nee absoluut niet! Als ik haar uitstraling en uiterlijk had, zou ik er ook mijn ego mee opkrikken! Mannen zijn nu eenmaal zo makkelijk beïnvloedbaar door uiterlijk. Ze is daarnaast ook intelligent (ze zegt zinnige dingen, on-Hooters achtig) en ze weet gewoon goed hoe ze mannen om haar vingers moet winden.quote:
Ga je nou ook een eventuele toekomstige vaste vriendin vertellen dat je hier zit en hoe je hier heet?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neu, ik denk dat ze op haar leeftijd (24) gewoon het licht uit haar ogen moet laten uitwonen door een paar negers en dan pas rond haar 30e aan een stabiele relatie met een betrouwbare jongen moet beginnen.
Kom, ik heb 1x met haar gedanst en een afspraak om deze week weer te dansenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ga je nou ook een eventuele toekomstige vaste vriendin vertellen dat je hier zit en hoe je hier heet?
Lijkt me interessante materie voor een vriendin![]()
half uurtje ervanafquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee waar jij woont eigenlijk, leiden?
Ik bedoel het in het algemeenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom, ik heb 1x met haar gedanst en een afspraak om deze week weer te dansen
Bovendien heb ik geen zin in een relatie met WEER iemand uit ex-Sovjet Unie
Doe maar.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Eens zien wat facebook te zeggen heeft
Hmm is het die ene T. zonder achternaam op facebook?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Eens zien wat facebook te zeggen heeft
en/of soaquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil liever een diploma, dan een vriendin of fuckbuddie.
Jep. Ze zei dat haar pa een spion was voor de KGB en daarom haar achternaam niet prijs kon geven.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Hmm is het die ene T. zonder achternaam op facebook?
jij hebt wat met het hootersmeisje hequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Friggin tease man, op elke foto die ze op haar facebook post heeft ze 20 anabole negers + Duitsers die aan haar vertellen hoe *kwijl* ze wel niet is.
Kan ik mij voorstellen na de overdosis fok de afgelopen zomer... fransozen en kamperen: topics vol en zeer vermakelijk.quote:
Whehe. Ja dr profielfoto zegt wel genoegquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep. Ze zei dat haar pa een spion was voor de KGB en daarom haar achternaam niet prijs kon geven._!
Ze heeft ook het boxje met hoeveel vrienden ze heeft uit staan op facebook. Denk dat het om FF-achtige redenen is, dat er veel kerels zijn die 'vrienden' met haar wil worden en dat ze daar geen zin in heeft.
heb je dr gevonden? wil je een link spoilen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe. Ja dr profielfoto zegt wel genoeg
niet perse mannen hoor, vrouwen ook. nou ja vrouwen, tienermeisjesquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep. Ze zei dat haar pa een spion was voor de KGB en daarom haar achternaam niet prijs kon geven._!
Ze heeft ook het boxje met hoeveel vrienden ze heeft uit staan op facebook. Denk dat het om FF-achtige redenen is, dat er veel kerels zijn die 'vrienden' met haar wil worden en dat ze daar geen zin in heeft.
Dat mag Steer doen alsie dat wilquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je dr gevonden? wil je een link spoilen?
ja? oh lijkt me gezellig Sasquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ahadan kan ik wel een keertje langskomen
Nouja. Ze léék me heel 'normaal' toen ik met haar danstte. Mooie gelaatstrekken, erg pienter. Dan krijg je d'r facebook en dan zie je opeens een lading (erg goed geluktequote:Op maandag 4 oktober 2010 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij hebt wat met het hootersmeisje he
hahah leuk toch. maar kijk uit dat je haar niet teveel bewondert om je uiterlijk. waarschijnlijk vind ze het juist leuk dat/als je normaal doet en niet haar iedere keer vertelt hoe mooi ze wel niet is en hoeveel mannen wel niet op haar vallen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja. Ze léék me heel 'normaal' toen ik met haar danstte. Mooie gelaatstrekken, erg pienter. Dan krijg je d'r facebook en dan zie je opeens een lading (erg goed gelukte) sexy modelfoto's en man als ik ben is dat toch wel ff een leuk iets.
Maargoed. Uiterlijk is niet alles en vooralsnog dans ik nog veel beter dan zij dus ik heb haar nog veel te leren.
Het is een valkuil van mij en ik weet bij GOD niet waar het vandaan komt, dat ik vrouwen bewonder om hun uiterlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahah leuk toch. maar kijk uit dat je haar niet teveel bewondert om je uiterlijk. waarschijnlijk vind ze het juist leuk dat/als je normaal doet en niet haar iedere keer vertelt hoe mooi ze wel niet is en hoeveel mannen wel niet op haar vallen.
Als ik een keertje bij mijn vriendje benquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja? oh lijkt me gezellig Sas
goed zo, dat ben je ook niet. stille bewonderaar is veel leukerquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is een valkuil van mij en ik weet bij GOD niet waar het vandaan komt, dat ik vrouwen bewonder om hun uiterlijk.Het is zo primair en irrationeel.
En nee, ik heb haar 0x gecomplimenteerd op haar uiterlijk en was het niet van plan te doen. Ze heeft genoeg kerels op Facebook die dat voor haar doen, ik wil daar echt niet één van worden...
Zij heeft in ieder geval humor: vader bij de KGB.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is een valkuil van mij en ik weet bij GOD niet waar het vandaan komt, dat ik vrouwen bewonder om hun uiterlijk.Het is zo primair en irrationeel.
En nee, ik heb haar 0x gecomplimenteerd op haar uiterlijk en was het niet van plan te doen. Ze heeft genoeg kerels op Facebook die dat voor haar doen, ik wil daar echt niet één van worden...
ok is goed! mag je vriendje ook mee.. offe.. ik kan ook naar jou toe komen dan (Leiden?). daar is meer te doen denkquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik een keertje bij mijn vriendje benanders is het wel erg ver
still waitingquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
Zal ik een selectie foto's posten ja?Momentje.
Mijn ex had een vriendin waarvan de vader ECHT bij de geheime dienst zat en die postte ook nooit haar achternaam op die profielsites.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zij heeft in ieder geval humor: vader bij de KGB.
Zal het overmorgen aan haar zeggenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:42 schreef flying-dutchman het volgende:
Trouwens heet al sinds 91 niet meer de KGB
91-95 FSK
95-Heden FSB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |